Anonym bruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Var på date og jeg likte han ikke. Jeg ga beskjed om at vi ikke kunne treffes mer pga vi ønsket forskjellige ting. Jeg ser på han som en venn og ikke mer. Og får da spørsmål om hvorfor? Hva som gjør at jeg kun ser for meg han som venn. 😬😬 Anonymkode: 363f0...d65
the amazing spidermamma Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Det burde jo egentlig være nok svar. Hva med "Jeg er ikke tiltrukket av deg"?
Anonym bruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april En klassiker er: "Følte ikke at vi hadde noe kjemi, så lykke til videre". Er jo bare piss, men det er slik det er i dag. Overfladisk og idiotisk. Anonymkode: f5006...e62
Anonym bruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april the amazing spidermamma skrev (Akkurat nå): Det burde jo egentlig være nok svar. Hva med "Jeg er ikke tiltrukket av deg"? Enig i denne. Si det som det er. Anonymkode: f5006...e62
Anonym bruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april At de bare ikke kan ta et hint.. Kunne ikke falt meg inn å jage etter noen som skrev noe så tydelig til meg 🤭 Anonymkode: f6b1b...911
Anonym bruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (16 minutter siden): At de bare ikke kan ta et hint.. Kunne ikke falt meg inn å jage etter noen som skrev noe så tydelig til meg 🤭 Anonymkode: f6b1b...911 De gjør nok det, men de må "liksom bare" høre hvorfor... Anonymkode: f5006...e62
Anonym bruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (56 minutter siden): At de bare ikke kan ta et hint.. Kunne ikke falt meg inn å jage etter noen som skrev noe så tydelig til meg 🤭 Anonymkode: f6b1b...911 Ikke sant 🙈 Anonymkode: 363f0...d65
Anonym bruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (1 time siden): At de bare ikke kan ta et hint.. Kunne ikke falt meg inn å jage etter noen som skrev noe så tydelig til meg 🤭 Anonymkode: f6b1b...911 Så enig i dette!!! Anonymkode: fc2cd...7db
Pobie Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Ville faktisk enten oversett eller svart direkte at du ikke er tiltrukket av han. Men når han kverulerer på en så tydelig melding som du allerede sendte, vil et svar kun gi han mer han kan kverulere på.
Anonym bruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai Easy, si bare at du er feminist som ser på menn som undertrykkere. Legg til at alle som har kritiske spørsmål eller andre nyanser til denne feministiske ideologien er sexistiske og kvinnefiendtlige. Antar at han holder avstand, lykke til! Anonymkode: 30b3e...842
Anonym bruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai «Fordi jeg ikke er tiltrukket av deg» Anonymkode: 03cc2...ad8
Anonym bruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai Du trenger faktisk ikke være så hyggelig når han oppfører seg så ubehagelig. Det første du sa var hyggelig, og mer enn nok. Jeg ville enten ikke ha svart (antakeligvis), eller sagt «jeg vet ikke helt, det manglet bare den nødvendige gnisten. Lykke til videre.» Anonymkode: 38a6a...330
Anonym bruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Du trenger faktisk ikke være så hyggelig når han oppfører seg så ubehagelig. Det første du sa var hyggelig, og mer enn nok. Jeg ville enten ikke ha svart (antakeligvis), eller sagt «jeg vet ikke helt, det manglet bare den nødvendige gnisten. Lykke til videre.» Anonymkode: 38a6a...330 Ja, følte også at jeg var ganske tydelig og hyggelig. Men neste gang skal jeg svare noe sånt som du skriver. Anonymkode: 363f0...d65
Anonym bruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai Takk for hyggelig date. Jeg følte dessverre ikke at vi var noen god match. Lykke til videre! Anonymkode: 7c717...909
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå