Anonym bruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai F,eks : tråden er på 5 sider, og jeg vil sitere fra både side 1, side 3 og side 5 i samme svar, hvordan gjør jeg det? Jeg skjønner det ikke. Bruker pc hvis det har noe å si. Anonymkode: 61e43...082
Anonym bruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Trykk plusstegnet ute til venstre for der det står "siter" under innlegget. Da kan du multisitere. Anonymkode: 14b93...a80
Anonym bruker Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Trykk plusstegnet ute til venstre for der det står "siter" under innlegget. Da kan du multisitere. Anonymkode: 14b93...a80 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: bd6d9...90e Tusen takk, så enkelt var det altså 😳😁 Hi Anonymkode: 61e43...082
Anonym bruker Skrevet 9. mai #5 Skrevet 9. mai Anonym bruker skrev (På 6.5.2025 den 16.52): Tusen takk, så enkelt var det altså 😳😁 Hi Anonymkode: 61e43...082 Alt er enkelt når en bare kan det. Når en ikke kan det er det ikke så enkelt. Anonymkode: bd6d9...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå