Anonym bruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Jeg har blitt så gammel nå at jeg ikke lenger sover like tungt og godt som jeg gjorde da jeg var yngre, og er også helt avhengig av en god natt søvn for å fungere. Mannen min sover dårlig, og jeg skjønner at jeg ikke kan få gjort noe med romsteringen hans, men han skal absolutt legge seg inntil meg og klemme meg når han våkner. Jeg føler meg som bamsen hans, og føler at han ikke bryr seg det minste om at jeg har sagt at det forstyrrer meg. I tillegg blir har frustrert og føler seg avvist fordi jeg ikke er med på kosen og ligger der som en sur filledukke. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få han til å forstå at jeg ikke vil bli forstyrret, og hva syns dere, er jeg sær og kjip? Søsteren hans virket misunnelig da jeg sa at han prøver å kose med meg og at det plager meg, så noen skulle sikkert ønske det var dem, men JEG VIL BARE SOVE! Anonymkode: f1d30...05a
Anonym bruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april P.S. Jeg hadde elsket å få kos når jeg er våken, men det skjer ikke. Sikkert derfor jeg også føler meg som en «bamse» han bruker for å få sove. Anonymkode: f1d30...05a
Anonym bruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Nei, du er selvsagt ikke urimelig. Har du prøvd å ta det opp på en ordentlig måte på dagtid? Hvis han ikke respekterer deg så syns jeg du skal lufte tanken om separate soverom. Det er faktisk ikke greit at han ikke tar et nei for et nei, og i ytterste konsekvens er det faktisk et overgrep i den forstand at han bruker kroppen din uten ditt samtykke. Anonymkode: 3fdf7...c7d
Anonym bruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg aner ikke hvordan jeg skal få han til å forstå at jeg ikke vil bli forstyrret, og hva syns dere, er jeg sær og kjip? Helt ærlig? Ja. Ville ha prøvd ut østrogen og progesteron. Da får dere kanskje bedre netter begge to. Anonymkode: 969a2...3b8
Anonym bruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, du er selvsagt ikke urimelig. Har du prøvd å ta det opp på en ordentlig måte på dagtid? Hvis han ikke respekterer deg så syns jeg du skal lufte tanken om separate soverom. Det er faktisk ikke greit at han ikke tar et nei for et nei, og i ytterste konsekvens er det faktisk et overgrep i den forstand at han bruker kroppen din uten ditt samtykke. Anonymkode: 3fdf7...c7d Han har kanskje gjort dette i alle år og så er det plutselig feil fordi HI er i overgangsalderen og så er det han som er problemet? Nei. Anonymkode: 969a2...3b8
Anonym bruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Nei, du er selvfølgelig ikke urimelig. Din kropp, du bestemmer hva som er greit at den blir brukt til. Kanskje han kan kjøpe seg en sånn pølsepute som han kan klemme på? Det er ikke ditt ansvar at han skal sove godt, da må han faktisk gå til legen for å få tips til hvordan han kan bedre sin egen søvn, uten å måtte bruke deg som sutteklut. Anonymkode: 33636...33d
MissSaigon Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Han har kanskje gjort dette i alle år og så er det plutselig feil fordi HI er i overgangsalderen og så er det han som er problemet? Nei. Anonymkode: 969a2...3b8 Det er da vel for søren helt irrelevant hva som har vært vanlig! Hi sier til han at hun ikke ønsker at han skal klemme henne og gir tilogmed en grunn, da har han med å respektere det. Hennes kropp, hennes avgjørelse. Hva er det med dere som mener at kvinnen skal innordne seg mannens ønsker og behov uansett? Lærer dere ikke deres egne barn å respektere et nei heller? Hi - du er på ingen måte urimelig. Du må være helt tydelig med han, han vil vel ikke ha på seg at du får dårlig livskvalitet pga manglende søvn.
Anonym bruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Separate soverom! Det har reddet mangt et ekteskap. Blant annet mitt. Anonymkode: 8ba5d...62e
Anonym bruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april MissSaigon skrev (26 minutter siden): Det er da vel for søren helt irrelevant hva som har vært vanlig! Selvfølgelig er ikke dette irrelevant, nei. Det er heller ikke sånn at du overbeviser noen noe mer om ting, bare fordi du skriver mange utropstegn. Roping er ikke en måte å argumentere på. Anonymkode: 969a2...3b8
MissSaigon Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Selvfølgelig er ikke dette irrelevant, nei. Det er heller ikke sånn at du overbeviser noen noe mer om ting, bare fordi du skriver mange utropstegn. Roping er ikke en måte å argumentere på. Anonymkode: 969a2...3b8 Selvsagt er det irrelevant. Uansett hva som har vært før så har hi full råderett over kroppen sin, og når hun sier med rene ord at hun ikke vil at han skal klemme henne om natten så må han ta det til etterretning. Og ett utropstegn er ikke mange. Det er en understrekning av et poeng, noe man bruker i skriftspråk siden man ikke kan bruke tonefall for å få det frem.
Anonym bruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Selvfølgelig er ikke dette irrelevant, nei. Det er heller ikke sånn at du overbeviser noen noe mer om ting, bare fordi du skriver mange utropstegn. Roping er ikke en måte å argumentere på. Anonymkode: 969a2...3b8 Usikker på om jeg håper du har gutter eller jenter. Gutter som du lærer at ikke trenger ta hensyn til partners uttrykte behov eller jenter som du lærer at skal sette til side egne behov. Begge deler like ille. Anonymkode: d9e1b...77a
Anonym bruker Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Selvfølgelig er ikke dette irrelevant, nei. Det er heller ikke sånn at du overbeviser noen noe mer om ting, bare fordi du skriver mange utropstegn. Roping er ikke en måte å argumentere på. Anonymkode: 969a2...3b8 Hun roper ikke ikke noe mer enn det du gjør. Anonymkode: dff68...818
Anonym bruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Usikker på om jeg håper du har gutter eller jenter. Gutter som du lærer at ikke trenger ta hensyn til partners uttrykte behov eller jenter som du lærer at skal sette til side egne behov. Begge deler like ille. Anonymkode: d9e1b...77a Hva med emosjonell manipulasjon, er det fint og flott? Anonymkode: 969a2...3b8
Anonym bruker Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva med emosjonell manipulasjon, er det fint og flott? Anonymkode: 969a2...3b8 Hvorfor er du så aggressiv? Anonymkode: dff68...818
Anonym bruker Skrevet 28. april #15 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er du så aggressiv? Anonymkode: dff68...818 Svar på tråden fremfor å leke politi. Anonymkode: 969a2...3b8
MissSaigon Skrevet 28. april #16 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hva med emosjonell manipulasjon, er det fint og flott? Anonymkode: 969a2...3b8 Hvem bedriver emosjonell manipulasjon? Hi, som er ærlig med mannen sin om at han forstyrrer søvnen hennes, eller mannen som ikke tar hensyn til sin partners ønske?
Anonym bruker Skrevet 28. april #17 Skrevet 28. april MissSaigon skrev (16 minutter siden): Hvem bedriver emosjonell manipulasjon? Hi, som er ærlig med mannen sin om at han forstyrrer søvnen hennes, eller mannen som ikke tar hensyn til sin partners ønske? Den som begynte å snakke om å håpe på at jeg har gutter eller jenter, bare fordi jeg ikke sa det hun ønsket. Tør bare tenke på hva den type kommunikasjon gjør med barn. Uansett, jeg har svart på HI - med et godt forslag om å teste ut hormoner, for øvrig - så da går jeg ut av tråden. Ha en fin mandag. Anonymkode: 969a2...3b8
Anonym bruker Skrevet 28. april #18 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Svar på tråden fremfor å leke politi. Anonymkode: 969a2...3b8 Folk som svarer andre ufyselig uten grunn har jeg ingen problem med å kommentere. Anonymkode: dff68...818
Anonym bruker Skrevet 28. april #19 Skrevet 28. april Du er ikke sær og kjip. Klart han burde respektere at du vil sove, Jeg skjønner at han vil kose litt når han våkner og at det nok er kjipt at du ikke vil, men jeg synes å få sove trumfer det. Anonymkode: dff68...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå