Anonym bruker Skrevet lørdag kl 23:12 #26 Del Skrevet lørdag kl 23:12 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ville ALDRI ALDRI bryte opp barna, uavhengig hvilket trinn de går på, fra venner, nærmiljø, skole mm. Anonymkode: 52dd6...38d Man vet hva man har, men vet ikke hva man går til. Det kan bli fantastisk men det kan også bli verre. Man må tenke seg godt om Anonymkode: 39cac...836 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144454050-kan-dere-hjelpe-meg-%C3%A5-sortere-tankene-mine-ang%C3%A5ende-flytting-og-barn/page/2/#findComment-150208660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet i går, 06:35 #27 Del Skrevet i går, 06:35 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Ikke HI, men ja det kan det. Bor man i Fetsund, på Sørumsand eller på Frogner for eksempel tar det ganske lang tid med buss bytter for å komme til vgs i Rælingen eller Lørenskog. Anonymkode: f2a4c...531 Ja det forstår jeg, jeg bor i kommunen selv. Men slik jeg tolker hi så vurderer hun å flytte for at det andre barnet skal få kortere vei til vgs. Hun skriver «Flytter vi dit vi tenker kan hun sykle til nærskolen på 10-15 minutter». Samtidig snakker hun om både Lørenskog, Ullensaker og Rælingen. Jeg sliter med å forstå om hun tenker på en konkret vgs barnet hennes skal søke seg til, eller om både Lørenskog, Ullensaker og Rælingen har denne linja barnet ønsker å søke seg til. I så fall forutsetter kortere reisevei at de flytter i nærheten av denne vgs når de eventuelt flytter. Alle disse tre er jo også store kommuner med store avstander. Anonymkode: ce725...b3a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144454050-kan-dere-hjelpe-meg-%C3%A5-sortere-tankene-mine-ang%C3%A5ende-flytting-og-barn/page/2/#findComment-150208680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #28 Del Skrevet 18 timer siden 14 hours ago, Anonym bruker said: Ja det forstår jeg, jeg bor i kommunen selv. Men slik jeg tolker hi så vurderer hun å flytte for at det andre barnet skal få kortere vei til vgs. Hun skriver «Flytter vi dit vi tenker kan hun sykle til nærskolen på 10-15 minutter». Samtidig snakker hun om både Lørenskog, Ullensaker og Rælingen. Jeg sliter med å forstå om hun tenker på en konkret vgs barnet hennes skal søke seg til, eller om både Lørenskog, Ullensaker og Rælingen har denne linja barnet ønsker å søke seg til. I så fall forutsetter kortere reisevei at de flytter i nærheten av denne vgs når de eventuelt flytter. Alle disse tre er jo også store kommuner med store avstander. Anonymkode: ce725...b3a Ikke uenig med deg i deg, Lørenskog er vel den mest kompakte av de kommunene, men virkelig ikke bedre stil der enn i Lillestrøm. Om noe så står det dårligere til. Anonymkode: f2a4c...531 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144454050-kan-dere-hjelpe-meg-%C3%A5-sortere-tankene-mine-ang%C3%A5ende-flytting-og-barn/page/2/#findComment-150208891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå