Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:20 #1 Skrevet mandag kl 21:20 Vi avtalte å endelig treffes. Jeg kjørte hjem til han. Han gikk med klær som ikke var ren (type oljeflekker som ikke går bort). Han ga meg vin. Da vi pratet så virket han ikke så intressert, såg ikke på meg da han snakket. Etter noen glass med vin så begynte han å kose på hånden min. Han ble veldig giret, tok hånden ned i buksen min og begynte å beføle meg. Han kledde av meg og ville ha sex. Alt gikk så fort. Han vil treffe meg igjen Anonymkode: 01f73...879
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:24 #2 Skrevet mandag kl 21:24 Er du den samme som lot en date du ikke likte ta på deg i bilen? Eller hadde sex med den daten du egentlig ikke likte eller hva det nå var du sa ja til... ? Anonymkode: 7039a...f3f
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:25 #3 Skrevet mandag kl 21:25 Liker du han? Ville du ha sex? Svaret står og faller på det. Anonymkode: cd042...f6f
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:53 #4 Skrevet mandag kl 21:53 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Er du den samme som lot en date du ikke likte ta på deg i bilen? Eller hadde sex med den daten du egentlig ikke likte eller hva det nå var du sa ja til... ? Anonymkode: 7039a...f3f Samme som han i bilen ja. Tror jeg må få meg stål truse med hengelås Anonymkode: 01f73...879
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:40 #5 Skrevet mandag kl 22:40 Jeg tror ikke du bør ha et forhold per nå. Anonymkode: 739c2...5b1
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:48 #6 Skrevet mandag kl 22:48 Skulle ikke du slutte å ligge med alle som gir deg det minste oppmerksomhet? Anonymkode: 504cd...c44
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 04:44 #7 Skrevet tirsdag kl 04:44 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Samme som han i bilen ja. Tror jeg må få meg stål truse med hengelås Anonymkode: 01f73...879 Eventuelt bruke ordet nei. Anonymkode: cd042...f6f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:22 #9 Skrevet tirsdag kl 06:22 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Samme som han i bilen ja. Tror jeg må få meg stål truse med hengelås Anonymkode: 01f73...879 Eller bare droppe han siden han åpenbart ikke evner å respektere dine grenser? Anonymkode: a15ae...d64
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:20 #10 Skrevet tirsdag kl 07:20 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Eller bare droppe han siden han åpenbart ikke evner å respektere dine grenser? Anonymkode: a15ae...d64 Er ikke samme mann. Men historien gjentar seg. Hi Anonymkode: 01f73...879
MissSaigon Skrevet tirsdag kl 07:31 #11 Skrevet tirsdag kl 07:31 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Er ikke samme mann. Men historien gjentar seg. Hi Anonymkode: 01f73...879 Hva er grunnen til at du lar dette skje?
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:05 #12 Skrevet tirsdag kl 08:05 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Er ikke samme mann. Men historien gjentar seg. Hi Anonymkode: 01f73...879 Du skrev at det var samme som han i bilen... ? Du klarte å finne enda en som omtrent begår overgrep på deg? Har du litt problemer med menn? Anonymkode: a15ae...d64
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:13 #13 Skrevet tirsdag kl 08:13 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Du skrev at det var samme som han i bilen... ? Du klarte å finne enda en som omtrent begår overgrep på deg? Har du litt problemer med menn? Anonymkode: a15ae...d64 Jeg mente at jeg er samme person som skrev om han i bilen. Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg tillater det. Trodde "alle" kvinner gikk med på sånt Hi Anonymkode: 01f73...879
MissSaigon Skrevet tirsdag kl 10:15 #14 Skrevet tirsdag kl 10:15 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg mente at jeg er samme person som skrev om han i bilen. Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg tillater det. Trodde "alle" kvinner gikk med på sånt Hi Anonymkode: 01f73...879 Det tror du jo ikke. Så hvorfor lar du slikt skje?
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 10:44 #15 Skrevet tirsdag kl 10:44 MissSaigon skrev (27 minutter siden): Det tror du jo ikke. Så hvorfor lar du slikt skje? Jo, trodde det. Gjør ikke alle det? Jeg er en people pleaser. Sikkert derfor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Anonymkode: 01f73...879
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:46 #16 Skrevet tirsdag kl 11:46 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg mente at jeg er samme person som skrev om han i bilen. Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg tillater det. Trodde "alle" kvinner gikk med på sånt Hi Anonymkode: 01f73...879 Nei, alle kvinner gjør ikke det. Anonymkode: a15ae...d64
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:58 #17 Skrevet tirsdag kl 11:58 Dette er så mørkt. HI, hvis ikke disse innleggene dine er kødd, må du seriøst ta noen grep i livet ditt. Be om henvisning til psykolog. Og finn noen positive aktiviteter i livet. Har du barn? Gud hjelpe dem. Anonymkode: 7ae21...b73
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 13:14 #18 Skrevet tirsdag kl 13:14 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette er så mørkt. HI, hvis ikke disse innleggene dine er kødd, må du seriøst ta noen grep i livet ditt. Be om henvisning til psykolog. Og finn noen positive aktiviteter i livet. Har du barn? Gud hjelpe dem. Anonymkode: 7ae21...b73 Jeg har ikke barn, prøver å finne en jeg kan få barn med. Men virker ganske vanskelig Anonymkode: 01f73...879
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:02 #19 Skrevet tirsdag kl 18:02 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg har ikke barn, prøver å finne en jeg kan få barn med. Men virker ganske vanskelig Anonymkode: 01f73...879 Du vil jo ikke ha barn med mannfolk som tafser på deg uten samtykke? Hva slags traumer har du som gjør at du tenker dette er greit? Anonymkode: a15ae...d64
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:29 #20 Skrevet tirsdag kl 18:29 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg har ikke barn, prøver å finne en jeg kan få barn med. Men virker ganske vanskelig Anonymkode: 01f73...879 Ligger du med hvem som helst for å prøve å bli gravid? Anonymkode: 504cd...c44
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:58 #21 Skrevet tirsdag kl 20:58 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ligger du med hvem som helst for å prøve å bli gravid? Anonymkode: 504cd...c44 Nei. Anonymkode: 01f73...879
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:58 #22 Skrevet onsdag kl 10:58 Anonym bruker skrev (På 5.5.2025 den 23.20): Vi avtalte å endelig treffes. Jeg kjørte hjem til han. Han gikk med klær som ikke var ren (type oljeflekker som ikke går bort). Han ga meg vin. Da vi pratet så virket han ikke så intressert, såg ikke på meg da han snakket. Etter noen glass med vin så begynte han å kose på hånden min. Han ble veldig giret, tok hånden ned i buksen min og begynte å beføle meg. Han kledde av meg og ville ha sex. Alt gikk så fort. Han vil treffe meg igjen Anonymkode: 01f73...879 Er det du som har hengt her noen år, som har slitt med ensomhet og depresjon de siste par årene? Anonymkode: 5ac95...614
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:27 #23 Skrevet onsdag kl 12:27 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er det du som har hengt her noen år, som har slitt med ensomhet og depresjon de siste par årene? Anonymkode: 5ac95...614 Nei. Anonymkode: 01f73...879
Anonym bruker Skrevet i går, 12:44 #24 Skrevet i går, 12:44 Hvis du skal bli i stand til å ta vare på barn på en forsvarlig måte, så må du først lære deg å ta vare på deg selv, respektere deg selv og bli glad i deg selv, og ta vare på din egen sikkerhet. Det er du ikke i dag! Du trenger å gå i behandling, Ts, for å finne ut hvorfor du skader deg selv, slik du gjør nå, hvorfor du ikke respekterer og er glad i deg selv, hvorfor du ikke tar vare på din egen sikkerhet. Du må ta dette på alvor! For hvis du ikke sammen med fagfolk rydder opp i deg selv, så vil du ikke være i stand til å gi dine potensielle barn en bedre fremtid. Tar du ikke tak i dette så vil du fortsette å velge veldig feil menn i barnas oppvekst, og du vil overføre samme dårlige selvtillit og manglende evne til å velge riktige personer inn i livene deres. Bestill legetime nå og si at du må ha hjelp. Og mens du venter på psykolog - be om et lavterskeltilbud fra kommunen, f.eks. psykiatrisk sykepleier, for du trenger å ta tak i dette NÅ. Og bruk for all del både hormonprevensjon og kondom, om du møter flere menn med det første, for du kan ikke få barn nå, du må rydde opp i deg selv og så få et stabilt forhold til en god mann. Men en god mann finner du trolig ikke før du har gått i behandling og har begynt å ta vare på deg selv! Anonymkode: 84e74...ee3
Anonym bruker Skrevet i går, 16:49 #25 Skrevet i går, 16:49 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvis du skal bli i stand til å ta vare på barn på en forsvarlig måte, så må du først lære deg å ta vare på deg selv, respektere deg selv og bli glad i deg selv, og ta vare på din egen sikkerhet. Det er du ikke i dag! Du trenger å gå i behandling, Ts, for å finne ut hvorfor du skader deg selv, slik du gjør nå, hvorfor du ikke respekterer og er glad i deg selv, hvorfor du ikke tar vare på din egen sikkerhet. Du må ta dette på alvor! For hvis du ikke sammen med fagfolk rydder opp i deg selv, så vil du ikke være i stand til å gi dine potensielle barn en bedre fremtid. Tar du ikke tak i dette så vil du fortsette å velge veldig feil menn i barnas oppvekst, og du vil overføre samme dårlige selvtillit og manglende evne til å velge riktige personer inn i livene deres. Bestill legetime nå og si at du må ha hjelp. Og mens du venter på psykolog - be om et lavterskeltilbud fra kommunen, f.eks. psykiatrisk sykepleier, for du trenger å ta tak i dette NÅ. Og bruk for all del både hormonprevensjon og kondom, om du møter flere menn med det første, for du kan ikke få barn nå, du må rydde opp i deg selv og så få et stabilt forhold til en god mann. Men en god mann finner du trolig ikke før du har gått i behandling og har begynt å ta vare på deg selv! Anonymkode: 84e74...ee3 Jeg går i "behandling" hos dps. Det hjelper ikke syns jeg! Jeg er fremdeles idiot i hodet! Null selvtillit og selvrespekt! Anonymkode: 01f73...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå