Anonym bruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Ser omtrent at alle bruker hvite sokker om dagen. Bruker dere bare hvite sokker? Eller også andre farger? Anonymkode: a6008...df6
Anonym bruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Vanlige sokker bruker jeg bare sorte, sånne uten strikk. i ankelsoker har jeg alle mulige farger. Har ikke sett så mye hvite sokker her. Anonymkode: 339db...19d
Anonym bruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Er tydeligvis en greie med hvite sokker om dagen. 14-åringen kjøpte nettopp en haug hvite sokker, mente det var bedre enn andre farger... Selv bruker jeg sorte sokker. Anonymkode: f0a91...75a
Anonym bruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Bruker nesten bare sorte ankelsokker. Året rundt. Eller - jeg kan bruke hvite på sommeren, men mest sorte. Anonymkode: 80cf5...6c9
Anonym bruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april Hvite, sorte, grå. Men foretrekker hvite. Er 40,.så det er ikke for å være trendy 😅 Anonymkode: 0a206...bdd
Anonym bruker Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april Jeg er (straks) 47 år, og bruker stort sett bare hvite sokker. Både tennissokker og ankelsokker. Anonymkode: 790c8...cc0
Elizabeth Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april (endret) Bare svarte. Hvite sokker har fort for å bli litt udelikate... Spesielt når man jobber i industrien. Endret 26. april av Elizabeth
Anonym bruker Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april Kommer an på klær + sko. Men de er uansett hvite, sorte eller mørkeblå. Siste par årene har det nok gått mer i hvitt, ja. Anonymkode: 5740c...bc6
Anonym bruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Svart på vintern, hvite på vår og sommern. Anonymkode: 480ca...4a9
Anonym bruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april Hvite og svarte ankelsokker på meg ,året rundt. Men vet at på den ene skolen her så er det hvite tennissokker som er tingen Anonymkode: db83d...0d5
Anonym bruker Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april Det avhenger av sko. Hvite ankelsokker i hvite sneakers, sorte ankelsokker i sorte sneakers. Begge deler på jobb. Hvite tennissokker sammen med tights eller shorts på trening, bortsett fra om vinteren, da er det ullsokker. Anonymkode: 55860...58b
Anonym bruker Skrevet 26. april #14 Skrevet 26. april Det er jo ikke noe nytt? Jeg er 50 år og har alltid stort sett brukt hvite sokker. Anonymkode: c01db...f9f
Gemini77/ Skrevet 27. april #15 Skrevet 27. april Bruker kun hvite sokker. Går omtrent alltid med hvite sneakers og da er hvite sokker penest.
Anonym bruker Skrevet 27. april #16 Skrevet 27. april Jeg bruker ensfargede sokker, og det er for det meste i ulike lyse farger. Hvite blir fort grå etter noen vask. Har ikke nok hvitt tøy til å rettferdigjøre bare hvitvask. Anonymkode: e5073...811
Anonym bruker Skrevet 27. april #17 Skrevet 27. april Her brukes sokker i all verdens farger og med eller uten mønster for det aller meste. Akkurat i dag har jeg grå sokker på, ser jeg.... Stort sett tar jeg bare dem som ligger i skuffen, men skal jeg prøve å se litt "ordentlig" ut ved en eller annen anledning, blir det stort sett sorte sokker. Når det gjelder familiens ungdommer så bruker den ene kun sorte eller hvite sokker, mens den andre har vel som motto "jo mer farge / crazy, jo bedre" Anonymkode: 1fc5c...012
Anonym bruker Skrevet 27. april #18 Skrevet 27. april Ungdommene har har brukt hvite tennissokker fra Nike noen år nå. Vi voksne bruker oftest svarte da det er mest praktisk. Jeg synes det er mer spennende med litt crazy sokker med farger så jeg benytter også dette Anonymkode: d165a...265
Gucci_Helene Skrevet 27. april #19 Skrevet 27. april Bruker hvite ankelsokker eller now show sokker året rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå