Anonym bruker Skrevet torsdag kl 06:31 #26 Skrevet torsdag kl 06:31 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg ble jo litt himmelfallen at hun har alle disse luksusvarene, til og med nøkkelholder. Tenkte å kjøpe slik selv. Derfor spurte jeg. Dersom hun har nøkåelholder i LV, sier det seg vel selv at hun har mye annet fra LV, ikke sant? Da blir det vel litt tullet om hun nå ikke har råd til å besitte huset. Luksusfellen kalles det. Men det var vel få som trakk slik konklusjon, alt må inn med teskje. Uansett, jeg likte nøkkelholderen og vil gjerne ha slik. Fant kun brukte. Anonymkode: ce628...7ab Det var et utrolig usammenhengende innlegg, betyr ikke at folk må ha inn med teskje av den grunn. Vet du alt dette, eller trekker du også konklusjoner? For du kan trekke mange konklusjoner ut av dette. Jeg kan relatere til meg selv også. For 5 år siden så min økonomiske fremtid veldig lys ut. Vi klarte oss på en inntekt og begge hadde det man skulle tro var sikre jobber. Så skjer livet, dette er utenfor vår kontroll. De sikre jobben har røket en etter en, de nye er man sist inn og først ut. Sleng på dyrtid, så strekker ikke en lønn til mer, slik som før. Det betyr at om ikke vår situasjon endrer seg til det bedre innen 1-2 år, må vi faktisk vurdere å selge huset for å finne noe mer rimelig. Men jeg eier fremdeles et par «luksus» ting og tang jeg har fått i gave eller kjøpte en gang da livet lekte. Det hjelper fint lite å selge de, holder jo knapt til en måned med huslån. Løsningen vår ligger på inntektssiden, ikke noen få ting. Sånn, da har du kanskje et annet perspektiv du også. Jeg har også en venn i samme situasjon. Sykdom og nedbemanning på samme tid. Du fremstår ikke som en særlig god venn ut fra fokuset ditt i innlegget. Så nei, å eie en ting som anses som dyr til betyr ikke at du har sløst når du ikke har råd. Anonymkode: f402b...155
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 06:35 #27 Skrevet torsdag kl 06:35 Ufyselig venninne som legger ut dette på et forum. Burde heller støtte henne i en vanskelig tid. Ikke alle mennesker er gode på økonomi, noen gjør en feil og tar for mye lån, noen kommer i økonomisk uføre uten å ville si alt rundt det. Håper du har stålkontroll på hennes økonomi før du velger å henge henne ut her. Håper hun finner dette innlegget og kjenner deg igjen slik at hun kan kutte deg ut av livet. Anonymkode: fee59...460
MissSaigon Skrevet torsdag kl 06:38 #28 Skrevet torsdag kl 06:38 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det er sant at jeg vurderer å kutte henne ut. Jeg synes det er patetisk å kjøpe slike ting og så må hun etterpå selge huset. Det er patetisk det. Smålig av meg å synes det? Kanskje det ja. Da er jeg smålig. Lever greit med det jeg, jeg skal jo kjøpe LV nøkkelholder 😀 Og kommer ikke til å kjenne det et eneste sted. At hun kommer og flasher med slik er totalt patetisk. Anonymkode: ce628...7ab Ja, jeg syns at du skal kutte henne ut. Ingen trenger mennesker som deg i livet sitt, og i hvert fall ikke når livet butter litt i mot. Når responsen på din venninnes fortvilelse er at du skal vise henne at du har råd til en nøkkelring (har du ikke råd til veske, eller? Nøkkelring er jo det billigste man får) for å gni det inn. Så gjør henne en tjeneste og la henne bruke tiden sin på de gode menneskene.
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:37 #29 Skrevet torsdag kl 09:37 Hvis du har så himla god råd; hva skal du med nøkkelholder? Har du ikke kodelås? Hvem bruker nøkler i disse dager? Anonymkode: 4471a...699
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:54 #30 Skrevet torsdag kl 21:54 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hvis du har så himla god råd; hva skal du med nøkkelholder? Har du ikke kodelås? Hvem bruker nøkler i disse dager? Anonymkode: 4471a...699 Kodelås til bilen? Jeg har fingeravtrykk til huset men ikke til bilen nei, Anonymkode: ce628...7ab
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:57 #31 Skrevet torsdag kl 21:57 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Ufyselig venninne som legger ut dette på et forum. Burde heller støtte henne i en vanskelig tid. Ikke alle mennesker er gode på økonomi, noen gjør en feil og tar for mye lån, noen kommer i økonomisk uføre uten å ville si alt rundt det. Håper du har stålkontroll på hennes økonomi før du velger å henge henne ut her. Håper hun finner dette innlegget og kjenner deg igjen slik at hun kan kutte deg ut av livet. Anonymkode: fee59...460 Jam jeg har lagt dette på et forum. På hvilken måte mener du at jeg burde ha støttet henne? Anonymkode: ce628...7ab
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:03 #32 Skrevet torsdag kl 22:03 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Det var et utrolig usammenhengende innlegg, betyr ikke at folk må ha inn med teskje av den grunn. Vet du alt dette, eller trekker du også konklusjoner? For du kan trekke mange konklusjoner ut av dette. Jeg kan relatere til meg selv også. For 5 år siden så min økonomiske fremtid veldig lys ut. Vi klarte oss på en inntekt og begge hadde det man skulle tro var sikre jobber. Så skjer livet, dette er utenfor vår kontroll. De sikre jobben har røket en etter en, de nye er man sist inn og først ut. Sleng på dyrtid, så strekker ikke en lønn til mer, slik som før. Det betyr at om ikke vår situasjon endrer seg til det bedre innen 1-2 år, må vi faktisk vurdere å selge huset for å finne noe mer rimelig. Men jeg eier fremdeles et par «luksus» ting og tang jeg har fått i gave eller kjøpte en gang da livet lekte. Det hjelper fint lite å selge de, holder jo knapt til en måned med huslån. Løsningen vår ligger på inntektssiden, ikke noen få ting. Sånn, da har du kanskje et annet perspektiv du også. Jeg har også en venn i samme situasjon. Sykdom og nedbemanning på samme tid. Du fremstår ikke som en særlig god venn ut fra fokuset ditt i innlegget. Så nei, å eie en ting som anses som dyr til betyr ikke at du har sløst når du ikke har råd. Anonymkode: f402b...155 Alt må inn med teskje på dette forumet og jeg tror dere alle har et luksusproblem som dere ikke kommer dere ut av. Meldingen her over tyder på det. Hu jeg kjenner har nylig mottatt melding om tvangssalg av bolig og jeg synes det er helt forkastelig at det har gått så langt. Anonymkode: ce628...7ab
Anonym bruker Skrevet i går, 04:00 #33 Skrevet i går, 04:00 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Alt må inn med teskje på dette forumet og jeg tror dere alle har et luksusproblem som dere ikke kommer dere ut av. Meldingen her over tyder på det. Hu jeg kjenner har nylig mottatt melding om tvangssalg av bolig og jeg synes det er helt forkastelig at det har gått så langt. Anonymkode: ce628...7ab Kan du forklare hva hennes situasjon har med ditt ønske om en nøkkelring å gjøre? Hvorfor tenkte du at den informasjonen er relevant for spørsmålet? Om det er sånn at en nøkkelring er alt du har råd til så vil de fleste tro at den er fake uansett. Anonymkode: 4e41b...5f1
Anonym bruker Skrevet i går, 07:31 #34 Skrevet i går, 07:31 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Kodelås til bilen? Jeg har fingeravtrykk til huset men ikke til bilen nei, Anonymkode: ce628...7ab Man bruker da telefonen som nøkkel i dag? Anonymkode: 6de50...03b
Anonym bruker Skrevet i går, 07:34 #35 Skrevet i går, 07:34 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Alt må inn med teskje på dette forumet og jeg tror dere alle har et luksusproblem som dere ikke kommer dere ut av. Meldingen her over tyder på det. Hu jeg kjenner har nylig mottatt melding om tvangssalg av bolig og jeg synes det er helt forkastelig at det har gått så langt. Anonymkode: ce628...7ab Når tittel og HI gir null mening er det ikke så rart at du må gi oss det med teskje er det vel HI? Anonymkode: 6de50...03b
Anonym bruker Skrevet i går, 07:34 #36 Skrevet i går, 07:34 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Man bruker da telefonen som nøkkel i dag? Anonymkode: 6de50...03b Telefonen som bilnøkkel? Det har jeg aldri hørt om. Det er greit at du vil ta hi, altså, men dette ble for dumt. De aller fleste biler har nok brukt for fysisk nøkkel enda. Anonymkode: 13f45...b5f
Anonym bruker Skrevet i går, 08:04 #37 Skrevet i går, 08:04 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Man bruker da telefonen som nøkkel i dag? Anonymkode: 6de50...03b Du har jo uansett en fysisk nøkkel og. Anonymkode: bfe49...4b6
