Anonym bruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Vil dele en liten historie med dere. Fra jeg var 16-19 ca så var jeg sammen med en mann som var 11 år eldre enn meg. Det var av og på, og jeg hadde sprikende følelser for han. Han var syk i hodet. Jeg trodde jeg ikke fortjente bedre og hadde ingen erfaringer. Han var ikke fysisk voldelig men hadde psykiske problemer som gjorde at han sa mye rart fordi han hørte stemmer. Når eller hver gang jeg gikk fra han lurte han seg inn igjen og lot meg ikke være i fred. Det ble nesten farlig for jeg ble et vrak til slutt. Så møtte jeg mannen min da jeg var 23 og har vært sammen i 23 år nå. Gift og snart voksne barn. Mitt råd! Er du i et forhold der partneren din er psyko så kom deg unna fort. Han jeg var sammen med som ungdom har ødelagt flere damer etter meg, dette er damer på hans alder. Damer som har kontaktet meg i fortvilelse. Han var enda verre med de. Når man blir samboere og det blir barn så er det verre, jeg var bare ung og kunne si fuck it. Anonymkode: 7ff40...340
Anonym bruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Godt du kom deg unna. ❤️Lignende historie her. Glad jeg kom meg vekk fra div " dårlige" mannfolk. Følte ikke foreldrene mine, spesielt mamma, brydde seg om meg i det hele tatt, så jeg søkte til mannfolka. Ble sammen med mannen da jeg var 22 og han 23 år. Vært sammen i 19 år. Gift i 15. Har snakket endel med både sønn og datter om dette. Og ja, ikke få barn med hvem som helst. Håper og tror at barna her har troa på seg selv, slik at de slipper slike folk. Anonymkode: eb1c8...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå