Gå til innhold

Var det feil av meg eller overreagerer han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg var i konfirmasjon til eit tantebarn i går. I kirka midt under en sang mister han stemmen (han sang av hjertens lyst og relativt høyt) Fisker frem ein fisherman friends og sa med normal stemme at "eg mista stemmen". (Ingen kviskring). Jeg reagerte med å ta fingeren på munnen og kviskra at han ikke snakke så høyt. Reaksjonen hans ble at han ikke deltok i verken sang eller det som sies på en gudstjeneste. Og han utveksla veldig få ord med meg hele konfirmasjonen og kun når jeg tok initiativ. Han unngikk meg og snakka godt med andre. Ut av kirka sa jeg at det ikke var sangen jeg snakka om, men at han sa den setningen såpass høgt. Føler jeg må vokte det jeg sier og at han tar seg utrolig fort nær av småting. 

Anonymkode: 0836c...130

Fortsetter under...

Skrevet

Han vart dødelig fornærma. Kanskje han følte at han fikk voksenkjeft. Han følte nok at stoltheten fikk seg en knekk.

Skrevet
pele skrev (9 minutter siden):

Han vart dødelig fornærma. Kanskje han følte at han fikk voksenkjeft. Han følte nok at stoltheten fikk seg en knekk.

Ja, det forstår jeg. Men god nok grunn til å overse meg i eit døgn. HI

Skrevet (endret)

Han er nok èin som har vansker med å legge ned ting. Fint at du får se litt fleire sider av han før du eventuelt forplikter deg meir til han. Ikkje så sjarmerende det han viser her nei.

Endret av pele
Skrevet

Han der hadde jeg ikke giddet å bruke mer tid på. Selvhøytidelige primadonnaer er utrolig usexy. 

Anonymkode: 935c5...ea0

Skrevet

Gud hjelpe meg, "menn" som blir sure som en tenåringsjente er noe av det minst sjarmerende jeg kan tenke meg 

Hadde vurdert hele forholdet faktisk. Skal du gå på eggeskall resten av ditt liv i frykt for å trigge sånn oppførsel?

Anonymkode: d7680...75a

Annonse

Skrevet

Han mener jeg ikke respekterer han når jeg irettesetter han slik. Han har gjort det slutt. Veldig lei meg nå. Men tenker ungene er glad. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Han mener jeg ikke respekterer han når jeg irettesetter han slik. Han har gjort det slutt. Veldig lei meg nå. Men tenker ungene er glad. HI

Han har gjort det slutt dagen etter at han deltok i et stort familieselskap? Sjarmerende. Det virker nesten som han lette etter en grunn til å gjøre det slutt sånn at det skulle være "din feil".

Anonymkode: 14ec4...daf

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ungene er glad? Hvis du har vært sammen med en som ungene dine ikke er komfortable med så er det du som må skjerpe deg!

For øvrig så er det ingen som gjør det slutt pga én uskyldig kommentar, så dette har han bare ventet på og det hadde skjedd snart uansett. 

Vær glad du er kvitt mannebarnet, og ta deg skikkelig av barna dine!

Anonymkode: 935c5...ea0

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Han har gjort det slutt dagen etter at han deltok i et stort familieselskap? Sjarmerende. Det virker nesten som han lette etter en grunn til å gjøre det slutt sånn at det skulle være "din feil".

Anonymkode: 14ec4...daf

Ja. Er nok ikke den rette, han snakker hele vegen om respekt mot han. Men han kan kritisere mine unger og det de gjør galt uten at jeg får lov å reagere. HI 

Skrevet

Off. Kommdeg vekk mens du kan. Snakker av erfaring, og er midt oppi det nå faktisk. I hele helgen har jeg gått på eggeskall fordi jeg ikke aner hva jeg har gjort galt mot mannen. Han er pottesur for noe, men nekter å si hva det er. Jeg er helt blank. Orker snart ikke denna fjotten mer. 

Anonymkode: 0e1d7...193

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Off. Kommdeg vekk mens du kan. Snakker av erfaring, og er midt oppi det nå faktisk. I hele helgen har jeg gått på eggeskall fordi jeg ikke aner hva jeg har gjort galt mot mannen. Han er pottesur for noe, men nekter å si hva det er. Jeg er helt blank. Orker snart ikke denna fjotten mer. 

Anonymkode: 0e1d7...193

Ja, det er slutt. Vondt gjør det likevel, er så ensom.

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ja. Er nok ikke den rette, han snakker hele vegen om respekt mot han. Men han kan kritisere mine unger og det de gjør galt uten at jeg får lov å reagere. HI 

Barna dine må være din nr en prioritet, de skal slippe å ta hensyn til og bli dårlig behandlet av en sånn mann.

Du må aldri, aldri ta han tilbake om han ombestemmer seg.

Du sier du er ensom, men din ensomhet kommer i andre rekke når barna dine ikke blir behandlet bra altså!

Anonymkode: d7680...75a

Annonse

Skrevet

Herregud, av alle ting som kan bli et problem. 

Altså, det er ikke din jobb å oppdra en voksen man, hvem er det som hysjer på hverandre? Du tar jo rollen som den som vet best også, hysjer på han som om han er en liten unge som trenger tilsnakk. 

Når det er sagt er reaksjonen han ufattelig barnslig, så kanskje det ikke er så rart at du behandler han som en liten unge. Spesielt troa på dere som likeverdig par får jeg ikke. Lykke til. 

Anonymkode: 7c100...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...