Anonym bruker Skrevet 3. mai 2025 #1 Skrevet 3. mai 2025 Jeg er rett og slett litt blind på slikt, altså å se det for meg på forhånd, så jeg ønsker litt hjelp hvis noen orker 😊 Vi har denne sofaen til ute, der bilde nummer tre gir mest riktig inntrykk av hvordan fargen faktisk ser ut: https://www.bohus.no/hagemobler/utesofa/hagesofa/mooy-hjornesofa-1?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=03. Shopping | Hagemøbler&gad_source=1&gad_campaignid=20740108958&gclid=Cj0KCQjw_dbABhC5ARIsAAh2Z-RUJLCsj5d9dx_hBjT1Mp6BfCWRjlR2WMb_DtzPADqZHWgz2tTlM1UaAprCEALw_wcB Så er det to ting jeg skal sy. Det ene er tak og vegger, begge deler skyvbare, til en pergola. Da kan vi justere om vi vil ha sol, skygge eller eventuelt kunne sitte i le for lett småregn. I tillegg vil jeg sy trekk til noen puter å ha i sofaen. Hvilke farger ville dere valgt av de som er å velge mellom her?: https://www.tonje.no/categories/utendors-vanntett-vannavissende Tak og vegger må bli av de billigste variantene, men til puter kan det være hvilke som helst. Er det eventuelle andre ting dere ville hatt? Vi har stoler og solseng i samme serie og farge som sofaen, og sort bord til. Anonymkode: c271e...b7e
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2025 #2 Skrevet 9. mai 2025 Gir denne et håpefullt dytt da jeg må kjøpe inn i løpet av helgen og fortsatt er litt usikker på fargene. HI Anonymkode: c271e...b7e
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2025 #3 Skrevet 9. mai 2025 Siden sofaen og resten av møblene er i den litt dempede, nøytrale gråtonen (ser ut som grå-beige på bildet), ville jeg valgt noe som enten holder seg i samme rolige, harmoniske fargeskala – altså grå, beige, sandfarger – eller noe som gir en kontrast, som dempet blått eller grønt. Til tak og vegger ville jeg gått for en nøytral farge, gjerne lys grå eller beige, så det føles lett og luftig og ikke stjeler oppmerksomheten. Når det gjelder putene, kan du være litt friere! Her kan du gjerne legge inn farger som blått, grønt eller til og med rust/oransje for varme, eller gult for en energisk touch. Da får du litt liv og farge inn, men kan fortsatt enkelt mikse og matche. Andre ting du kanskje vil ha: noen store, deilige pledd til kjølige kvelder, en utendørslampe eller lyslenke for stemning, og kanskje en plante eller to i potte for å myke opp helhetsinntrykket. Anonymkode: 683be...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå