Gå til innhold

Fra kos til show – når jentekvelden blir et prosjekt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Vi er alle dømmende på ulike ting, og akkurat dette er noe jeg ser ned på. Spesielt når det er kjerringer på snart 50 som vil vise seg frem. Sosiale medier er det det er- å vise seg frem. 
Å mene noe er ikke det samme som at jeg skal bestemme hva andre skal gjøre eller ei. Vi har alle- inkludert du selv ting du har meninger om. Noen mener barselgrupper tar over fortauet med vogner og slenger pupp i hytt og pine på kafé og tar over hele kafeen. Leser mange som har meninger om denne gruppen. Og det må de få lov å mene og skrive om. Jeg selv plages ikke over dette, fordi jeg selv har vært i deres sko og husker gleden av disse turene med andre mødre. 
Noen hater pride opplegget, mens andre heier det frem. Det er lov begge deler. Å godta at andre ikke har samme meninger som en selv er helt greit. 

Anonymkode: 6471a...145

Det er helt sant at vi alle har fordommer, og nå kjenner jeg på både forakt og irritasjon over mennesker som deg. Du trenger å kritisere andre for å selv føle deg bra, det er det aller laveste på den sosiale rangstigen. 

Anonymkode: 11328...443

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg ser faktisk ikke ned på folk med andre gleder enn meg, jeg. Med mindre det er helt utenfor lover og normer selvfølgelig. Det å irritere seg over barnevogner på fortauet er jo for øvrig ganske ulikt det å velte ut nedsettende gørr om helt vanlige kvinner som trives med å dele innhold fra livet sitt. 

Anonymkode: 647b0...0ea

Du ser ned på meg fordi jeg har andre meninger enn deg 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du ser ned på meg fordi jeg har andre meninger enn deg 😅

Merkelig. Jeg har ikke sagt at jeg ser ned på deg. 

Anonymkode: 647b0...0ea

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

Vi er alle dømmende på ulike ting, og akkurat dette er noe jeg ser ned på. Spesielt når det er kjerringer på snart 50 som vil vise seg frem. Sosiale medier er det det er- å vise seg frem. 
Å mene noe er ikke det samme som at jeg skal bestemme hva andre skal gjøre eller ei. Vi har alle- inkludert du selv ting du har meninger om. Noen mener barselgrupper tar over fortauet med vogner og slenger pupp i hytt og pine på kafé og tar over hele kafeen. Leser mange som har meninger om denne gruppen. Og det må de få lov å mene og skrive om. Jeg selv plages ikke over dette, fordi jeg selv har vært i deres sko og husker gleden av disse turene med andre mødre. 
Noen hater pride opplegget, mens andre heier det frem. Det er lov begge deler. Å godta at andre ikke har samme meninger som en selv er helt greit. 

Dæven hvor bitter du høres ut

Anonymkode: b653d...783

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...