Anonym bruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Eller er det ikke noe nedetid? Anonymkode: 1715f...a5e
Anonym bruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Kommer helt an på yrket. Jeg fikk 14 dager pga av at jeg jobber i barnehage, men kunne nok ha vært på jobb etter en uke. Anonymkode: 345e0...b83
Anonym bruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Takk! Var det mye smerter i etterkant? Anonymkode: 1715f...a5e
Anonym bruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Anonym bruker skrev (12 timer siden): Takk! Var det mye smerter i etterkant? Anonymkode: 1715f...a5e Overraskende lite. Klarte meg fint på Paracet. Er veldig fornøyd, jeg angrer bare på at jeg ikke tok denne operasjonen 10-15 år tidligere. Jeg kan faktisk koppe på trampoline, noe jeg ikke har kunne gjort på 20 år! Anonymkode: 345e0...b83
Anonym bruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Overraskende lite. Klarte meg fint på Paracet. Er veldig fornøyd, jeg angrer bare på at jeg ikke tok denne operasjonen 10-15 år tidligere. Jeg kan faktisk koppe på trampoline, noe jeg ikke har kunne gjort på 20 år! Anonymkode: 345e0...b83 Så godt å høre! Jeg håper jeg får den rasjt!!! Anonymkode: 1715f...a5e
Anonym bruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Jeg var sykemeldt i tre dager, tror jeg, men fikk beskjed om å ikke løfte tungt på noen uker. Jeg har kontorjobb, så det var ikke noe problem å gå tilbake på jobb. Tror ikke jeg brukte smertestillende etterpå i det hele tatt. Jeg var øm og sår i underlivet, men ikke så ille at jeg trengte medisiner. Anonymkode: 3db75...622
Anonym bruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg var sykemeldt i tre dager, tror jeg, men fikk beskjed om å ikke løfte tungt på noen uker. Jeg har kontorjobb, så det var ikke noe problem å gå tilbake på jobb. Tror ikke jeg brukte smertestillende etterpå i det hele tatt. Jeg var øm og sår i underlivet, men ikke så ille at jeg trengte medisiner. Anonymkode: 3db75...622 Veldig fint! Jeg har også kontorjobb. Anonymkode: 1715f...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå