Anonym bruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Skjønner jo at Vipps er enklest, men er det mer stas eller forventet med kontanter til konfirmasjon/gavebord? Anonymkode: 40422...1f9
Anonym bruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Vipps! Kontanter er faktisk ganske upraktisk etter hvert. Anonymkode: 8bde1...8dd
Anonym bruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Har gitt kontanter så langt, men vippser du så i hvertfall ha et kort å gi Anonymkode: ce107...e7e
Anonym bruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Vipps! Kontanter er faktisk ganske upraktisk etter hvert. Anonymkode: 8bde1...8dd Det er ikke mer vanskelig enn man gjør det til. Anonymkode: 5c320...02f
amandine Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april Det kommer litt an på. Vi skal i konfirmasjon til min niese nå i helgen, og det blir skrevet pent kort med en liten gave, pg et pengebeløp bli vippset. Neste helg skal jeg i en nevøs konfirmasjon, da blir det kontanter. Stort sett er jeg enig i at kontanter er best, samtidig er vipps faktisk et ok alternativ når beløpene blir større. Jeg vil ikke reise rundt med en sånn gangster-rull med sedler.
Anonym bruker Skrevet 29. april #8 Skrevet 29. april Alltid kontanter. Det er en helt egen følelse å stå med en svær bunke penger i hendene etter en sånn dag! Som forelder ville jeg ikke hatt noe imot å ta kontantene og veksle det inn på kontoen for konfirmanten. Jeg kan fint ta meg en tur til banken om nødvendig. Anonymkode: 257e5...796
Anonym bruker Skrevet 29. april #9 Skrevet 29. april Vipps. Vi lever i 2025. Mye enklere for alle parter. Anonymkode: 6960c...f85
Anonym bruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april Vips helt klart. Konfirmanter er ikke særlig vant til å bruke kontanter. Det er upraktisk for alle kan være vanskelig å få satt inn på konto. Anonymkode: ca6d5...fe5
Anonym bruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Vips helt klart. Konfirmanter er ikke særlig vant til å bruke kontanter. Det er upraktisk for alle kan være vanskelig å få satt inn på konto. Anonymkode: ca6d5...fe5 Håper ikke de skal ut å reise i verden noen gang da, hvis de ikke kan klare å hanskes med fysiske penger, kun med vips. Anonymkode: 5c320...02f
Anonym bruker Skrevet 29. april #12 Skrevet 29. april Kontanter, de får de av meg! Skal jo være litt « gave» og da. Anonymkode: 6e09f...d94
Anonym bruker Skrevet 29. april #13 Skrevet 29. april Datteren min ble konfirmert i fjor og fikk omtrent like mye av hvert. Begge deler er helt greit Anonymkode: bbdba...c3a
Anonym bruker Skrevet 29. april #14 Skrevet 29. april Et hyggelig, hjemmelaget kort med "Sjekk Vipps". Men jeg har en niese med autisme og hun får alltid kontanter, enten det er til bursdag eller konfirmasjon, for hun sliter litt mer med å skjønne det med Vipps. Anonymkode: 2a6c2...504
Anonym bruker Skrevet 29. april #15 Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Håper ikke de skal ut å reise i verden noen gang da, hvis de ikke kan klare å hanskes med fysiske penger, kun med vips. Anonymkode: 5c320...02f Hvor ut i verden tenker du da? Jeg har vært i mange land, og har kunnet bruke kort overalt. Selv om noen steder er det lurt å ta ut på minibank og ha cash Anonymkode: 1751c...386
the amazing spidermamma Skrevet 29. april #16 Skrevet 29. april Vipps er jo mye enklere, både å gi og å få. Man kan fint skrive en hyggelig hilsen i et fint kort og si noe sånt som at man har vippset et beløp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå