Anonym bruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Men hvorfor skriver dere ikke det i tråden om tråder som er slettet eller skjult for moderering? Er det for å kneble diskusjon om kriminelle innvandrere helt? Anonymkode: 4581b...daa
Østerdølen Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april ÅH!Nei!Enda en "jeg er kneblet fordi jeg ikke får spre rasistisk oppgulp- tråd" Tråden er ikke den første og heller ikke den siste tråden som er fjernet for å modereres. Så slapp av, du er ikke kneblet.
Anonym bruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Jeg skulle også likt å vite hvorfor, man må kunne diskutere det som skjer i Norge. Anonymkode: 1a3a2...16b
Anonym bruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg skulle også likt å vite hvorfor, man må kunne diskutere det som skjer i Norge. Anonymkode: 1a3a2...16b Det er ikke slettet. Når tre (eller flere) brukere har rapportert innlegg så skjules tråden automatisk. Det er for at admin skal få sett på innlegget eller de innleggene som er rapportert. Anonymkode: d15b0...3a3
Anonym bruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april 2 døgn og den ligger fortsatt til moderering.... Anonymkode: 4581b...daa
Anonym bruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (På 26.4.2025 den 17.19): Det er ikke slettet. Når tre (eller flere) brukere har rapportert innlegg så skjules tråden automatisk. Det er for at admin skal få sett på innlegget eller de innleggene som er rapportert. Anonymkode: d15b0...3a3 Jo, den er slettet. Anonymkode: b2e7a...54f
Admin Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april Tråden vil bli ryddet og lagt ut igjen i dag om den ikke bryter med våre regler.
Anonym bruker Skrevet 29. april #8 Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (20 timer siden): Jo, den er slettet. Anonymkode: b2e7a...54f Hvordan vet du det? Anonymkode: ee1c3...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå