Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er ekstremt krevende.. Var verdens enkleste som liten. Nå har han blitt skikkelig dramatisk og han lager mye sutre lyder, noe som gjør meg sprø! Er inne på tanken om autisme men han nekter å la seg utrede. Elsker han over alt og han er verdens beste samtidig som alt det andre. Men det er til tider bein tøft å være mammaen hans for tiden... Han har en fysisk sykdom i tillegg som krever masse arbeid både for han selv og meg. Er alene med han.

Noen som kjenner seg igjen eller har gode råd?

Anonymkode: d64b0...1bb

Skrevet

Sikkert den vanskeligste tiden for han også. 

Anonymkode: e0f03...378

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Sønnen min er ekstremt krevende.. Var verdens enkleste som liten. Nå har han blitt skikkelig dramatisk og han lager mye sutre lyder, noe som gjør meg sprø! Er inne på tanken om autisme men han nekter å la seg utrede. Elsker han over alt og han er verdens beste samtidig som alt det andre. Men det er til tider bein tøft å være mammaen hans for tiden... Han har en fysisk sykdom i tillegg som krever masse arbeid både for han selv og meg. Er alene med han.

Noen som kjenner seg igjen eller har gode råd?

Anonymkode: d64b0...1bb

Kanskje faren må manne han opp litt. Be han slutte å oppføre seg som en baby. 

Anonymkode: a1a5d...f37

Skrevet

Det er jo en alder hvor de vet best selv og føler seg voksne, selv om vi vet de langt fra er det...

Jeg har ikke samme problemene, men har en datter som har blitt mobbet på skolen og har holdt på med selvskading. 

Ungdomsskolen er gjerne den tøffeste tiden i ungdomsårene når de sliter litt.

Anonymkode: 15176...82a

Skrevet

Ungdomsskolen var en veldig tung tid for oss med skolevegring pga mobbing/mye sykdom og psykisk sykdom. Så trakk vi pusten litt før vgs og der stoppet alt opp. Har ikke kommet seg på skolen på 1 år nå. Er helt knekt pga påkjenningene. Men merker at humøret har endret seg nå når han har blitt 16 år . Ønsker å være litt tøff😅. Litt greit på en måte at han greier å stå opp for seg selv . Kunne gjerne ha unngått å krangle med mor da😅

Anonymkode: df13d...8f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kanskje faren må manne han opp litt. Be han slutte å oppføre seg som en baby. 

Anonymkode: a1a5d...f37

Far er ikke nevnt i HI så forhold deg til det HI skriver er du snill. 
baby? 

Anonymkode: bd6cc...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...