Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:23 #26 Skrevet lørdag kl 14:23 Passe? Hvor gammelt er barnet? 2mnd å du fullammer med flaskenekt, ok skjønner far. Men spiser og drikker ungen vanlig mat, kvitt deg med dusten. Er han noe å spare på sånn ellers? Høres udugelig ut! Anonymkode: 653eb...c0c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 15:03 #27 Skrevet lørdag kl 15:03 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Passe? Hvor gammelt er barnet? 2mnd å du fullammer med flaskenekt, ok skjønner far. Men spiser og drikker ungen vanlig mat, kvitt deg med dusten. Er han noe å spare på sånn ellers? Høres udugelig ut! Anonymkode: 653eb...c0c Barnet er 8. Sitter i ro og ser på nettbrett. Far ER udugelig. Anonymkode: 1e4ce...b8c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 17:33 #28 Skrevet lørdag kl 17:33 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Barnet er 8. Sitter i ro og ser på nettbrett. Far ER udugelig. Anonymkode: 1e4ce...b8c 8 år? Kjære deg❤️. Hvordan er far mot deg og barna ellers? Gjør du alt alene? Si meg. Er det så mye som blir annerledes om du blir singel, kontra å samle på en udugelig mann som du også skal pleie slik at han får viljen sin med trass og tåpelige ord? Husk at du er verdifull. Du er verdifull som kvinne og mamma samt mye mer. Du trenger ingen som drar deg ned i livet. Ingen. Jeg håper du tenker deg godt om. Hva elsker du ved denne fyren egentlig? Anonymkode: 653eb...c0c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 18:16 #29 Skrevet lørdag kl 18:16 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): 8 år? Kjære deg❤️. Hvordan er far mot deg og barna ellers? Gjør du alt alene? Si meg. Er det så mye som blir annerledes om du blir singel, kontra å samle på en udugelig mann som du også skal pleie slik at han får viljen sin med trass og tåpelige ord? Husk at du er verdifull. Du er verdifull som kvinne og mamma samt mye mer. Du trenger ingen som drar deg ned i livet. Ingen. Jeg håper du tenker deg godt om. Hva elsker du ved denne fyren egentlig? Anonymkode: 653eb...c0c Elsker? Han er en eks. Anonymkode: 96f80...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå