Gå til innhold

Hvordan ser soverommet deres ut?

Anbefalte innlegg

På film, og spesielt de amerikanske, er soverommene innredet nærmest som små stuer med gode stoler, bord og lamper. 

Vi har et stort soverom med to store vindu, så potensialet til å få et fint rom er der, men jeg har ikke kreativiteten som trengs. Nå består møblementet av dobbeltseng, to nattbord med lampe på det ene (den andre knuste), en vegg med skyvegarderobe og to klestørkestativ. Ingen bilder.

Er det ca slik de fleste rom er, eller er det vanlig med full innredning?  

Anonymkode: e05a4...b60

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144454017-hvordan-ser-soverommet-deres-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ca 30m2 med et stort vindu. Tregulv og blåmalte vegger, mange innebygde skap, en bokhylle, dobbeltseng, nattbord, en kjøpmannsdisk en godstol (brukes når ungdommene har fest og jeg holder meg  på rommet) og et bord. Det er koselig herom god plass til mine personlige saker.

Anonymkode: 34cdb...3f6

Har ikke stort nok rom til å møblere som stue i tillegg.  Er på rundt 17 kvm, har seng, nattbord, bokhylle og en kommode.  

Har klesgarderoben rett innenfor, men der er det bare plass til klær og en kommode,  så ikke noe stoler og bord der heller gitt.. 

Anonymkode: 20074...0bd

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vi har tre store klesskap. To nattbord, en stor dobbeltseng, to små stoler, og noen hemper, et maleri og en 55 tommer på veggen. Har bare et "vanlig" vindu, lurer på hva man legger i stort vindu. 

Anonymkode: c3a82...53e

>1.5m2

Anonymkode: 34cdb...3f6

Annonse

Vi har soverom i 2.etg, to vinduer, en langside med garderobe, en 150 seng og to nattbord. Ikke spesielt stort. Men trenger ikke større. 

Grå vegger, taket er blått med ca. 20 gule stjerner! Hehe. Var barnerom her før vi flyttet inn for 16 år siden.  Skal aldri male over taket. 🤩

Anonymkode: 6f78e...e05

Litt usikker på hvor stor den er,  men vi har ganske stort soverom. I ene delen har vi stort dobbelt garderobeskap med skyv dører, inntill har vi stor dobbelseng med nattbord. I den andre har vi en sofa med sjelessong. bokhylle, TV, Musikk anlegg med LP spille og peis. Elsker å ligge der og lese god bok mens det knitret i peisen. (den er åpen)  Fyrer aldri mens jeg sover :D

Anonymkode: 3234f...66f

Vi har et nokså lite soverom. Det er akkurat plass til en dobbeltseng og et klesskap. Senga står inntil veggen både med hodeenden og den ene langsiden. Det er et vindu der og akkurat plass til å gå langs fotenden og den andre langsiden av senga.

Vi liker å ha det nokså kjølig på soverommet, så eventuelle andre møbler ville uansett ikke blitt brukt til noe. Vi bare sover der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...