Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det er galt at jeg ikke gjør nok på kjøkkenet selv om jeg er busy med klesvask, barn, rydding eller noe annet. Så i dag rydder jeg alt på kjøkkenet mens mannen ser på tv med barna. I det jeg tørker over salongbordet som har en seig flekk og går en millimeter over selve kjøkkenryddejobben får jeg høre « Kan jeg få gå på do snart nå eller» i en furt stemme.

Er så lei den furtete tonen 

Anonymkode: 5e422...a0f

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så det er galt at jeg ikke gjør nok på kjøkkenet selv om jeg er busy med klesvask, barn, rydding eller noe annet. Så i dag rydder jeg alt på kjøkkenet mens mannen ser på tv med barna. I det jeg tørker over salongbordet som har en seig flekk og går en millimeter over selve kjøkkenryddejobben får jeg høre « Kan jeg få gå på do snart nå eller» i en furt stemme.

Er så lei den furtete tonen 

Han hadde selvsagt ikke sagt noe om at han måtte på do, men må komme med furt, jamring og STAKKARS meg som har det så VOONDT hele tiden. I dag har jeg booket playdates hele dagen for å slippe hele fyren

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Han hadde selvsagt ikke sagt noe om at han måtte på do, men må komme med furt, jamring og STAKKARS meg som har det så VOONDT hele tiden. I dag har jeg booket playdates hele dagen for å slippe hele fyren

Sjarmerende fyr som liker å gå deg i sømmene. Men bra for han med masse playdates, så får han fri ivertfall.

Skrevet

Dette skjønte jeg ingenting av. Hvorfor ble han sur, og hvorfor kunne han ikke bare gå på do?

Anonymkode: af3e2...ced

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dette skjønte jeg ingenting av. Hvorfor ble han sur, og hvorfor kunne han ikke bare gå på do?

Anonymkode: af3e2...ced

Han passet vel barna i stua mens hun ryddet kjøkkenet da, regner med det er så små barn at de ikke kan være uten tilsyn...

Anonymkode: e239c...965

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Han passet vel barna i stua mens hun ryddet kjøkkenet da, regner med det er så små barn at de ikke kan være uten tilsyn...

Anonymkode: e239c...965

Folk klarer da å gå på do uten bistand fra en annen voksen, selv med små barn. Det er så hjelpesløst at jeg har ikke ord. 

Anonymkode: 8e98f...d30

Skrevet

Jeg blir utrolig nysgjerrig på kommunikasjonen ellers.

Hvordan kommuniserer man seg frem til å få opptil flere barn med et menneske man høres ut til å forakte?

Anonymkode: 7ac9c...bb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...