Anonym bruker Skrevet lørdag kl 11:38 #1 Skrevet lørdag kl 11:38 Er det ikke litt rart hvordan en jentekveld ikke lenger handler om bare å være sammen, le, prate og nyte øyeblikket? Nå virker det som det viktigste er å få tatt det riktige bildet. Av vinglasset. Av drinkene. Av smilet, med riktig lys. Kanskje blir ikke drinken engang drukket – men det perfekte bildet må ut på sosiale medier. Det er som om kvelden ikke har skjedd om den ikke er dokumentert og delt. Men hva skjedde med å bare være til stede? Med å ha det fint – uten å bevise det for alle andre? Anonymkode: 6471a...145
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:04 #4 Skrevet lørdag kl 12:04 Sån er det ikke når vi treffes. Anonymkode: 73231...ac4
Elizabeth Skrevet lørdag kl 12:14 #5 Skrevet lørdag kl 12:14 Tekla123 skrev (27 minutter siden): Er heldigvis ikke sånn i mine kretser. Ikke i mine heller.
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:18 #6 Skrevet lørdag kl 12:18 Tar ikke et eneste bilde når vi er sammen, og telefonene ligger i veska/lomma, har de ikke på bordet. Anonymkode: bca61...606
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:15 #7 Skrevet lørdag kl 13:15 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Tar ikke et eneste bilde når vi er sammen, og telefonene ligger i veska/lomma, har de ikke på bordet. Anonymkode: bca61...606 Og det er sånn det bør være. Voksne folk... Anonymkode: e58e7...e42
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:16 #8 Skrevet lørdag kl 13:16 Tekla123 skrev (1 time siden): Er heldigvis ikke sånn i mine kretser. Ikke i mine heller, men ser på sosiale media at det florerer Anonymkode: 6471a...145
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:20 #9 Skrevet lørdag kl 14:20 Hvis man er influencer er det jo faktisk jobb, ikke kos. Jeg som ikke er influencer, har det ikke sånn. Det hender noen tar et bilde. Bryr ikke meg. Anonymkode: 647b0...0ea
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:21 #10 Skrevet lørdag kl 14:21 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke i mine heller, men ser på sosiale media at det florerer Anonymkode: 6471a...145 He he så du referer ikke til egne erfaringer, men antar de andre ikke snakker sammen fordi de tar bilder? 🤠 Anonymkode: 647b0...0ea
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:22 #11 Skrevet lørdag kl 14:22 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis man er influencer er det jo faktisk jobb, ikke kos. Jeg som ikke er influencer, har det ikke sånn. Det hender noen tar et bilde. Bryr ikke meg. Anonymkode: 647b0...0ea Jobb?? Anonymkode: e58e7...e42
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:25 #12 Skrevet lørdag kl 14:25 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jobb?? Anonymkode: e58e7...e42 Ja, jobb. Du vet; slik man tjener pengene sine Anonymkode: 647b0...0ea
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:54 #13 Skrevet lørdag kl 14:54 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): He he så du referer ikke til egne erfaringer, men antar de andre ikke snakker sammen fordi de tar bilder? 🤠 Anonymkode: 647b0...0ea Har vært på en del fester og sosiale sammenkomster der insta vennlige bilder av drinker og damer i kort kjole oppstilt med en fot som er løftet opp bak. Men nei ikke i min krets Anonymkode: 6471a...145
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:54 #14 Skrevet lørdag kl 14:54 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke i mine heller, men ser på sosiale media at det florerer Anonymkode: 6471a...145 Så du vet hva som ligger bak bildene du ser på sosiale medier? Det er ganske spesielt. Anonymkode: 11328...443
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:11 #15 Skrevet lørdag kl 16:11 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så du vet hva som ligger bak bildene du ser på sosiale medier? Det er ganske spesielt. Anonymkode: 11328...443 Bor på et lite sted. I går var det en damefest med 6-7 damer. De har samtlige postet bilder med filter, flotte drinker stilt på rekke og rad på rekkverket og jeg tipper samtidlige har postet 10 bilder hver på alle sine kanaler. Jeg har blitt spammet ned både på insta, fb og story i alle endinger i dag 😅 så at det er viktig å skryte av disse drinkene er det ikke tvil om. Lurer på om de har vært tilstede i det hele tatt. Ei av de la ut 40 bilder av denne festen, og nei de er hverken influencere eller noe annet enn husmødre som liker å skryte Anonymkode: 6471a...145
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:37 #16 Skrevet lørdag kl 16:37 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har vært på en del fester og sosiale sammenkomster der insta vennlige bilder av drinker og damer i kort kjole oppstilt med en fot som er løftet opp bak. Men nei ikke i min krets Anonymkode: 6471a...145 Tror du at de snakker sammen hvis foten ikke er løftet opp? Eller hvis kjolen er lengre? Eller snakker de sammen selv om foten er løftet så lenge det ikke tas bilde av? 🤔 Anonymkode: 647b0...0ea
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:37 #17 Skrevet lørdag kl 16:37 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Bor på et lite sted. I går var det en damefest med 6-7 damer. De har samtlige postet bilder med filter, flotte drinker stilt på rekke og rad på rekkverket og jeg tipper samtidlige har postet 10 bilder hver på alle sine kanaler. Jeg har blitt spammet ned både på insta, fb og story i alle endinger i dag 😅 så at det er viktig å skryte av disse drinkene er det ikke tvil om. Lurer på om de har vært tilstede i det hele tatt. Ei av de la ut 40 bilder av denne festen, og nei de er hverken influencere eller noe annet enn husmødre som liker å skryte Anonymkode: 6471a...145 Så hyggelig at de hadde en fin kveld og satt pris på mat og drikke. Du vet at det ikke tar mange sekundene å knipse og publisere? Jeg er sikker på at de hadde det helt topp. Anonymkode: 11328...443
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:54 #18 Skrevet lørdag kl 16:54 Sånn har ikke vi det, ja det tas mye bilder og snap såklart men det er ikke up styla bilder akkurat🤣 Anonymkode: b653d...783
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:55 #19 Skrevet lørdag kl 16:55 43 minutes ago, Anonym bruker said: Bor på et lite sted. I går var det en damefest med 6-7 damer. De har samtlige postet bilder med filter, flotte drinker stilt på rekke og rad på rekkverket og jeg tipper samtidlige har postet 10 bilder hver på alle sine kanaler. Jeg har blitt spammet ned både på insta, fb og story i alle endinger i dag 😅 så at det er viktig å skryte av disse drinkene er det ikke tvil om. Lurer på om de har vært tilstede i det hele tatt. Ei av de la ut 40 bilder av denne festen, og nei de er hverken influencere eller noe annet enn husmødre som liker å skryte Anonymkode: 6471a...145 Du høres sjalu ut Anonymkode: b653d...783
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 17:07 #20 Skrevet lørdag kl 17:07 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Så hyggelig at de hadde en fin kveld og satt pris på mat og drikke. Du vet at det ikke tar mange sekundene å knipse og publisere? Jeg er sikker på at de hadde det helt topp. Anonymkode: 11328...443 Mat hadde de ikke, det var det ikke bilde av, og tro meg- da hadde det vært postet. Så er det da en lang avhandling om kvelden der de takker hverandre om hvor flott og bra det var. Ikke til hverandre- men på fb så alle ser. jeg skal en tur til kusina mi nå, vi skal ha ost og kjeks og vi skal kose oss. Vi skal skravle og le. Helt uten at 1000 stk på fb skal se hva vi spiste, når vi lo, hva vi lo av 🤣 det er vi som skal ha det gøy, og det går fint an å le og ha det gøy uten å dele det. Anonymkode: 6471a...145
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 21:41 #21 Skrevet lørdag kl 21:41 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Mat hadde de ikke, det var det ikke bilde av, og tro meg- da hadde det vært postet. Så er det da en lang avhandling om kvelden der de takker hverandre om hvor flott og bra det var. Ikke til hverandre- men på fb så alle ser. jeg skal en tur til kusina mi nå, vi skal ha ost og kjeks og vi skal kose oss. Vi skal skravle og le. Helt uten at 1000 stk på fb skal se hva vi spiste, når vi lo, hva vi lo av 🤣 det er vi som skal ha det gøy, og det går fint an å le og ha det gøy uten å dele det. Anonymkode: 6471a...145 Så bra for deg. Du er superflink til å ha det hyggelig. Og så så selvstendig og klok, da, gitt. Hadde bare alle skjønt at du har fasiten.. Anonymkode: 11328...443
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 21:46 #22 Skrevet lørdag kl 21:46 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så bra for deg. Du er superflink til å ha det hyggelig. Og så så selvstendig og klok, da, gitt. Hadde bare alle skjønt at du har fasiten.. Anonymkode: 11328...443 Jeg har ikke behov for å dele med hele verden hva jeg gjør, spiser og hvem jeg er sammen med, at jeg har venner og glorifisere den minste ting. Jeg er trygg nok i meg selv at jeg kan kose meg å ha det fint med venner uten å få bekreftelse på at jeg er vellykket. Jeg både trener og har venner, jobb og barn uten at jeg må dele det Anonymkode: 6471a...145
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:12 #23 Skrevet lørdag kl 22:12 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg har ikke behov for å dele med hele verden hva jeg gjør, spiser og hvem jeg er sammen med, at jeg har venner og glorifisere den minste ting. Jeg er trygg nok i meg selv at jeg kan kose meg å ha det fint med venner uten å få bekreftelse på at jeg er vellykket. Jeg både trener og har venner, jobb og barn uten at jeg må dele det Anonymkode: 6471a...145 Du skjønner ikke hva vi sier. Jeg deler heller ikke noen ting i noen kanaler. Barna mine (nå 17 og 16 år) har aldri vært avbildet eller omtalt av meg på nett. Ingen middag, ingen fest, ingen venninnekveld. Jeg har noen naturbilder jeg synes er fine, og et par poster med bilder av ting jeg synes er morsomt. Jeg føler, som deg, at livet mitt skjer i det virkelige livet, og han ingen behov overhodet for at folk skal se digitalt hva jeg driver med. Men det gir meg ingen rett til å dømme eller snakke nedsettende om de som liker det?! Det er så smålig å sitte og føle seg bedre enn andre som du gjør her. Tenk om du bare kunne glede deg over at folk har det gøy på forskjellige måter. Anonymkode: 647b0...0ea
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:50 #24 Skrevet lørdag kl 22:50 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Du skjønner ikke hva vi sier. Jeg deler heller ikke noen ting i noen kanaler. Barna mine (nå 17 og 16 år) har aldri vært avbildet eller omtalt av meg på nett. Ingen middag, ingen fest, ingen venninnekveld. Jeg har noen naturbilder jeg synes er fine, og et par poster med bilder av ting jeg synes er morsomt. Jeg føler, som deg, at livet mitt skjer i det virkelige livet, og han ingen behov overhodet for at folk skal se digitalt hva jeg driver med. Men det gir meg ingen rett til å dømme eller snakke nedsettende om de som liker det?! Det er så smålig å sitte og føle seg bedre enn andre som du gjør her. Tenk om du bare kunne glede deg over at folk har det gøy på forskjellige måter. Anonymkode: 647b0...0ea Vi er alle dømmende på ulike ting, og akkurat dette er noe jeg ser ned på. Spesielt når det er kjerringer på snart 50 som vil vise seg frem. Sosiale medier er det det er- å vise seg frem. Å mene noe er ikke det samme som at jeg skal bestemme hva andre skal gjøre eller ei. Vi har alle- inkludert du selv ting du har meninger om. Noen mener barselgrupper tar over fortauet med vogner og slenger pupp i hytt og pine på kafé og tar over hele kafeen. Leser mange som har meninger om denne gruppen. Og det må de få lov å mene og skrive om. Jeg selv plages ikke over dette, fordi jeg selv har vært i deres sko og husker gleden av disse turene med andre mødre. Noen hater pride opplegget, mens andre heier det frem. Det er lov begge deler. Å godta at andre ikke har samme meninger som en selv er helt greit. Anonymkode: 6471a...145
Anonym bruker Skrevet i går, 07:20 #25 Skrevet i går, 07:20 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Vi er alle dømmende på ulike ting, og akkurat dette er noe jeg ser ned på. Spesielt når det er kjerringer på snart 50 som vil vise seg frem. Sosiale medier er det det er- å vise seg frem. Å mene noe er ikke det samme som at jeg skal bestemme hva andre skal gjøre eller ei. Vi har alle- inkludert du selv ting du har meninger om. Noen mener barselgrupper tar over fortauet med vogner og slenger pupp i hytt og pine på kafé og tar over hele kafeen. Leser mange som har meninger om denne gruppen. Og det må de få lov å mene og skrive om. Jeg selv plages ikke over dette, fordi jeg selv har vært i deres sko og husker gleden av disse turene med andre mødre. Noen hater pride opplegget, mens andre heier det frem. Det er lov begge deler. Å godta at andre ikke har samme meninger som en selv er helt greit. Anonymkode: 6471a...145 Jeg ser faktisk ikke ned på folk med andre gleder enn meg, jeg. Med mindre det er helt utenfor lover og normer selvfølgelig. Det å irritere seg over barnevogner på fortauet er jo for øvrig ganske ulikt det å velte ut nedsettende gørr om helt vanlige kvinner som trives med å dele innhold fra livet sitt. Anonymkode: 647b0...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå