Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #51 Skrevet 6 timer siden Skjønner ikke TS? Hva har det å gjøre at din venninne har LV med at hun må selge huset sitt og gjøre? Og hva har det å gjøre med at du vil kjøpe en LV nøkkelring? For å svare på det du spør om, jeg har denne og liker den veldig godt: https://us.louisvuitton.com/eng-us/products/lv-cherished-tab-key-holder-s00-nvprod4020012v/M01184 Anonymkode: c158d...0a5
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #52 Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (På 7.5.2025 den 22.46): En slik en. Anonymkode: d7dae...3e6 Oh en sånn en hadde bestemora mi på 70-tallet og jeg husker jeg syntes den var skikkelig stygg, så jeg ville ikke ta borti den engang…. 😅 Har ikke sett noen som har hatt sånn siden. Er det moderne nå liksom? Eller er det bare nok en ting de har begynt å lage igjen for å tjene penger på logoen sin? Anonymkode: 88bf5...eb9
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #53 Skrevet 4 timer siden Anonym bruker skrev (På 7.5.2025 den 22.46): En slik en. Anonymkode: d7dae...3e6 Sånn hadde bestemora mi husker jeg. Er det virkelig noen under 95 år som bruker det? Fleste jeg kjenner har kodelås i dag…. Anonymkode: 7483f...35c
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #54 Skrevet 3 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Sånn hadde bestemora mi husker jeg. Er det virkelig noen under 95 år som bruker det? Fleste jeg kjenner har kodelås i dag…. Anonymkode: 7483f...35c Nei, det er ikke noen som bruker slik, og det er heller ikke slik hi mener. Jeg håper at dere gjør dere dummere enn dere er nå, for dette ble pinlig. Anonymkode: 4e41b...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå