Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun kom usminket, med vått hår og jeans. Ikke alle vet at hun var nydusjet, jeg vet det, fordi hun fortalte det til meg, men ellers kunne jo andre tro at hun kom rett fra regnet. Ser uten tvil ustelt ut og virket ikke som om denne gallamiddagen betydde noe for henne, nei.

HI

Anonymkode: 904b0...edf

Jeg bruker ikke sminke og jeg lar håret lufttørke. Har jeg dårlig tid fordi det er rett fra jobb eller fordi det er flere som skal bruke badet samtidig (vi har bare ett bad) så rekker jeg kanskje ikke dusje i så god tid at håret tørker. Jeg har i tillegg tykt hår så det tar sin tid å tørke. Jeg synes ikke mennesker uten sminke og med vått hår er ustelt. 

Skal man i gallamiddag synes jeg derimot at påkledning betyr noe. Jeg ville strukket meg langt for å ha tid til å ta på meg noe fint i riktig dresskode. Uansett synes jeg det er viktigere at folk kommer, enn at de har på seg riktige klær. Det er bedre at de kommer i jeans enn at de ikke kommer. 

Jeg er ikke så dømmende til det andre har på seg. Jeg tror ikke sminke, hår og påkledning reflekterer hvor mye noe betyr for noen. Selv hadde jeg vært ukomfortabel om jeg var underdressed (men også om jeg var overdressed). Og jeg synes også det er litt merkelig å tenke at noen er ustelt om de har vått hår, har sene klær og ikke er sminket.  

Anonymkode: 35233...919

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hun kom usminket, med vått hår og jeans. Ikke alle vet at hun var nydusjet, jeg vet det, fordi hun fortalte det til meg, men ellers kunne jo andre tro at hun kom rett fra regnet. Ser uten tvil ustelt ut og virket ikke som om denne gallamiddagen betydde noe for henne, nei.

HI

Å gå med jeans på galla er bare rart, enig i at det da virker som det ikke betyr så mye.

Anonymkode: 170b3...bfa

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

HI

Jeans i gallamiddag er da mye større problem enn vått hår!

Anonymkode: 18245...7a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Å gå med jeans på galla er bare rart, enig i at det da virker som det ikke betyr så mye.

Men så kan det jo hende denne gallamiddagen var så viktig for henne heller. Man er ikke forplikta til å synes en middag er så viktig. Kanskje den bare var stress og mas for henne.

Anonymkode: b8d32...407

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men så kan det jo hende denne gallamiddagen var så viktig for henne heller. Man er ikke forplikta til å synes en middag er så viktig. Kanskje den bare var stress og mas for henne.

Hvis man synes det, så kan man jo bare holde seg hjemme, ikke demonstrere med å gå med dongeribukse.

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Da bør man jo holde seg hjemme og ikke demonstrere som en furt fjortis. Det er viktig å holde på samfunnets normer og å fremvise høflighet og respekt. 

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

HI

Jeans og usminket er ikke innafor. Vått hår hadde ikke gjort noe om hun var pynta ellers 😊

Anonymkode: 613d8...b7b

Skrevet

Hvis man synes det, så kan man jo bare holde seg hjemme, ikke demonstrere med å gå med dongeribukse.

Ja, du får si det til henne da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg kjenner da ikke søsteren til hi🙄

Skrevet

Hvis du ikke skjønner konseptet med diskusjonsforum, så får du logge deg av, herregud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...