Anonym bruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Det fikk meg til å tenke på en rass mus. Er det virkelig noen som kaller ungene sine for slik lengre? Rass mus, da kan man vel ikke like barnet sitt særlig godt? Anonymkode: 575f6...e30
Anonym bruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det fikk meg til å tenke på en rass mus. Er det virkelig noen som kaller ungene sine for slik lengre? Rass mus, da kan man vel ikke like barnet sitt særlig godt? Anonymkode: 575f6...e30 Hva er en rass mus? Anonymkode: 859e2...9ae
Anonym bruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva er en rass mus? Anonymkode: 859e2...9ae Altså, jeg håper du vet hva en rass er? Rass mus, er liksom raumus, eller drittsekk mus, ikke sant Anonymkode: 575f6...e30
Elizabeth Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det fikk meg til å tenke på en rass mus. Er det virkelig noen som kaller ungene sine for slik lengre? Rass mus, da kan man vel ikke like barnet sitt særlig godt? Anonymkode: 575f6...e30 Du er så barnslig at jeg har ikke ord. Er det bedre å kalle han for Coriander?
Anonym bruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Elizabeth skrev (16 minutter siden): Du er så barnslig at jeg har ikke ord. Er det bedre å kalle han for Coriander? Barnslig? Jeg forteller fakta! Rass og mus er virkelig ikke en god kombo! Kjenner ikke noen som heter Coriander, men ja, det ville definitivt vært bedre! Anonymkode: 575f6...e30
Anonym bruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Veldig dansk navn. Jeg syns ordet blir for hardt. RAsssssmus. Nei takk. Rass og mus ville jeg aldri kalt barnet mitt. Fins tusen andre navn. Anonymkode: ee02c...d49
Anonym bruker Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Rasmus er fint. Anonymkode: e2fee...44e Ja, Rass mus er kanonfint 😂 Anonymkode: 575f6...e30
Elizabeth Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Rasmus er fint. Anonymkode: e2fee...44e Det er ingenting galt med det navnet.
Anonym bruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Elizabeth skrev (11 timer siden): Det er ingenting galt med det navnet. Smaken er som rassen, todelt. Musa er også todelt. Anonymkode: 575f6...e30
Pobie Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april Tenker virkelig ikke rass og mus når jeg hører navnet Rasmus. Det er et veldig tradisjonelt navn. Ikke noe galt med det.
Anonym bruker Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april Ganske umoden oppførsel av deg nå, HI. Er det rart barn mobber?! Rasmus er da et godt, gammel navn. Tror det er de færreste som tenker som HI. Likevel: Jeg har hørt komiker Rasmus Wold på scenen, der han tuller med sitt eget navn. Før det hadde jeg aldri reagert på det, men jeg har vel ikke reagert på det etter heller. Anonymkode: 0c3de...901
Anonym bruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april Da jeg var liten sa vi at Rasmus var oppkalt etter farens bakdel (Rass) og moras fordel (mus). Men det er jo et helt vanlig navn om man liker det… Anonymkode: 3ee5a...401
Anonym bruker Skrevet 30. april #15 Skrevet 30. april Mange bruker navnet Simen. Det klinger ikke spesielt bra på engelsk. (Sperm) men... ..navnet skjemmer ingen. 😊 Anonymkode: f4583...c23
Anonym bruker Skrevet 8. mai #18 Skrevet 8. mai Jeg forbinder navnet med en jeg kjente i ungdommen. Synes det er nydelig, og kunne glatt kalt sønnen min det. Anonymkode: 45b38...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå