Anonym bruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Hvilken parole ville du gått under i dag? 1. mai-paroler 2025 • Styrk demokratiet – knus fascismen! – se teksten • Arbeidsliv for alle – transrettigheter er menneskerettigheter! – se teksten • Forsvar arbeidsfolks rettigheter – stem rød-grønt! – se teksten • Bevar søndagen som felles fridag! – se teksten • Løft hele laget – sentrale tillegg i staten – se teksten • Stopp folkemordet mot palestinerne – boikott Israel – Oljefondet ut – se teksten • Forsvar sykelønnsordningen – se teksten • Arbeidslivet trenger friske kvinner, kvinnehelse i fokus – se teksten • La ledige hender i byggebransjen bygge boliger – se teksten • Offer for to pensjonsran – få tilbake rettferdig pensjon – se teksten • Samle jernbanen – NSB på skinner igjen – se teksten • Nei til atomvåpen, stopp rustningsvanviddet – se teksten • Russland ut av Ukraina – stopp krigen – se teksten • Norge ut av oljebobla – vern LoVeSe – se teksten • Sats på barn og unge – ikke legg ned Oslos skoler – se teksten https://lo-oslo.no/1mai/ Anonymkode: 2acf6...81a
Anonym bruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Kvinnehelse. Men mange gode saker, og noen få jeg ikke ville gått under. Anonymkode: a5058...d41
Anonym bruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai Sjukelønna. Mange viktige og gode paroler! Kunne like gjerne gått under Kvinnehelse eller Russland ut av Ukraina. Anonymkode: ff158...dea
Anonym bruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai "Russland ut av Ukraina" er absolutt den eneste Anonymkode: b605b...e56
Anonym bruker Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai Måtte vært Russland ut av Ukraina om noe. Men det har strengt tatt også lite å gjøre med 1.mai. Anonymkode: ddf56...5c9
Anonym bruker Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Boikott Palestina. Anonymkode: 2bd98...ed1 Poikott Palestina? Hva unngår du å kjøpe når du boikotter dem? Anonymkode: a5058...d41
Anonym bruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Boikott Palestina. Anonymkode: 2bd98...ed1 Støtter Anonymkode: b605b...e56
Anonym bruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Poikott Palestina? Hva unngår du å kjøpe når du boikotter dem? Anonymkode: a5058...d41 Det er det samme som å spør om hva jeg gjør for å få Russland ut av Ukraina, forsvare sykelønnsordningen eller en av de andre parolene. Anonymkode: 2bd98...ed1
Anonym bruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Poikott Palestina? Hva unngår du å kjøpe når du boikotter dem? Anonymkode: a5058...d41 Hva gjør du for at det skal bli bedre kvinnehelse? Anonymkode: 2bd98...ed1
Anonym bruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er det samme som å spør om hva jeg gjør for å få Russland ut av Ukraina, forsvare sykelønnsordningen eller en av de andre parolene. Anonymkode: 2bd98...ed1 Egentlig ikke. Palestina produserer svært lite, så spørsmålet mitt står seg. Men jeg regner ikke med å få svar. Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hva gjør du for at det skal bli bedre kvinnehelse? Anonymkode: 2bd98...ed1 Jeg er med på å øke fokuset på kvinnehelse gjennom arbeidet mitt. Jeg gjør en ganske viktig jobb der, om jeg må si det selv. Anonymkode: a5058...d41
Anonym bruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai Jeg ville gått under Styrk demokratiet, knus fascismen. Anonymkode: 2acf6...81a
Anonym bruker Skrevet 1. mai #15 Skrevet 1. mai Kvinnehelse eller stopp krigen. Akkurat i år ville det nok blitt stopp krigen, da den er mer «akutt». Men på generel basis ville det blitt kvinnehelse. Anonymkode: d6bae...5e1
Anonym bruker Skrevet 1. mai #16 Skrevet 1. mai Mange av disse parolene har nada å gjøre med 1. mai. Jeg har for øvrig aldri gått i 1 mai tog og kommer aldri til å gjøre det. Dro heller frivillig på kontoret for å jobbe i dag. Anonymkode: 14bd8...46b
Anonym bruker Skrevet 1. mai #17 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Mange av disse parolene har nada å gjøre med 1. mai. Jeg har for øvrig aldri gått i 1 mai tog og kommer aldri til å gjøre det. Dro heller frivillig på kontoret for å jobbe i dag. Anonymkode: 14bd8...46b Da er jo ikke dette tråden for deg. Anonymkode: a5058...d41
Anonym bruker Skrevet 1. mai #18 Skrevet 1. mai Kvinnehelse er i grunn den eneste av de som treffer meg her. Vi har mange kvinner i jobb i Norge, selv om Erna går på jobb med mensen, er det altfor mange som ligger rett ut. Skulle gjerne sett en parole mot sivilbeskyttelsesloven slik den er foreslått i dag. For det angår arbeidere med kompetanse som er nyttig i krisesituasjoner. Det er nå tross alt arbeidernes dag, ikke alle ting jeg bryr meg om i hele verden dagen. Anonymkode: 9d077...9ef
Anonym bruker Skrevet 1. mai #19 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Kvinnehelse er i grunn den eneste av de som treffer meg her. Vi har mange kvinner i jobb i Norge, selv om Erna går på jobb med mensen, er det altfor mange som ligger rett ut. Skulle gjerne sett en parole mot sivilbeskyttelsesloven slik den er foreslått i dag. For det angår arbeidere med kompetanse som er nyttig i krisesituasjoner. Det er nå tross alt arbeidernes dag, ikke alle ting jeg bryr meg om i hele verden dagen. Anonymkode: 9d077...9ef Enig. Arbeidernes dag. Anonymkode: 9ef6b...3af
Anonym bruker Skrevet 1. mai #20 Skrevet 1. mai Kvinnehelse eller pensjonran. Men akkurat nå er jeg mer bekymret for at gaza-demonstrantene har planer om å ødelegge 17. Mai i Oslo også...... Anonymkode: febcd...860
Anonym bruker Skrevet 2. mai #21 Skrevet 2. mai Transrettigheter eller kvinnehelse Anonymkode: b1c75...bfe
Anonym bruker Skrevet 2. mai #22 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Transrettigheter eller kvinnehelse Anonymkode: b1c75...bfe Har ikke transer like rettigheter som alle andre? Anonymkode: 9ef6b...3af
Anonym bruker Skrevet 2. mai #23 Skrevet 2. mai Kvinnehelse. Eventuelt den om jernbane. Kanskje atomvåpen (har ikke sett underteksten - er motstander av atomvåpen, men ikke nødvendigvis av opprustning). Anonymkode: 08662...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå