Gå til innhold

Har en venninne som må selge huset sitt, men har Louis Vuitton nøkkel holder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ikke råd til det, men jeg har råd til det og har lyst på slik. Hvilken skal jeg kjøpe, har ikke lyst på brukt? 

Anonymkode: ce628...7ab

Fortsetter under...

Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 299d8...77f

Skrevet

At det var? 

Man bør ikke drikke på en tirsdag. 

Anonymkode: 4e41b...5f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

At det var? 

Man bør ikke drikke på en tirsdag. 

Spørsmålet er såre enkelt, men om du er full, ber jeg deg bevege deg til annet innlegg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Spørsmålet er såre enkelt, men om du er full, ber jeg deg bevege deg til annet innlegg.

Innlegget ditt er bare fjas.

Anonymkode: bfe49...4b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei, det du skriver er helt uforståelig. Rapporterer deg for tullete og uforståelig tråd. 

Anonymkode: ede03...607

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hun har ikke råd til det, men jeg har råd til det og har lyst på slik. Hvilken skal jeg kjøpe, har ikke lyst på brukt? 

Du spør om du bør kjøpe hennes nøkkelholder fordi hun trenger pengene? Vil hun at du skal kjøpe den?

Anonymkode: 02e8a...366

Skrevet

Lurer du egentlig på om din venninne blir fornærmet dersom du kjøper en ny, og ikke hennes brukte som hun ønsker å selge i forbindelse med at hun flytter?

Anonymkode: d7dae...3e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Att det var?

Anonymkode: 6de50...03b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du spør om du bør kjøpe hennes nøkkelholder fordi hun trenger pengene? Vil hun at du skal kjøpe den?

Anonymkode: 02e8a...366

Jeg tenkte også at det kanskje var det hun (ikke altfor velformulert) lurte på.

Anonymkode: e4396...fde

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Jeg tenkte også at det kanskje var det hun (ikke altfor velformulert) lurte på.

Anonymkode: e4396...fde

Jeg lurte på tips til hvilken nøkkelholder jeg bør kjøpe. Finnes mange å velge i og jeg ønsker ikke å kjøpe brukt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg lurte på tips til hvilken nøkkelholder jeg bør kjøpe. Finnes mange å velge i og jeg ønsker ikke å kjøpe brukt. 

Så hvorfor sa du ikke bare det. Den innblandingen av din venninne ble bare forvirrende.

Personlig liker jeg den klassiske mørk brune best 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hva har det med din venninne å gjøre?

Anonymkode: f4673...0f8

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Og venninnen din sin situasjon ble blandet inn fordi?

Skrevet

Kjøp den du synes er finest? 

Anonymkode: 05c04...ec0

Skrevet

At dere gidder, dette er jo bare tull.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

At dere gidder, dette er jo bare tull.

Du gidder jo du også?

Skrevet

Er merke på nøkkelroller også blitt en greie??

Herregud, vi har det godt her i landet…

Anonymkode: 7aa06...5bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er merke på nøkkelroller også blitt en greie??

Herregud, vi har det godt her i landet…

Nøkkelholder 

Skrevet

Hva er egentlig en nøkkelholder? En nøkkelring?

Anonymkode: 74b03...faa

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hva er egentlig en nøkkelholder? En nøkkelring?

Anonymkode: 74b03...faa

En slik en.

image.jpeg.6e5dc45c4b975642173e5fc52f5a9440.jpeg

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Og venninnen din sin situasjon ble blandet inn fordi?

Jeg ble jo litt himmelfallen at hun har alle disse luksusvarene, til og med nøkkelholder. Tenkte å kjøpe slik selv. Derfor spurte jeg.

Dersom hun har nøkåelholder i LV, sier det seg vel selv at hun har mye annet fra LV, ikke sant? Da blir det vel litt tullet om hun nå ikke har råd til å besitte huset. Luksusfellen kalles det. Men det var vel få som trakk slik konklusjon, alt må inn med teskje.

Uansett, jeg likte nøkkelholderen og vil gjerne ha slik. Fant kun brukte.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ble jo litt himmelfallen at hun har alle disse luksusvarene, til og med nøkkelholder. Tenkte å kjøpe slik selv. Derfor spurte jeg.

Dersom hun har nøkåelholder i LV, sier det seg vel selv at hun har mye annet fra LV, ikke sant? Da blir det vel litt tullet om hun nå ikke har råd til å besitte huset. Luksusfellen kalles det. Men det var vel få som trakk slik konklusjon, alt må inn med teskje.

Uansett, jeg likte nøkkelholderen og vil gjerne ha slik. Fant kun brukte.

Venninne er du i hvert fall ikke. Smålig og patetisk er vel det som faller en inn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Venninne er du i hvert fall ikke. Smålig og patetisk er vel det som faller en inn. 

Det er sant at jeg vurderer å kutte henne ut. Jeg synes det er patetisk å kjøpe slike ting og så må hun etterpå selge huset. Det er patetisk det. Smålig av meg å synes det? Kanskje det ja. Da er jeg smålig. Lever greit med det jeg, jeg skal jo kjøpe LV nøkkelholder 😀 Og kommer ikke til å kjenne det et eneste sted. At hun kommer og flasher med slik er totalt patetisk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er sant at jeg vurderer å kutte henne ut. Jeg synes det er patetisk å kjøpe slike ting og så må hun etterpå selge huset. Det er patetisk det. Smålig av meg å synes det? Kanskje det ja. Da er jeg smålig. Lever greit med det jeg, jeg skal jo kjøpe LV nøkkelholder 😀 Og kommer ikke til å kjenne det et eneste sted. At hun kommer og flasher med slik er totalt patetisk.

Ja, heldige deg som skal kjøpe en nøkkelholder. Da har man virkelig lykkes i livet. 

Men sammenhengen mellom ditt ønske og din venninnes økonomiske situasjon ser jeg fremdeles ikke. Er det slik at du gleder deg til å vise henne hva du har kjøpt? Som du selv sier, så sier ikke en slik gjenstand noe som helst om eierens økonomi, det sier kun at man er opptatt av status. LV nøkkelholder, liksom 😅😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...