Anonym bruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Sjangere jeg liker best er drama og thriller. Jeg er ikke glad i fantasy og action. Jeg liker også godt både norske, danske og svenske serier. Noen med gode tips? Anonymkode: c663d...e35
Rhapsody in blue Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Sjangere jeg liker best er drama og thriller. Jeg er ikke glad i fantasy og action. Jeg liker også godt både norske, danske og svenske serier. Noen med gode tips? Anonymkode: c663d...e35 Har du sett sykepleierskolen? Ellers, er Velvet (spansk) den aller beste serien jeg har sett. Et sted å høre til er også bra!
Anonym bruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Glasskuppelen er nettopp kommet på Netflix. Svensk krimserie, synes den er bra! Men ja, Sykepleieskolen elsket jeg. Og Rita. Anonymkode: a9910...7ad
Anonym bruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai The tourist https://www.imdb.com/title/tt11847842/ Bosh Shetland Blue lights Line of Duty Frikjent Grenseland Anonymkode: 9a8cb...60f
Anonym bruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai Pachinko - ligger på Apple TV Adolescence - Netflix Maid - Netflix Succession - HBO Anonymkode: fccc1...ee4
Anonym bruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Takker for tips, nå har jeg begynt med sykepleieskolen😃 HI Anonymkode: c663d...e35
Abdulrehman Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Innlegg (Norsk): Internett har forandret måten vi kommuniserer, arbeider og lærer på. Det er ikke lenger bare et verktøy for informasjon – det er en nødvendig del av hverdagen vår. 1. Enklere Kommunikasjon Internett gjør det mulig å kommunisere med hvem som helst, hvor som helst, via e-post, videosamtaler og meldingsapper – i sanntid. 2. Kunnskap for Alle Med internett har vi tilgang til uendelige ressurser innen utdanning, forskning og nyheter – tilgjengelig når som helst. 3. Digital Arbeidsplass Bedrifter bruker internett for drift, markedsføring og kundekontakt. Det gir fleksibilitet og globale muligheter. Konklusjon: Internett er en uunnværlig del av det moderne livet. Det kobler oss sammen, gir oss kunnskap og gjør samfunnet mer effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå