Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen alle🤩 

Jeg har søkt på en veilederstilling i NAV, og fristen gikk ut for 22 dager siden. Vet dere omtrent hvor lang tid det tar fra søknadsfristen er ute, til man blir kallet inn på intervju? Jeg har ikke hørt noe, og jeg har sååå lyst på den jobben😅❤️

Anonymkode: 26257...2b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor så har alle saksbehandlerene sagt opp jobben etter maks 3-4 månender,så er neppe en drømmejobb.

Anonymkode: da314...6b4

Skrevet

Det tar gjerne litt tid. Særlig om det er mange søkere, og det er det gjerne. Jeg synes du burde høre noe rett rundt hjørnet, men det kan jo være ting som gjør at det går sakte. Det går an å ta kontakt for å høre hvor langt de har kommet i prosessen. Nav er for øvrig et flott sted å jobbe med mange ulike muligheter for å lære noe nytt og for å finne det man brenner for. Hun som beskriver at alle slutter etter 3-4 måneder høres ut som et sted med ledelsesproblemer. Det er ikke på samme måte der jeg jobber. Jeg har kolleger som har jobbet i systemet siden lenge før vi ble til Nav. Flere i rundt 30 år. Lykke til! Håper du kommer til intervju. 

Anonymkode: 6e1e2...e3d

Skrevet

Jeg søkte for en tid tilbake jobb i nav (veilederstilling). Fikk svar dagen etter at fristen gikk ut at de ville ha meg til intervju. Fikk til slutt tilbud om jobben (jeg har mye veilederkompetanse og videreutdanning), men valgte da å takke nei. 

Anonymkode: ebbe2...ccd

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Her jeg bor så har alle saksbehandlerene sagt opp jobben etter maks 3-4 månender,så er neppe en drømmejobb.

Anonymkode: da314...6b4

Saksbehandler og veileder er ikke samme 

Anonymkode: c8889...911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...