Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:07 #1 Skrevet søndag kl 21:07 Var det vanskelig å finne en med ledig kapasitet? Anonymkode: 3e5c2...b96
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:29 #2 Skrevet søndag kl 21:29 Det spørs jo hvor du bor. Jeg er psykolog, har kveldspraksis ved siden av en annen jobb, og i Oslo har de fleste en del ledig kapasitet. Anonymkode: ae267...c47
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:37 #3 Skrevet søndag kl 21:37 Jeg går til en privatpraktiserende i Oslo. Det er ikke vanskelig å finne noen her med ledig kapasitet så lenge du betaler selv. Anonymkode: edadb...32c
Anonym bruker Skrevet mandag kl 04:17 #4 Skrevet mandag kl 04:17 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg går til en privatpraktiserende i Oslo. Det er ikke vanskelig å finne noen her med ledig kapasitet så lenge du betaler selv. Anonymkode: edadb...32c Takk for svar. Anonymkode: 3e5c2...b96
Anonym bruker Skrevet mandag kl 04:17 #5 Skrevet mandag kl 04:17 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det spørs jo hvor du bor. Jeg er psykolog, har kveldspraksis ved siden av en annen jobb, og i Oslo har de fleste en del ledig kapasitet. Anonymkode: ae267...c47 Bor i Stavanger.... Anonymkode: 3e5c2...b96
Anonym bruker Skrevet mandag kl 04:20 #6 Skrevet mandag kl 04:20 Mannen var til utredning hos en nå. Som med alt annet er det ikke noe problem så lenge man betaler. Han fikk time etter 3 dager. Anonymkode: a3c4c...476
Anonym bruker Skrevet mandag kl 06:52 #7 Skrevet mandag kl 06:52 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Mannen var til utredning hos en nå. Som med alt annet er det ikke noe problem så lenge man betaler. Han fikk time etter 3 dager. Anonymkode: a3c4c...476 Var dette i en stor by? Anonymkode: 3e5c2...b96
Anonym bruker Skrevet mandag kl 07:17 #8 Skrevet mandag kl 07:17 Bodde i Drammen da jeg trengte akutt hjelp. Fikk time dagen etter jeg tok kontakt. Dette var intensiv traumebehandling. Anonymkode: dae3b...deb
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:53 #9 Skrevet mandag kl 08:53 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Var dette i en stor by? Anonymkode: 3e5c2...b96 Nei, ikke så stor. 60.000 innbyggere ca. Men alle som har støtte av helfo er fullbooka i ett år Anonymkode: a3c4c...476
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:36 #10 Skrevet mandag kl 11:36 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Bodde i Drammen da jeg trengte akutt hjelp. Fikk time dagen etter jeg tok kontakt. Dette var intensiv traumebehandling. Anonymkode: dae3b...deb Litt på siden; men vil du fortelle litt om hvordan traume-terapi ser ut? Anonymkode: 3e5c2...b96
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:55 #11 Skrevet mandag kl 14:55 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Nei, ikke så stor. 60.000 innbyggere ca. Men alle som har støtte av helfo er fullbooka i ett år Anonymkode: a3c4c...476 Ja, jeg tenkte på helprivate. Anonymkode: 3e5c2...b96
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:04 #12 Skrevet mandag kl 16:04 Du kan få 5 gratis psykologtimer ved forsikringen, skjekk om du har dr dropin. Jeg har ikke gått hel privat selv, men betalt full pris hos dr dropin når jeg har brukt mer enn 5 samtaler. Det er verdt det, men det er dyrt Anonymkode: 4e321...0a0
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:20 #13 Skrevet mandag kl 17:20 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Litt på siden; men vil du fortelle litt om hvordan traume-terapi ser ut? Anonymkode: 3e5c2...b96 Jeg ble behandlet med noe som heter istdp. Du kan lese om det i linken. https://www.unn.no/behandlinger/intensiv-dynamisk-korttidsterapi-istdp/#etter Anonymkode: dae3b...deb
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:24 #14 Skrevet mandag kl 17:24 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg ble behandlet med noe som heter istdp. Du kan lese om det i linken. https://www.unn.no/behandlinger/intensiv-dynamisk-korttidsterapi-istdp/#etter Anonymkode: dae3b...deb Tusen takk. Jeg har en i nær familie som strever med traumer fra barndommen. Derfor er jeg interessert. Anonymkode: 3e5c2...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå