Gå til innhold

Please.. si jeg gjør det rette !

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg kan ikke det. Det måtte ta slutt. Paranoid ble jeg og. Jeg bare føler at han er sint på meg 💔 hi

Anonymkode: 1a4e7...eea

Om han er sint på deg, så er det fordi han ikke får muligheten til å få det som han vil med deg lenger., ikke fordi du er slem (noe du ikke er). Om han er sint på deg, er ikke ditt problem, det viser bare at du gjør det riktige nå.

Anonymkode: e4f81...28b

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Ja, nettopp. Ser at han har ringt. 

Føler meg så slem 

For guds skyld, ikke vær så svak at du ringer han... 

Anonymkode: 566a4...aa4

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Om han er sint på deg, så er det fordi han ikke får muligheten til å få det som han vil med deg lenger., ikke fordi du er slem (noe du ikke er). Om han er sint på deg, er ikke ditt problem, det viser bare at du gjør det riktige nå.

Takk 🙏 ja, han vil utnytte meg for sex når det passer for han. Han vil få meg til å gjøre drøyere og drøyere ting for han, ting jeg egentlig ikke vil gjøre. 

Nei, jeg vet. Jeg er egentlig altfor snill. Dumsnill 💔 hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

For guds skyld, ikke vær så svak at du ringer han... 

Takket være dere så skal jeg klare det ❤️🙏 hi

Skrevet

Du gjør det rette. Tvil aldri på det!❤️ 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du har ikke blokkert han om han kan ringe deg. 

Jeg har mobilt kontor, der kommer anrop på de jeg har blokkert frem. 
Lurt å ikke være så bastant. 😂

Anonymkode: c0417...145

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Nei. Jeg kan ikke det. Det måtte ta slutt. Paranoid ble jeg og. Jeg bare føler at han er sint på meg 💔 hi

Hva så om han er sint på deg.
Han er ute av ditt liv, det spiller ingen rolle for deg om han er sint på deg, eller julenissen for den saks skyld.
Er han sint så er det ene og alene hans problem, IKKE ditt.

Og når det kommer til den ølen, prøv å slutte med det, akkurat nå er alkohol litt dumt for deg.
Alkohol forsterker følelser, og kan få en til å gjøre dumme ting som for eksempel å ringe han..

Anonymkode: ee3f0...b5f

Skrevet

Du gikk på en smell og gjorde en feil når du var sammen med han. Reis deg opp og gå videre. For din egen del kan du bare ta en dag av gangen og ikke gjøre den samme feilen da. Du kan ikke endre han, og du får ikke gått tilbake i tid. Gå heller videre og ta gode valg. Husk at alt du ikke endrer i livet ditt, velger du.

Anonymkode: e757b...3ca

Skrevet (endret)

Du har fått mange gode og velmenende svar Hi. Jeg hadde også tenkte å skrive til deg, men jeg ser at du har fått dekkende råd. Alkoholen kan få deg til å ringe ham, ikke gi etter for hverken han eller alkoholen. Dersom han er sint, må han hanskes med det selv, som de over her skriver. Om du trenger mer råd, kan du også skrive direkte til meg❤️‍🔥

Endret av Rhapsody in blue
Skrevet
*Nøtta* skrev (3 timer siden):

Du gjør det rette. Tvil aldri på det!❤️ 

Takk, Nøtta ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva så om han er sint på deg.
Han er ute av ditt liv, det spiller ingen rolle for deg om han er sint på deg, eller julenissen for den saks skyld.
Er han sint så er det ene og alene hans problem, IKKE ditt.

Og når det kommer til den ølen, prøv å slutte med det, akkurat nå er alkohol litt dumt for deg.
Alkohol forsterker følelser, og kan få en til å gjøre dumme ting som for eksempel å ringe han..

Huff. Må bare prøve å glemme det. Han har egentlig ikke grunn til å være sint. Jeg sendte han en bestemt og fin melding før jeg blokkerte. Etter alt som har skjedd. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Du gikk på en smell og gjorde en feil når du var sammen med han. Reis deg opp og gå videre. For din egen del kan du bare ta en dag av gangen og ikke gjøre den samme feilen da. Du kan ikke endre han, og du får ikke gått tilbake i tid. Gå heller videre og ta gode valg. Husk at alt du ikke endrer i livet ditt, velger du.

Anonymkode: e757b...3ca

Jeg var aldri kjæreste med han, han ville kun ha sex. Likevel dumpet han meg 2 ganger og ville ha meg tilbake hver gang. Hi 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg veeeet. Han har hatt full kontroll på meg lenge. Han har dumpet meg flere ganger og jeg har alltid gått tilbake til han. Men nå mååå jeg prøve å stole på magefølelsen. Men er IKKE lett ! Blir redd og usikker IGJEN! 

Husk at han ØNSKER  at du skal være usikker og redd!

For hvis du lar de følelsene - eller håp om at han skal endre seg - få styre deg, da kan han fortsette å manipulere deg, kontrollere deg og ødelegge deg.

Med andre ord, du skal ikke la deg styre av disse følelsene, og det betyr at du IKKE kan ha mer kontakt med ham, og slutter ikke han å ta kontakt med deg (du må IKKE svare ham!!), da går du til politiet og forteller at du har vært i et psykisk voldelig forhold, at du har gjort det slutt, men at han nekter å la deg være i fred og at han fortsetter å trakassere deg.

Anonymkode: fbe36...ecc

Annonse

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Dersom en person er blokkert vil telefonen legge på når personen ringer. Den personen som har blokkert den andre vil se at den andre har ringt.

Så til spørsmålet,  nei HI, du skal ikke under noen omstendigheter ringe tilbake

Nei det ser man ikke

Anonymkode: 09a1c...0f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei det ser man ikke

Anonymkode: 09a1c...0f5

Jo. Hvorfor ellers fikk jeg det opp? Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Husk at han ØNSKER  at du skal være usikker og redd!

For hvis du lar de følelsene - eller håp om at han skal endre seg - få styre deg, da kan han fortsette å manipulere deg, kontrollere deg og ødelegge deg.

Med andre ord, du skal ikke la deg styre av disse følelsene, og det betyr at du IKKE kan ha mer kontakt med ham, og slutter ikke han å ta kontakt med deg (du må IKKE svare ham!!), da går du til politiet og forteller at du har vært i et psykisk voldelig forhold, at du har gjort det slutt, men at han nekter å la deg være i fred og at han fortsetter å trakassere deg.

Er det virkelig så gale? Nå føler jeg at jeg overdriver 😬 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Er det virkelig så gale? Nå føler jeg at jeg overdriver 😬 

Det er ditt valg om du vil ta ham tilbake i livet ditt hver gang han forsøker å manipulere deg tilbake.

Det er ditt valg om du vil godta at han - etter at du har avsluttet med ham - fortsetter å trakassere deg. Eller om du vil gå til politiet og få hjelp der, enten de gir ham en advarsel eller du kan få et kontaktforbud.

Om du føler du overdriver etter alt du har fortalt her, så vil du nok være lett for ham å manipulere tilbake.

Ta smartere valg fremover...

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er ditt valg om du vil ta ham tilbake i livet ditt hver gang han forsøker å manipulere deg tilbake.

Det er ditt valg om du vil godta at han - etter at du har avsluttet med ham - fortsetter å trakassere deg. Eller om du vil gå til politiet og få hjelp der, enten de gir ham en advarsel eller du kan få et kontaktforbud.

Om du føler du overdriver etter alt du har fortalt her, så vil du nok være lett for ham å manipulere tilbake.

Ta smartere valg fremover...

Har lest om traumebånd nå, og kjenner meg sånn igjen. Så forstår mer nå. Vanskelig 💔

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har lest om traumebånd nå, og kjenner meg sånn igjen. Så forstår mer nå. Vanskelig 💔

Så bra du har lest om dette og kjenner deg igjen. Det er lettere når du forstå mekanismene.

Hvis du skulle ta ham tilbake, da vil ting bli mye verre, og det vil også bli enda verre å kutte kontakten helt igjen.

Hold ut nå, så vil det etterhvert bli bedre. Ha tålmodighet. Gjør gode ting for deg selv, vær sammen med noen som gjør det godt.

❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så bra du har lest om dette og kjenner deg igjen. Det er lettere når du forstå mekanismene.

Hvis du skulle ta ham tilbake, da vil ting bli mye verre, og det vil også bli enda verre å kutte kontakten helt igjen.

Hold ut nå, så vil det etterhvert bli bedre. Ha tålmodighet. Gjør gode ting for deg selv, vær sammen med noen som gjør det godt.

❤️

Han har dumpet meg 2 ganger før og for hver gang ble det verre. Jeg lurer på om han vet dette!? Er det bevisst?  Nå var det heldigvis jeg som dumpet han, det gjør det litt vanskelig og.

Takk for at du skriver til meg ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Han har dumpet meg 2 ganger før og for hver gang ble det verre. Jeg lurer på om han vet dette!? Er det bevisst?  Nå var det heldigvis jeg som dumpet han, det gjør det litt vanskelig og.

Takk for at du skriver til meg ❤️

Slike menn manipulerer og ødelegger bare fordi de kan, fordi de føler seg bedre selv når de tråkker på andre.

Hva de gjør med den andre tror jeg ikke de bryr seg om, annet enn at de er villige til å gå svært langt for å manipulere og psyke ned for å få kontroll på den andre. De bryr seg ikke om at de ødelegger eller sårer andre, for de er superegoister som kun er opptatt av at de skal få det de vil, at andre skal få dem til å føle seg bedre, enten andre skal beundre dem blindt, eller de kan tråkke på andre for å føle seg bedre selv.

Bare aksepter at slike menn er slik, Hi. IKKE forsøk å forstå slike menn, for man kan aldri fullt ut forstå slike menn.

Så ikke kast bort tid og energi på å gruble på hvorfor han er som han er.

Bare aksepter at han er som han er, at det er skadelig for deg og andre, og så velger DU ham bort og helt ut av ditt liv.

Finn andre ting å fokusere på hver gang du begynner å tenke for mye på ham.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Slike menn manipulerer og ødelegger bare fordi de kan, fordi de føler seg bedre selv når de tråkker på andre.

Hva de gjør med den andre tror jeg ikke de bryr seg om, annet enn at de er villige til å gå svært langt for å manipulere og psyke ned for å få kontroll på den andre. De bryr seg ikke om at de ødelegger eller sårer andre, for de er superegoister som kun er opptatt av at de skal få det de vil, at andre skal få dem til å føle seg bedre, enten andre skal beundre dem blindt, eller de kan tråkke på andre for å føle seg bedre selv.

Bare aksepter at slike menn er slik, Hi. IKKE forsøk å forstå slike menn, for man kan aldri fullt ut forstå slike menn.

Så ikke kast bort tid og energi på å gruble på hvorfor han er som han er.

Bare aksepter at han er som han er, at det er skadelig for deg og andre, og så velger DU ham bort og helt ut av ditt liv.

Finn andre ting å fokusere på hver gang du begynner å tenke for mye på ham.

Takk for råd ❤️ Han sa han dumpet meg pga ville ikke såre meg. Men ærlig talt, er umulig å vite hva han tenker om noe som helst. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Takk for råd ❤️ Han sa han dumpet meg pga ville ikke såre meg. Men ærlig talt, er umulig å vite hva han tenker om noe som helst. Hi

Slutt å fokuser på han, og hvorfor han sa og gjorde ditt og datt. Fokuser på deg selv, så du ikke havner tilbake  i samme leksa igjen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Slutt å fokuser på han, og hvorfor han sa og gjorde ditt og datt. Fokuser på deg selv, så du ikke havner tilbake  i samme leksa igjen.

Det skal jeg ❤️❤️ Takk for råd 🙏❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.4.2025 den 17.11):

Har hatt et forhold til en manipulerende mann. Det har vært sååå tungt!  Jeg skrev til han nå, at han ikke måtte ta kontakt. Deretter blokkerte jeg han. Men han har prøvd å ringe meg flere ganger etter dette. Skal jeg ringe han opp igjen?  Jeg kommer bare til å bli såret nok en gang (tror jeg)

Ikke svar. Han prøver febrilsk , og han vet nok at du gir etter hvis han maser. 

La tiden gå. Svarer du ikke, så gir han opp . Bare la han ringe . Siden du vurderer å svare, tenker jeg at du ihvertfall ikke burde svare. Han har taket på deg. Fortsett å holde han unna. Du kommer til å få det så fint! Tiden må bare gå. Bra jobba med å blokkere han. 🩷

Anonymkode: 66db7...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...