Anonym bruker Skrevet 1. mai #51 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke svar. Han prøver febrilsk , og han vet nok at du gir etter hvis han maser. La tiden gå. Svarer du ikke, så gir han opp . Bare la han ringe . Siden du vurderer å svare, tenker jeg at du ihvertfall ikke burde svare. Han har taket på deg. Fortsett å holde han unna. Du kommer til å få det så fint! Tiden må bare gå. Bra jobba med å blokkere han. 🩷 Anonymkode: 66db7...527 Ja, han vet jeg er svak for han. Derfor han kunne behandle meg dårlig. Takk for råd og støtte ❤️ Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet i går, 16:47 #52 Skrevet i går, 16:47 Ånei. Jeg klarer meg ikke uten han! Jeg tenker på han 24/7. Hva savner jeg egentlig,? Å bli utnyttet? Jeg vet at det er idiotisk! Men savner såååå jævlig Hi Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet i går, 17:55 #53 Skrevet i går, 17:55 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ånei. Jeg klarer meg ikke uten han! Jeg tenker på han 24/7. Hva savner jeg egentlig,? Å bli utnyttet? Jeg vet at det er idiotisk! Men savner såååå jævlig Hi Anonymkode: 1a4e7...eea Er du ikke ferdig med dette nå?! Ta deg sammen!! Nå holder det! Anonymkode: 566a4...aa4
Anonym bruker Skrevet i går, 18:16 #54 Skrevet i går, 18:16 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Er du ikke ferdig med dette nå?! Ta deg sammen!! Nå holder det! Anonymkode: 566a4...aa4 Lett for deg å si. Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet i går, 18:38 #55 Skrevet i går, 18:38 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Lett for deg å si. Anonymkode: 1a4e7...eea Hjelper det med alle de her trådene du lager da? Anonymkode: e4f81...28b
Anonym bruker Skrevet i går, 20:09 #56 Skrevet i går, 20:09 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ånei. Jeg klarer meg ikke uten han! Jeg tenker på han 24/7. Hva savner jeg egentlig,? Å bli utnyttet? Jeg vet at det er idiotisk! Men savner såååå jævlig Hi Anonymkode: 1a4e7...eea Jeg lurer på om du savner drama og oppmerksomhet? Han i seg selv er jo ikke noe å savne, men ettersom du slipper han inn i levet ditt igjen gang på gang så er du kanskje avhengig av dramaet som følger? At det skjer noe, at det er elsk og hat og action og at dere slår opp og at han maser og får deg til å føle deg ettertraktet og så er det på'n igjen. Klarer du i så fall å se at det er like ekte som kulissene i en såpeopera? PS: Lurer på om du også er litt avhengig av oppmerksomheten her inne... Anonymkode: 733d5...f1f
Anonym bruker Skrevet i går, 20:17 #57 Skrevet i går, 20:17 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg lurer på om du savner drama og oppmerksomhet? Han i seg selv er jo ikke noe å savne, men ettersom du slipper han inn i levet ditt igjen gang på gang så er du kanskje avhengig av dramaet som følger? At det skjer noe, at det er elsk og hat og action og at dere slår opp og at han maser og får deg til å føle deg ettertraktet og så er det på'n igjen. Klarer du i så fall å se at det er like ekte som kulissene i en såpeopera? PS: Lurer på om du også er litt avhengig av oppmerksomheten her inne... Anonymkode: 733d5...f1f Dette stemmer så godt. Anonymkode: e4f81...28b
Anonym bruker Skrevet i går, 21:47 #58 Skrevet i går, 21:47 Hold ut. Det blir bedre. Plutselig en dag oppdager du at du ikke en gang har tenkt på ham på lenge. Du vet at det er best for deg å ikke være sammen med ham. Skriv en liste over grunnene til at du gikk. Prøv å fokusere på andre ting, hold deg i aktivitet. Anonymkode: d14d1...e44
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #59 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hold ut. Det blir bedre. Plutselig en dag oppdager du at du ikke en gang har tenkt på ham på lenge. Du vet at det er best for deg å ikke være sammen med ham. Skriv en liste over grunnene til at du gikk. Prøv å fokusere på andre ting, hold deg i aktivitet. Anonymkode: d14d1...e44 Tusen takk for at skikkelig svar 🙏❤️ Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #60 Skrevet 15 timer siden Blokker han over hele linja, og lær deg å leve uten. Det er bekmørkt i starten, men det blir bedre, og er absolutt bedre for deg selv. Som den over her skriver, du må bare holde ut. Anonymkode: e757b...3ca
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #61 Skrevet 6 timer siden Hold ut! Bare hold ut, det blir bedre. Jeg lover. kan det være at du ikke savner ham nødvendigvis,men at du savner hvordan du selv er når du er sammen med ham? Om det er tilfelle så hjelper det deg ikke å være sammen med ham igjen, da må du jobbe med selvfølelsen din og å finne egenverdi uavhengig av hva mannfolkene rundt deg måtte mene om deg. Hardt , men sant. ❤️ Anonymkode: 51cce...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå