Anonym bruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Så det er galt at jeg ikke gjør nok på kjøkkenet selv om jeg er busy med klesvask, barn, rydding eller noe annet. Så i dag rydder jeg alt på kjøkkenet mens mannen ser på tv med barna. I det jeg tørker over salongbordet som har en seig flekk og går en millimeter over selve kjøkkenryddejobben får jeg høre « Kan jeg få gå på do snart nå eller» i en furt stemme. Er så lei den furtete tonen Anonymkode: 5e422...a0f
Anonym bruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så det er galt at jeg ikke gjør nok på kjøkkenet selv om jeg er busy med klesvask, barn, rydding eller noe annet. Så i dag rydder jeg alt på kjøkkenet mens mannen ser på tv med barna. I det jeg tørker over salongbordet som har en seig flekk og går en millimeter over selve kjøkkenryddejobben får jeg høre « Kan jeg få gå på do snart nå eller» i en furt stemme. Er så lei den furtete tonen Anonymkode: 5e422...a0f Han hadde selvsagt ikke sagt noe om at han måtte på do, men må komme med furt, jamring og STAKKARS meg som har det så VOONDT hele tiden. I dag har jeg booket playdates hele dagen for å slippe hele fyren Anonymkode: 5e422...a0f
pele Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Han hadde selvsagt ikke sagt noe om at han måtte på do, men må komme med furt, jamring og STAKKARS meg som har det så VOONDT hele tiden. I dag har jeg booket playdates hele dagen for å slippe hele fyren Anonymkode: 5e422...a0f Sjarmerende fyr som liker å gå deg i sømmene. Men bra for han med masse playdates, så får han fri ivertfall.
Anonym bruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Dette skjønte jeg ingenting av. Hvorfor ble han sur, og hvorfor kunne han ikke bare gå på do? Anonymkode: af3e2...ced
Anonym bruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dette skjønte jeg ingenting av. Hvorfor ble han sur, og hvorfor kunne han ikke bare gå på do? Anonymkode: af3e2...ced Han passet vel barna i stua mens hun ryddet kjøkkenet da, regner med det er så små barn at de ikke kan være uten tilsyn... Anonymkode: e239c...965
Anonym bruker Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai Anonym bruker skrev (7 timer siden): Han passet vel barna i stua mens hun ryddet kjøkkenet da, regner med det er så små barn at de ikke kan være uten tilsyn... Anonymkode: e239c...965 Folk klarer da å gå på do uten bistand fra en annen voksen, selv med små barn. Det er så hjelpesløst at jeg har ikke ord. Anonymkode: 8e98f...d30
Anonym bruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai Jeg blir utrolig nysgjerrig på kommunikasjonen ellers. Hvordan kommuniserer man seg frem til å få opptil flere barn med et menneske man høres ut til å forakte? Anonymkode: 7ac9c...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå