Anonym bruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Har hatt et forhold til en manipulerende mann. Det har vært sååå tungt! Jeg skrev til han nå, at han ikke måtte ta kontakt. Deretter blokkerte jeg han. Men han har prøvd å ringe meg flere ganger etter dette. Skal jeg ringe han opp igjen? Jeg kommer bare til å bli såret nok en gang (tror jeg) Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har hatt et forhold til en manipulerende mann. Det har vært sååå tungt! Jeg skrev til han nå, at han ikke måtte ta kontakt. Deretter blokkerte jeg han. Men han har prøvd å ringe meg flere ganger etter dette. Skal jeg ringe han opp igjen? Jeg kommer bare til å bli såret nok en gang (tror jeg) Anonymkode: 1a4e7...eea Hvordan kan han ringe deg hvis du har blokkert han? Anonymkode: e4f81...28b
Anonym bruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Har hatt et forhold til en manipulerende mann. Det har vært sååå tungt! Jeg skrev til han nå, at han ikke måtte ta kontakt. Deretter blokkerte jeg han. Men han har prøvd å ringe meg flere ganger etter dette. Skal jeg ringe han opp igjen? Jeg kommer bare til å bli såret nok en gang (tror jeg) Anonymkode: 1a4e7...eea Du har ikke blokkert han om han kan ringe deg. Anonymkode: 566a4...aa4
Anonym bruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvordan kan han ringe deg hvis du har blokkert han? Anonymkode: e4f81...28b Jo. Gikk på anrop, ser at han har ringt meg. Jeg visste ikke at jeg fikk det opp. Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kan han ringe deg hvis du har blokkert han? Anonymkode: e4f81...28b Dersom en person er blokkert vil telefonen legge på når personen ringer. Den personen som har blokkert den andre vil se at den andre har ringt. Så til spørsmålet, nei HI, du skal ikke under noen omstendigheter ringe tilbake Anonymkode: ee3f0...b5f
Anonym bruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du har ikke blokkert han om han kan ringe deg. Anonymkode: 566a4...aa4 Jo. Gikk på anrop, ser at han har ringt meg. Jeg visste ikke at jeg fikk det opp. Står navnet hans med blått merke. Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dersom en person er blokkert vil telefonen legge på når personen ringer. Den personen som har blokkert den andre vil se at den andre har ringt. Så til spørsmålet, nei HI, du skal ikke under noen omstendigheter ringe tilbake Anonymkode: ee3f0...b5f Ja, nettopp. Ser at han har ringt. Føler meg så slem Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Hvis du ringer opp igjen så er du jo ganske teit. Anonymkode: 35d90...e8d
Anonym bruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, nettopp. Ser at han har ringt. Føler meg så slem Anonymkode: 1a4e7...eea Du sier jo selv at han manipulerer deg, så nei du er ikke slem. Og ja, du gjør det rette. Ikke la han manipulere deg tilbake til han. Anonymkode: e4f81...28b
Anonym bruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis du ringer opp igjen så er du jo ganske teit. Anonymkode: 35d90...e8d Jeg vil jo ikke være det. Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dersom en person er blokkert vil telefonen legge på når personen ringer. Den personen som har blokkert den andre vil se at den andre har ringt. Anonymkode: ee3f0...b5f Det visste jeg ikke, takk for forklaring. Anonymkode: e4f81...28b
Anonym bruker Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, nettopp. Ser at han har ringt. Føler meg så slem Anonymkode: 1a4e7...eea Det er ikke du som er slem, det er han. Vis styrke, og IKKE ring tilbake Anonymkode: ee3f0...b5f
Anonym bruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke du som er slem, det er han. Vis styrke, og IKKE ring tilbake Anonymkode: ee3f0...b5f Har laget mange tråder her inne om han og har endelig hørt på dere ! Har vært såååå vanskelig! Hi Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april Menn som ham er farlige. De tåler ikke bli dumpet, for de vil ha full kontroll. Absolutt eneste måten å komme seg unna slike menn er å kutte ALL kontakt! Dvs. du tar ALDRI mer kontakt med ham! Uansett. Om han kommer på døren din og ringer på, IKKE åpne døren! Ikke en gang på glipp! Rop heller til ham at du viser til at forholdet er slutt og at du krever at han slutter å kontakte deg og at han forlater stedet umiddelbart. Gjør han ikke det - ring politiet og si at eksen står utenfor og er truende i adferd! Anonymkode: fbe36...ecc
Anonym bruker Skrevet 28. april #15 Skrevet 28. april Og for å være veldig tydelig på akkurat det - BRA jobba så langt, TS! ❤️ Å kutte kontakten med ham er det absolutt eneste rette å gjøre med slike menn. De gjør ofte motstand mot å bli dumpet, men det er da det er ekstra viktig å holde på dette, uansett hva han sier og gjør. Enten han kommer med falske kjærlighetserklæringer, forsøker å gi deg skyldfølelse eller han begynner å true deg. Nå må du bare holde deg hard og fortsette med NULL KONTAKT! ❤️ Anonymkode: fbe36...ecc
Anonym bruker Skrevet 28. april #16 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Menn som ham er farlige. De tåler ikke bli dumpet, for de vil ha full kontroll. Absolutt eneste måten å komme seg unna slike menn er å kutte ALL kontakt! Dvs. du tar ALDRI mer kontakt med ham! Uansett. Om han kommer på døren din og ringer på, IKKE åpne døren! Ikke en gang på glipp! Rop heller til ham at du viser til at forholdet er slutt og at du krever at han slutter å kontakte deg og at han forlater stedet umiddelbart. Gjør han ikke det - ring politiet og si at eksen står utenfor og er truende i adferd! Anonymkode: fbe36...ecc Jeg veeeet. Han har hatt full kontroll på meg lenge. Han har dumpet meg flere ganger og jeg har alltid gått tilbake til han. Men nå mååå jeg prøve å stole på magefølelsen. Men er IKKE lett ! Blir redd og usikker IGJEN! Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #17 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Har laget mange tråder her inne om han og har endelig hørt på dere ! Har vært såååå vanskelig! Hi Anonymkode: 1a4e7...eea Men du gjør det rette nå, aldri la han få deg til å tvile på det. Ta tilbake livet ditt, det innebærer å lukke døra til denne mannen. Anonymkode: e4f81...28b
Anonym bruker Skrevet 28. april #18 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Og for å være veldig tydelig på akkurat det - BRA jobba så langt, TS! ❤️ Å kutte kontakten med ham er det absolutt eneste rette å gjøre med slike menn. De gjør ofte motstand mot å bli dumpet, men det er da det er ekstra viktig å holde på dette, uansett hva han sier og gjør. Enten han kommer med falske kjærlighetserklæringer, forsøker å gi deg skyldfølelse eller han begynner å true deg. Nå må du bare holde deg hard og fortsette med NULL KONTAKT! ❤️ Anonymkode: fbe36...ecc Tusen takk! Er sååå godt å få denne bekreftelsen! Han har hatt stålkontroll på meg i lang tid! Hi Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #19 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men du gjør det rette nå, aldri la han få deg til å tvile på det. Ta tilbake livet ditt, det innebærer å lukke døra til denne mannen. Anonymkode: e4f81...28b Takk ! Godt å høre! Er tøft ! Hi Anonymkode: 1a4e7...eea
the amazing spidermamma Skrevet 28. april #20 Skrevet 28. april Kanskje du skal lese det du har skrevet tidligere og rådene du fikk da. Tenk også på hva du ville ha tenkt hvis en venninne hadde det slik. Man glemmer så fort, og da er det lett å lure seg selv til å tro at kanskje det var bedre enn det var.
Anonym bruker Skrevet 28. april #21 Skrevet 28. april Han har vært så kjærlig en dag, kald neste. Ignorerer meg en dag, åpen neste! Har vært sååå tungt ! Ble helt tullete i hodet. Hi. Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #22 Skrevet 28. april the amazing spidermamma skrev (1 minutt siden): Kanskje du skal lese det du har skrevet tidligere og rådene du fikk da. Tenk også på hva du ville ha tenkt hvis en venninne hadde det slik. Man glemmer så fort, og da er det lett å lure seg selv til å tro at kanskje det var bedre enn det var. Ja, det er sant ! Skal prøve å finne de trådene ❤️ Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #23 Skrevet 28. april Han har gjort meg så syk at jeg har drukket flere liter med øl hver dag 😱 hi Anonymkode: 1a4e7...eea
Anonym bruker Skrevet 28. april #24 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han har gjort meg så syk at jeg har drukket flere liter med øl hver dag 😱 hi Anonymkode: 1a4e7...eea Vil du ha det sånn fremover? Anonymkode: e4f81...28b
Anonym bruker Skrevet 28. april #25 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Vil du ha det sånn fremover? Anonymkode: e4f81...28b Nei. Jeg kan ikke det. Det måtte ta slutt. Paranoid ble jeg og. Jeg bare føler at han er sint på meg 💔 hi Anonymkode: 1a4e7...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå