GamerMamma Skrevet fredag kl 06:42 #1 Skrevet fredag kl 06:42 Hei alle mødre:) jeg er på flyttefot alene med mine 2 gutter på 3 og 13, og lurer på om det er noen her med nylig erfaring fra Gausdal kommune? Jeg har en sønn som ikke liker idrett, mer bøker, gaming og andre ting som anime, hørt noen skrekk historier at om du ikke liker idrett så havner man på utsiden.. han er veldig snill og god og redd for å ødelegge alt ved å flytte feil sted🙈 og er det noen alenemødre som bor der i dag titt gjerne frem:) skulle likt å høre hvordan det er å være alene mamma i Gausdal.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:50 #2 Skrevet fredag kl 06:50 GamerMamma skrev (6 minutter siden): Hei alle mødre:) jeg er på flyttefot alene med mine 2 gutter på 3 og 13, og lurer på om det er noen her med nylig erfaring fra Gausdal kommune? Jeg har en sønn som ikke liker idrett, mer bøker, gaming og andre ting som anime, hørt noen skrekk historier at om du ikke liker idrett så havner man på utsiden.. han er veldig snill og god og redd for å ødelegge alt ved å flytte feil sted🙈 og er det noen alenemødre som bor der i dag titt gjerne frem:) skulle likt å høre hvordan det er å være alene mamma i Gausdal. Det er et sted man bør like idrett og spesielt vinteridrett. Det er også et sted hvor man bor ganske så spredt . Ville sterkt vurdert Lillehammer i stedet. Anonymkode: 15440...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå