Gå til innhold

Dere som har gått/går i terapi?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med den siste setningen? At du ikke fikk hjelp der/da du trengte det?

Anonymkode: 30afa...85d

Nei, min fastlege og terapeut har vært enestående hele veien.

Men jeg var pårørende, til to samtidig, som på ingen måte ble fulgt opp. Den ene lever med store skader nå. Parallelt med dette skjer det en hendelse på jobb, først flere år senere blir det avdekket. Jeg varslet, men ingenting ble fulgt opp, selv om det kunne lett spores og ettergås. Kom meg unna helskinnet selv, men er mange som har tapt mye. Det kunne vært stoppet hvis bare de som har myndighet til det reagerte mens det pågikk. 

Så akkurat det drar jeg på. Du skal være frisk for å være syk hvis du havner utenfor og lykke til alle som tror uredelige folk blir stoppet. 

Anonymkode: 584ba...91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Har hatt seks ulike behandlere på poliklinikken, sant en drøss med behandlere som innlagt. Det viktigste vet jeg ikke, men kombinasjonen medisiner og samtaleterapi har vært bra. Jeg har hatt trygge mennesker rundt meg som har minnet meg på det gode i livet, og behandlerne har hjulpet meg å stå i det vanskelige. Møtt mange flotte folk oppgjennom, og innimellom noen som ikke kunne hjelpe meg. 

Anonymkode: 5d079...c04

Det høres fint ut med god behandling med både medisiner og samtaleterapi.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, min fastlege og terapeut har vært enestående hele veien.

Men jeg var pårørende, til to samtidig, som på ingen måte ble fulgt opp. Den ene lever med store skader nå. Parallelt med dette skjer det en hendelse på jobb, først flere år senere blir det avdekket. Jeg varslet, men ingenting ble fulgt opp, selv om det kunne lett spores og ettergås. Kom meg unna helskinnet selv, men er mange som har tapt mye. Det kunne vært stoppet hvis bare de som har myndighet til det reagerte mens det pågikk. 

Så akkurat det drar jeg på. Du skal være frisk for å være syk hvis du havner utenfor og lykke til alle som tror uredelige folk blir stoppet. 

Anonymkode: 584ba...91b

Vondt å høre at du og dine pårørende har hatt det vanskelig. Huff, det må være oppskakende mtp det som skjedde på jobben.

Skrevet

Dytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...