Anonym bruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Hvor ofte bruker dere selftan, påføre på nytt osv? Jeg har prøvet den nye til Sofie Elise, elsker den men nå har den startet å forsvinne og ser mer flekkete ut. Har mye med at jeg har svettet helt villt de 2 siste netten! Jeg bruker skum foresten Anonymkode: bc15f...d1a
Anonym bruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Jeg bruker en skrubb hanske i silke som heter derma glow eller noe sånt. Den er i ren silke og jeg bruker den før jeg tar på selvbruning men også før barbering. Den peeler huden skikkelig, og da mener jeg skikkelig for du kan se de døde hudcellene falle av enkelte plasser. Etter jeg begynte å bruke denne så har selvbruningen blitt jevnere og sitte på bedre/lengre. Jeg tar også på litt body butter eller lotion på tørre områder på huden så lar jeg det trekke skikkelig inn før jeg smører på selvbruningen. Jeg bruker også den fra Sofie Elise (blant annet). Selvbruning blir litt flekkete når den går av men godt forarbeid får den til å sitte lengre på huden. Når min blir flekkete så bruker jeg silkehansken til å peele huden igjen og tar enten på ny selvbruning eller bare tar på vanlig bodylotion for silkehansken kan også gjerne rester fra selvbruning. Anonymkode: 637e6...b6c
Anonym bruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Anonym bruker skrev (På 2.5.2025 den 13.40): Jeg bruker en skrubb hanske i silke som heter derma glow eller noe sånt. Den er i ren silke og jeg bruker den før jeg tar på selvbruning men også før barbering. Den peeler huden skikkelig, og da mener jeg skikkelig for du kan se de døde hudcellene falle av enkelte plasser. Etter jeg begynte å bruke denne så har selvbruningen blitt jevnere og sitte på bedre/lengre. Jeg tar også på litt body butter eller lotion på tørre områder på huden så lar jeg det trekke skikkelig inn før jeg smører på selvbruningen. Jeg bruker også den fra Sofie Elise (blant annet). Selvbruning blir litt flekkete når den går av men godt forarbeid får den til å sitte lengre på huden. Når min blir flekkete så bruker jeg silkehansken til å peele huden igjen og tar enten på ny selvbruning eller bare tar på vanlig bodylotion for silkehansken kan også gjerne rester fra selvbruning. Anonymkode: 637e6...b6c Hvor har du kjøpt silke hansken? Anonymkode: bc15f...d1a
Anonym bruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai Anonym bruker skrev (På 5.5.2025 den 4.10): Hvor har du kjøpt silke hansken? Anonymkode: bc15f...d1a I en nettbutikk, søk etter derma glow silkehansker i Google så kommer det opp noen steder. Den jeg kjøpte var i 100% silke, kostet 249kr eller 299krellet noe rundt det og varer veldig lenge. Jeg vasker min for hånd med ull og silke såpe etter jeg har brukt den en del ganger og føler den trenger en vask. Anonymkode: 637e6...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå