Gå til innhold

Noen som vet hvor lenge man må være sykemeldt etter en operasjon for inkontinens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det ikke noe nedetid?

Anonymkode: 1715f...a5e

Skrevet

Kommer helt an på yrket. Jeg fikk 14 dager pga av at jeg jobber i barnehage, men kunne nok ha vært på jobb etter en uke. 

Anonymkode: 345e0...b83

Skrevet

Takk! Var det mye smerter i etterkant?

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Takk! Var det mye smerter i etterkant?

Overraskende lite. Klarte meg fint på Paracet.

Er veldig fornøyd, jeg angrer bare på at jeg ikke tok denne operasjonen 10-15 år tidligere. Jeg kan faktisk koppe på trampoline, noe jeg ikke har kunne gjort på 20 år! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Overraskende lite. Klarte meg fint på Paracet.

Er veldig fornøyd, jeg angrer bare på at jeg ikke tok denne operasjonen 10-15 år tidligere. Jeg kan faktisk koppe på trampoline, noe jeg ikke har kunne gjort på 20 år! 

Så godt å høre! Jeg håper jeg får den rasjt!!!

Skrevet

Jeg var sykemeldt i tre dager, tror jeg, men fikk beskjed om å ikke løfte tungt på noen uker. Jeg har kontorjobb, så det var ikke noe problem å gå tilbake på jobb. Tror ikke jeg brukte smertestillende etterpå i det hele tatt. Jeg var øm og sår i underlivet, men ikke så ille at jeg trengte medisiner. 

Anonymkode: 3db75...622

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg var sykemeldt i tre dager, tror jeg, men fikk beskjed om å ikke løfte tungt på noen uker. Jeg har kontorjobb, så det var ikke noe problem å gå tilbake på jobb. Tror ikke jeg brukte smertestillende etterpå i det hele tatt. Jeg var øm og sår i underlivet, men ikke så ille at jeg trengte medisiner. 

Anonymkode: 3db75...622

Veldig fint! Jeg har også kontorjobb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...