Gå til innhold

Er ved å bli gal av naboen!!!

Anbefalte innlegg

Vi bor et sted hvor husene står veldig tett og de fleste har trampoline i hagen.
Det gjør meg ikke noe, syns det er koselig å høre barn som ler, koser seg og er aktive.
Barna til nærmeste nabo gjør ikke det de hyler ekstremt høyt konstant. 

Når man griller pleier alle andre si til barna at man skal ta hensyn, og akkurat mens naboen spiser hopper man ikke.
Disse bryr seg ikke. de barna henger også over gjerdet og spør om vi griller pølser, eller hamburgere, og gjør vi det maser dem om å få.

Vi har en hund som går løs i hagen vår, de roper på den konstant, og når de er ute får han aldri fred dersom han er ute, har prøvd å si i fra at de skal la han være, har også snakket med foreldrene, men det hjelper ikke.

Er ved å bli helt gal her.

Hadde dere gjort noe dersom det hadde vært dere?

Anonymkode: 50c38...ea0

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144454009-er-ved-%C3%A5-bli-gal-av-naboen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så mye annet å gjøre enn å skjerme seg så godt man kan. Så høye levegger, hekker, gjerder eller hva som passer best mot den naboen 

Bor man tett risikerer man slike naboer. Man kan være heldig, og uheldig, med sine naboer.

Anonymkode: 31062...394

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Vi bor et sted hvor husene står veldig tett og de fleste har trampoline i hagen.
Det gjør meg ikke noe, syns det er koselig å høre barn som ler, koser seg og er aktive.

Når man griller pleier alle andre si til barna at man skal ta hensyn, og akkurat mens naboen spiser hopper man ikke.
Disse bryr seg ikke. de barna henger også over gjerdet og spør om vi griller pølser, eller hamburgere, og gjør vi det maser dem om å få.

Vi har en hund som går løs i hagen vår, de roper på den konstant, og når de er ute får han aldri fred dersom han er ute, har prøvd å si i fra at de skal la han være, har også snakket med foreldrene, men det hjelper ikke.

Naboer er og blir noe herk. 

Anonymkode: d2c11...d8b

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Høyere gjerde?

Anonymkode: 06b09...07b

Liten hage, og dersom vi setter opp høyt gjerde inn mot naboen vil det ta mye av solen vår. Samtidig er det begrensninger i regelverket for sameiet hvor høyt gjerde man kan sette opp

Om det ikke nyttet å si fra, hadde jeg rett og slett klikka og gitt hundkjeft til ungene, gjerne så foreldrene hørte. Jeg ville ropt med sint stemme at de ALDRI skal henvende seg til oss, og se til helvette å oppføre seg. Man må snakke det "språket" folk forstår, og denne familien har tydeligvis ikke snøring på folkeskikk. 

Anonymkode: f5b73...a3a

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Om det ikke nyttet å si fra, hadde jeg rett og slett klikka og gitt hundkjeft til ungene, gjerne så foreldrene hørte. Jeg ville ropt med sint stemme at de ALDRI skal henvende seg til oss, og se til helvette å oppføre seg. Man må snakke det "språket" folk forstår, og denne familien har tydeligvis ikke snøring på folkeskikk. 

Støtter dette 

Anonymkode: cdb77...0a3

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Hva med høy levegg du kan trekke ut ved behov? 

Anonymkode: d79fb...62d

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva med høy levegg du kan trekke ut ved behov? 

Anonymkode: d79fb...62d

Det skal da vel ikke være nødvendig å anskaffe seg ekstra vegger for at andres unger ikke skal terrorisere nabolaget! Her må man heller gi KLAR BESKJED!! 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...