Gå til innhold

Problemer med tildeling av skjermtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir barnet skjermtid via Familiedeling på iphone. Har fungert fint. De siste dagene har jeg oppdaget at alle appene på telefonen hennes stenges til riktig tid, foruten den hun holder på med når skjermfri tid starter. Den kan fortsatt brukes.

Er det noe barnet trikser med tro? Skjønner ikke hvorfor...

Anonymkode: 52e45...99b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange muligheter for å unngå det dessverre. Legg vekk mobilen fysisk. 

Anonymkode: 871da...72e

Skrevet

De skrur bare av og på tlf. Da nullstilles skjermtiden på appene du har begrenset. 

Anonymkode: 03596...d72

Skrevet

Hvorfor er man så streng på skjermtid, er ikke det her, da er det ikke like intresant

Anonymkode: f2491...1e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor er man så streng på skjermtid, er ikke det her, da er det ikke like intresant

Mine blir sittende på tiktok, hypnotiserte  og halvdaue, hvis jeg ikke tar grep. 

Anonymkode: 03596...d72

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Det er veldig individuelt. Her kan jeg ha snop liggende fremme uten problemer. Hun er glad i snop, men har en naturlig begrensing. Skjerm er helt annerledes. Der må jeg inn å regulere, hvis ikke kan hun sitte i timesvis, og det er ikke sundt for en 7-åring. Jeg er motsatt. Skjerm regulerer jeg fint selv, men kan ikke ha snopeskålen fremme for da er den tom etter kort tid. 

Anonymkode: 4448b...829

Skrevet

Det gjelder Storytel her. Får høre lydbok på sengen i 30 min før skjermtid slås på. Blir bare krangel om jeg kommer inn😉 De siste dagene har ikke appen slått seg av og hun har hørt lenge har jeg oppdaget, men får ikke til å bruke alt det andre. Hi

Skrevet

I storytel er det sovemodus, kan det fungere å bruke den? Hvis hun bruker høyttaler kan mobilen ligge utenfor rommet og stoppe automatisk etter 30 min uavhengig av skjermtid. Det kan være storytel ikke blir registrert på vanlig måte som skjermtid rett og slett fordi man ikke trenger å ha skjermen på når man bruker appen.

Anonymkode: 05166...c37

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

I storytel er det sovemodus, kan det fungere å bruke den? Hvis hun bruker høyttaler kan mobilen ligge utenfor rommet og stoppe automatisk etter 30 min uavhengig av skjermtid. Det kan være storytel ikke blir registrert på vanlig måte som skjermtid rett og slett fordi man ikke trenger å ha skjermen på når man bruker appen.

Anonymkode: 05166...c37

Takk for tips, skal sjekke ut😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...