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #38 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Telefonen som bilnøkkel? Det har jeg aldri hørt om. Det er greit at du vil ta hi, altså, men dette ble for dumt. De aller fleste biler har nok brukt for fysisk nøkkel enda. Anonymkode: 13f45...b5f Flere biler som bruker dette nå Anonymkode: 6de50...03b
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #39 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du har jo uansett en fysisk nøkkel og. Anonymkode: bfe49...4b6 Nei ikke alle har en fysisk tradisjonell nøkkel i tillegg Anonymkode: 6de50...03b
MissSaigon Skrevet 22 timer siden #40 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Nei ikke alle har en fysisk tradisjonell nøkkel i tillegg Anonymkode: 6de50...03b Men skal man da gå ut fra at hi har nøkler siden hun ønsker seg en nøkkelring? Hva er poenget ditt, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #41 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (På 7.5.2025 den 22.46): En slik en. Anonymkode: d7dae...3e6 Hva skal en med en sånn? Bruker folk fortsatt masse nøkler? Man har ikke råd til oppdaterte løsninger for låser, men bruker masse penger på å oppbevare nøkler? Altså🥴🤣 Anonymkode: 9f2d3...c5e
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #42 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Hva skal en med en sånn? Bruker folk fortsatt masse nøkler? Man har ikke råd til oppdaterte løsninger for låser, men bruker masse penger på å oppbevare nøkler? Altså🥴🤣 Anonymkode: 9f2d3...c5e Nøkkelholder til 3000 kroner, såpass må det værra! 😂 Anonymkode: 7aa06...5bd
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #43 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (På 7.5.2025 den 23.02): Jeg ble jo litt himmelfallen at hun har alle disse luksusvarene, til og med nøkkelholder. Tenkte å kjøpe slik selv. Derfor spurte jeg. Dersom hun har nøkåelholder i LV, sier det seg vel selv at hun har mye annet fra LV, ikke sant? Da blir det vel litt tullet om hun nå ikke har råd til å besitte huset. Luksusfellen kalles det. Men det var vel få som trakk slik konklusjon, alt må inn med teskje. Uansett, jeg likte nøkkelholderen og vil gjerne ha slik. Fant kun brukte. Anonymkode: ce628...7ab Er det en regel om at man ikke kan kjøpe bare nøkkelholder? At man f. eks. må ha bag og veske først? Har du i så fall bag og veske, for du har vel ikke tenkt å bare kjøpe nøkkelholder? Eller er greia den at du vil ha en nøkkelholder for da tror du at folk tenker at du har bag og veske og sitter godt i det? News flash: Det gjør ikke folk. Om de i det hele tatt ser at du har en LV nøkkeholder så tenker de at du har en LV nøkkelholder og ikke at dyre vesker nærmest raser ut av skapet ditt. Anonymkode: 97bbf...5ac
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #44 Skrevet 21 timer siden Hun selger huset, du kjøper Vuitton, livet er hardt, men du står på’n! Ikke kjøp brukt, du er ikke gjerrig, bare husk: vær en venn, ikke bare fasjonabel og herlig! Anonymkode: c5bd4...4c3
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #45 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (På 7.5.2025 den 22.46): En slik en. Anonymkode: d7dae...3e6 Har aldri sett sånn før faktisk. Sikkert praktisk hvis man har mange nøkler. Anonymkode: 74b03...faa
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #46 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (14 timer siden): Man bruker da telefonen som nøkkel i dag? Anonymkode: 6de50...03b Det er kun Tesla, og hvem vil nå har den i dag Anonymkode: d7dae...3e6
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #47 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hva skal en med en sånn? Bruker folk fortsatt masse nøkler? Man har ikke råd til oppdaterte løsninger for låser, men bruker masse penger på å oppbevare nøkler? Altså🥴🤣 Anonymkode: 9f2d3...c5e Ikke spør meg om det, jeg bare viste bilde av hva det er Anonymkode: d7dae...3e6
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #48 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er kun Tesla, og hvem vil nå har den i dag Anonymkode: d7dae...3e6 Ganske mange, er landes mest solgte. Og det er flere som tilbyr dette, blant annet: Ford, Volo/Polestar, Hyundai, BMW, Toyota, Kia Anonymkode: 6de50...03b
prekæs Skrevet 4 timer siden #49 Skrevet 4 timer siden Overforbruk på dyre merkevarer er vel noe av det mest harry som finnes. Det blir aldri vellykket og lekkert, Nøkkelholder fra LW😂
Anonym bruker Skrevet 48 minutter siden #50 Skrevet 48 minutter siden Behøver vel knapt dra nøkkelen ut av veska, trykk på knappen og kjør. Trykk på dørhåndtaket, lås opp, trykk på dørhåndtaket, låse den. Helt tilbake til 2015 og sikkert lenge før det også har dette vært i bruk. Hadde ikke blitt imponert over en nøkkelholder. Hadde jeg lagt merke til det hadde jeg tenkt fake. Anonymkode: 1fc0e...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå