Gå til innhold

Kom på 100 års jubileum med vått hår

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg blir så flau over søsteren min som deltok på arrangement og da hun ankom, hadde hun vått hår, kom rett fra dusjen.

Hva hadde dere tenkt om slik? At personen er uhygienisk? Ustelt?

Anonymkode: 904b0...edf

Hvorfor i all verden skulle jeg tenkt det? Hadde neppe tenkt noe som helst om det. Hva slags arrangement?

Anonymkode: 170b3...bfa

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor i all verden skulle jeg tenkt det? Hadde neppe tenkt noe som helst om det. Hva slags arrangement?

Bedrifts 100 års jubileum med 150 gjester og gallamiddag.

Annonse

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg blir så flau over søsteren min som deltok på arrangement og da hun ankom, hadde hun vått hår, kom rett fra dusjen.

Tror du er mer enn unormalt opphengt..  at folk kommer rett fra dusjen til festmiddager er ikke uvanlig. Jeg antar håret hennes tørket. 

Anonymkode: 2547e...f53

Det er ikke alt hår som kan fønes, mitt hår blir definitivt finest om det luftørkes. 

Jeg personlig ville nok dusjet i så god tid før en gallamiddag at det rakk tørke ganske godt, men om noen hadde fuktig hår hadde jeg ikke skjenket det en tanke.

Anonymkode: b4733...195

Det betyr nok bare at hun ikke kunne dusje tidlig nok til at håret tørket før avreise. Det er hvertfall ikke ustelt og uhygiensik, heller det motsatte. Som oftest ønsker en gjerne å være ferdig stelt med tørket hår når en ankommer arrengememt, men tydeligvis hadde hun ikke tid til det. Ikke noe gale med en travel dag før arrangement.

Anonymkode: 43d78...d73

Uhygienisk? Definitivt ikke.

Ustelt? Njæ, men hadde det vært meg, så ville jeg nok prioritert å dusje litt tidligere slik at håret hadde fått tørke. Har man hår som ikke trenger "stæsj", så går det jo likevel helt fint, mitt hår trenger "stæsj".

Anonymkode: 93fee...cc6

Annonse

Kunne lett vært meg på en hverdag, det. Med full dag på jobb og så en kjapp dusj ville jeg løpt ut av huset med vått hår. Jeg bruker ikke føner for da ser jeg ut som om jeg har en lys hjelm ala Brødrene Løvehjerte.

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Bedrifts 100 års jubileum med 150 gjester og gallamiddag.

Jeg hadde bare humret litt for meg selv, og tenkt "godt det ikke bare er meg".

Vått hår i en gallamiddag, da er du dårlig til å planlegge. (Har selv et hår som ikke kan føhnes, så hadde planlagt bedre. ) Hadde jo ikke tenkt at hun var uhygenisk, siden hun tydeligvis kom rett fra dusjen. Men hadde nok tenkt at hun ikke bryr seg så mye om feiringen.

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hadde gitt totalt faen. 

Anonymkode: d919d...e20

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hvordan får du noen til å bli uhygieniske fordi det synes på dem at de har dusja? Om hun møtte opp usminka, med vått hår og upyntet så så hun sikkert ustelt ut. Om hun var pynta, sminka og hadde fine klær så hadde jeg ikke tenkt noe over om hun hadde fuktig hår og jeg hadde ikke tenkt at hun så verken uhygienisk eller ustelt ut. 

Anonymkode: 613d8...b7b

«Ingen» over her hadde tenkt noe over det….bullshit, klart dere hadde. Det er litt rart og upassende å møte opp på galla med vått ustelt hår. Uten at verden hadde stoppet fordet.

Anonymkode: 40a7c...5e5

Når var denne gallaen? Er det på en hverdag så kunne det fint ha vært meg da jeg ikke kunne ha dratt fra jobb før arbeidstid var slutt. Har i tillegg litt reisevei hjem, samt barn som måtte omorganiseres hjemme. 

Ergo hadde det for meg vært viktigst å få dusjet, sminket og antrukket meg. For det våte håret mitt vet jeg ser uten tvil best ut når det lufttørker. I tillegg mener jeg det er viktigere å komme tidsnok enn å tørke håret 🤷‍♀️

Det er viktig å huske på at man rekker ikke mer enn man har tid til… I tillegg har jeg sjeldent opplevd at slike arrangementer med jobb er arrangert lørdag eller søndag der folk har fri på dagtid. I noen tilfeller har det vært tilbud om å kunne avspasere siste timen. Alternativet har derfor stort sett vært å måtte ta en feriedag. Noe jeg ikke hadde vært interessert i for ett jobb arrangement. Da møter jeg heller med vått hår…

Anonymkode: bede5...197

Anonym bruker skrev (På 30.4.2025 den 9.01):

Jeg hadde tenkt at hun har hatt det travelt. Verken ustelt elle uhygienisk.

Anonymkode: c6787...150

Hun kom usminket, med vått hår og jeans. Ikke alle vet at hun var nydusjet, jeg vet det, fordi hun fortalte det til meg, men ellers kunne jo andre tro at hun kom rett fra regnet. Ser uten tvil ustelt ut og virket ikke som om denne gallamiddagen betydde noe for henne, nei.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...