Anonym bruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Men han er veldig vanskelig å forstå seg på. Han er kjærlig og god den ene dagen og kald den neste. Noen ganger gjør han alt for meg, andre dager ignorerer han meg. Jeg blir så forvirret! Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å prate med han, men han vrir det om til at jeg er problemet Anonymkode: 0b1dc...d69
Anonym bruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Det er jo ikke en super mann? Anonymkode: 5b956...9e2
Anonym bruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke en super mann? Anonymkode: 5b956...9e2 Nei. Eller hva skal jeg tenke? Han gjør meg forvirret! Anonymkode: 0b1dc...d69
Anonym bruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Høres ut som en skikkelig kødd Anonymkode: 46009...626
Anonym bruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Men han er veldig vanskelig å forstå seg på. Han er kjærlig og god den ene dagen og kald den neste. Noen ganger gjør han alt for meg, andre dager ignorerer han meg. Jeg blir så forvirret! Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å prate med han, men han vrir det om til at jeg er problemet Anonymkode: 0b1dc...d69 Det der er IKKE en super mann. Anonymkode: 90889...68f
Anonym bruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april Du må fase ut han. Du trenger ikke forsvare det. Bare gjør det slutt. Anonymkode: 90889...68f
Anonym bruker Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april Dette er en mann som forsøker å manipulere deg. Han tester ut om du egner deg som offer han kan bryte ned psykisk og få kontrollen over. Består du testen så godtar du det han gjør og fortsetter forholdet - og på sikt, ganske snart, så vil du være skadet psykisk, kanskje for alltid. Når du protesterer og tar det opp med ham så møter du en ny test - han snur den negative måten han selv behandler deg til å bli at det er du som er problemet, du som har problemer. Denne mannen følger helt klassiske metoder slike menn bruker for å bryte ned kvinner. Lovebombing for å få deg til å falle for ham, så nedpsyking og testing, før ny nedbryting. Den dagen han blir sammen med en kvinne, eller den dagen han tror han har hektet henne helt, den dagen kommer han til å vise sine virkelig stygge sider, og vil da intensivere manipuleringen, nedbrytingen og kontrollen. Hi, vær uendelig glad for at du forstod at han ikke er en "super" mann, at du forstod det så tidlig. For han er ingen kjærlig mann, han er en kalkulerende kyniker av en manipulerende mann. Hva enn du gjør, IKKE ta dette opp med ham. Du har allerede forsøkt å ta det opp, og han benekter det og sier du er problemet. Med andre ord, slike menn vil alltid fortsette å manipulere deg, forsøke å tro at det er du som tar feil osv. Eneste å gjøre når man møter slike, det er å dumpe dem og så kutte ALL kontakt, og blokkere dem på alle kanaler. Ikke forklar, bare si at du har kommet frem til at dette ikke vil fungere, at dere er for forskjellige, at du derfor gjør det slutt. IKKE gå inn i en diskusjon med ham! Han vil da trolig bare skru på alle sine "kjærlige og varme" sider, inntil han har overbevist deg om at du tok feil, at dette er den han virkelig er... og så fort du føler deg trygg på ham igjen, så vil han atter en gang begynne å bryte deg ned! Dump ham og kutt ALL kontakt! Anonymkode: 0a32f...7a6
Anonym bruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april Klassisk lovebombing og breadcrumbing.( jeg vet ikke om det finnes norske ord for dette? ) Les om de to begrepene og gjør deg opp en mening om dette virklig er en fantastsik mann du ønsker å gå videre med. Anonymkode: 48201...53e
Elizabeth Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Men han er veldig vanskelig å forstå seg på. Han er kjærlig og god den ene dagen og kald den neste. Noen ganger gjør han alt for meg, andre dager ignorerer han meg. Jeg blir så forvirret! Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å prate med han, men han vrir det om til at jeg er problemet Anonymkode: 0b1dc...d69 Hvor er han super?
Elizabeth Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du må fase ut han. Du trenger ikke forsvare det. Bare gjør det slutt. Anonymkode: 90889...68f Hvorfor fase? Kutt ham tvert.
Anonym bruker Skrevet 27. april #11 Skrevet 27. april Elizabeth skrev (16 timer siden): Hvorfor fase? Kutt ham tvert. Enig. Skrev et lengre svar i går kveld. Eneste å gjøre med slike menn er å kutte tvert med dem og ikke ha noe som helst med dem å gjøre fremover. Det inkluderer også å blokkere dem på sosiale medier! Hvis man ikke gjør dette så vil slike menn manipulere seg inn igjen, og så blir man bare mer og mer hektet, og mer og mer ødelagt psykisk. Hi, kutt tvert! Du er veldig heldig at dere ikke har kommet lengre i forholdet enn dere har, for det vil gjøre det langt enklere for deg å bli kvitt ham. Kutt tvert! (Og om han ikke respekterer ditt valg, men fortsette å kontakte deg, så viser han at han ikke respekterer deg, at han fortsetter med manipulering. Da er det ekstra viktig at du ikke svarer ham, ikke diskuterer med ham, ikke slipper ham inn i ditt hjem osv. Gir han seg likevel ikke, da bør du absolutt gå til politiet, for da kan han være en farlig mann for deg.) Anonymkode: 0a32f...7a6
Anonym bruker Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april Hi her Jeg har blokkert han over alt. Jeg er redd nå! Kjempe redd! Jeg skrev til han at han aldri må kontakte meg igjen! Tusen takk for alle svar ! Anonymkode: 0b1dc...d69
Anonym bruker Skrevet 27. april #13 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Enig. Skrev et lengre svar i går kveld. Eneste å gjøre med slike menn er å kutte tvert med dem og ikke ha noe som helst med dem å gjøre fremover. Det inkluderer også å blokkere dem på sosiale medier! Hvis man ikke gjør dette så vil slike menn manipulere seg inn igjen, og så blir man bare mer og mer hektet, og mer og mer ødelagt psykisk. Hi, kutt tvert! Du er veldig heldig at dere ikke har kommet lengre i forholdet enn dere har, for det vil gjøre det langt enklere for deg å bli kvitt ham. Kutt tvert! (Og om han ikke respekterer ditt valg, men fortsette å kontakte deg, så viser han at han ikke respekterer deg, at han fortsetter med manipulering. Da er det ekstra viktig at du ikke svarer ham, ikke diskuterer med ham, ikke slipper ham inn i ditt hjem osv. Gir han seg likevel ikke, da bør du absolutt gå til politiet, for da kan han være en farlig mann for deg.) Anonymkode: 0a32f...7a6 Han har gjort det før. Flere ganger. Anonymkode: 0b1dc...d69
Anonym bruker Skrevet 27. april #14 Skrevet 27. april Elizabeth skrev (20 timer siden): Hvorfor fase? Kutt ham tvert. Det var det jeg egentlig mente. Klønete ordvalg av meg, hadde migrene. Enig, kutt han ut. Anonymkode: 90889...68f
Anonym bruker Skrevet 27. april #15 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det var det jeg egentlig mente. Klønete ordvalg av meg, hadde migrene. Enig, kutt han ut. Anonymkode: 90889...68f Jeg gjorde det. Nå er jeg REDD ! Angrer ikke. Men er jo trist. Anonymkode: 0b1dc...d69
Anonym bruker Skrevet 27. april #16 Skrevet 27. april Jeg blokkerte! Er dårlig enda. Når vil det gå over? Anonymkode: 0b1dc...d69
Anonym bruker Skrevet 27. april #17 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (7 timer siden): Han har gjort det før. Flere ganger. Anonymkode: 0b1dc...d69 Hva har han gjort flere ganger før? Tatt kontakt igjen etter at du har gjort det slutt? I så fall har du virkelig gjort det rette med å kutte kontakten og blokkere ham overalt. Hvis han ikke gir seg med å kontakte deg, så skriv en sms (for da har du bevis) hvor du skriver at du ikke ønsker å ha mer kontakt med ham, at du forventer at han tar deg på alvor denne gangen og at han ikke forsøker å kontakte deg igjen på noen måte, hverken direkte eller indirekte, og at hvis han likevel ikke respekterer dette, så vil du se på det som trakassering og må ta saken videre. Om han etter en slik sms likevel fortsetter å kontakte deg, da går du til politiet. De fleste gir seg etter en slik sms-melding, og gjør de det ikke, så vil de aller, aller fleste gi seg om de får en telefon fra politiet om at de må holde seg unna eksen. Ikke vær for redd, for da gir du ham makt over livet ditt nå etter at du har dumpet ham. Du skal ta smarte valg for å sikre din sikkerhet, om det blir nødvendig, men du skal ikke leve livet ditt i frykt! ❤️ Anonymkode: 0a32f...7a6
Anonym bruker Skrevet 28. april #18 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hva har han gjort flere ganger før? Tatt kontakt igjen etter at du har gjort det slutt? I så fall har du virkelig gjort det rette med å kutte kontakten og blokkere ham overalt. Hvis han ikke gir seg med å kontakte deg, så skriv en sms (for da har du bevis) hvor du skriver at du ikke ønsker å ha mer kontakt med ham, at du forventer at han tar deg på alvor denne gangen og at han ikke forsøker å kontakte deg igjen på noen måte, hverken direkte eller indirekte, og at hvis han likevel ikke respekterer dette, så vil du se på det som trakassering og må ta saken videre. Om han etter en slik sms likevel fortsetter å kontakte deg, da går du til politiet. De fleste gir seg etter en slik sms-melding, og gjør de det ikke, så vil de aller, aller fleste gi seg om de får en telefon fra politiet om at de må holde seg unna eksen. Ikke vær for redd, for da gir du ham makt over livet ditt nå etter at du har dumpet ham. Du skal ta smarte valg for å sikre din sikkerhet, om det blir nødvendig, men du skal ikke leve livet ditt i frykt! ❤️ Anonymkode: 0a32f...7a6 Tusen takk for svar og støtte. Er så utrolig godt å få den støtten og bekreftelse på at det er rett 🙏🙏 Jeg skal prøve å ikke være redd. Anonymkode: 0b1dc...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå