Anonym bruker Skrevet 25. april 2025 #1 Skrevet 25. april 2025 Jeg har lenge vært alenemor. Min sønn har sagt at han har savnet farsfigur i livet sitt. Det er ting en mann som kunne ha hjulpet han med. Sønnen min er snill men også veldig tynn/spinkel. Frisk men ikke sterk nok. Dårlig selvtillit og litt "klumsete". Nå er jeg sammen med en som sannsynligvis vil bli min samboer. Han er godt trent og "kul". Han liker kule og tøffe personligheter. Jeg vil at han skal få godt inntrykk av min sønn. Jeg har prøvd å snakke med sønnen at han må spise riktig og trene. At han må få muskelmasse og trene. Det at han må stramme seg og bli mer mandig. Men sønnen min blir bare fornærmet. Jeg er litt bekymret for hvordan jeg få kjæresten til å få godt inntrykk av sønnen. Dette kan jo være avgjørende for at kjæresten blir den farsfiguren sønnen min har savnet. Anonymkode: 96c13...ad6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2025 #2 Skrevet 25. april 2025 Gudbedre for en idiotisk ting å trolle om Anonymkode: 6ee8f...302
Anonym bruker Skrevet 25. april 2025 #3 Skrevet 25. april 2025 Troll, denne historien har jeg sett her før, Anonymkode: 9a73e...79f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2025 #4 Skrevet 25. april 2025 Ny variant, like idiotisk. Du fornærmer alle brukerne av forumet. Anonymkode: 731bd...d63
Anonym bruker Skrevet 25. april 2025 #5 Skrevet 25. april 2025 Dette kan ikke være sant. Folk er ikke så dumme, håper jeg. Anonymkode: 1d3ad...950
Anonym bruker Skrevet 25. april 2025 #6 Skrevet 25. april 2025 Denne historien har jeg også lest her før. Og dersom det SKULLE være reelt, er det HI sin personlighet det er noe galt med - ikke sønnens. Anonymkode: c6d0e...cca
Anonym bruker Skrevet 25. april 2025 #7 Skrevet 25. april 2025 Denne historien er ikke ny. Om du skal trolle må du i det minste finne på noe selv... Anonymkode: a07dc...cc6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2025 #8 Skrevet 25. april 2025 Hvor mange ganger skal du troll om denne historien HI? Finn på en ny historie u det minste når du skal trolle Anonymkode: b9e51...9d6
Anonym bruker Skrevet 26. april 2025 #9 Skrevet 26. april 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg har lenge vært alenemor. Min sønn har sagt at han har savnet farsfigur i livet sitt. Det er ting en mann som kunne ha hjulpet han med. Sønnen min er snill men også veldig tynn/spinkel. Frisk men ikke sterk nok. Dårlig selvtillit og litt "klumsete". Nå er jeg sammen med en som sannsynligvis vil bli min samboer. Han er godt trent og "kul". Han liker kule og tøffe personligheter. Jeg vil at han skal få godt inntrykk av min sønn. Jeg har prøvd å snakke med sønnen at han må spise riktig og trene. At han må få muskelmasse og trene. Det at han må stramme seg og bli mer mandig. Men sønnen min blir bare fornærmet. Jeg er litt bekymret for hvordan jeg få kjæresten til å få godt inntrykk av sønnen. Dette kan jo være avgjørende for at kjæresten blir den farsfiguren sønnen min har savnet. Anonymkode: 96c13...ad6 Du er i hvert fall ikke kul... Anonymkode: 1a857...fa2
Anonym bruker Skrevet 26. april 2025 #10 Skrevet 26. april 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dette kan ikke være sant. Folk er ikke så dumme, håper jeg. Anonymkode: 1d3ad...950 Jo, her inne er det mange som er så dumme. Anonymkode: 1a857...fa2
Anonym bruker Skrevet 26. april 2025 #11 Skrevet 26. april 2025 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg har lenge vært alenemor. Min sønn har sagt at han har savnet farsfigur i livet sitt. Det er ting en mann som kunne ha hjulpet han med. Sønnen min er snill men også veldig tynn/spinkel. Frisk men ikke sterk nok. Dårlig selvtillit og litt "klumsete". Nå er jeg sammen med en som sannsynligvis vil bli min samboer. Han er godt trent og "kul". Han liker kule og tøffe personligheter. Jeg vil at han skal få godt inntrykk av min sønn. Jeg har prøvd å snakke med sønnen at han må spise riktig og trene. At han må få muskelmasse og trene. Det at han må stramme seg og bli mer mandig. Men sønnen min blir bare fornærmet. Jeg er litt bekymret for hvordan jeg få kjæresten til å få godt inntrykk av sønnen. Dette kan jo være avgjørende for at kjæresten blir den farsfiguren sønnen min har savnet. Anonymkode: 96c13...ad6 Deg igjen! Du er en SLEM mor ! Anonymkode: e9484...48e
pele Skrevet 26. april 2025 #12 Skrevet 26. april 2025 Kan absolutt vere sant, masse rare folk der ute.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2025 #13 Skrevet 26. april 2025 pele skrev (10 minutter siden): Kan absolutt vere sant, masse rare folk der ute. Dette kunne dessverre vært sant, for som du sier, så finnes det mange ulike mennesker blant oss. Men akkurat denne har vi lest her inne tidligere, dette er et kjent troll. Anonymkode: a4ca2...d76
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2025 #14 Skrevet 2. mai 2025 Hvis dette er sant burde sønnen din flytte til sin biologiske far og du burde ha minst mulig med han å gjøre. Anonymkode: 18d2a...037
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2025 #15 Skrevet 2. mai 2025 Anonym bruker skrev (På 25.4.2025 den 22.34): Jeg har lenge vært alenemor. Min sønn har sagt at han har savnet farsfigur i livet sitt. Det er ting en mann som kunne ha hjulpet han med. Sønnen min er snill men også veldig tynn/spinkel. Frisk men ikke sterk nok. Dårlig selvtillit og litt "klumsete". Nå er jeg sammen med en som sannsynligvis vil bli min samboer. Han er godt trent og "kul". Han liker kule og tøffe personligheter. Jeg vil at han skal få godt inntrykk av min sønn. Jeg har prøvd å snakke med sønnen at han må spise riktig og trene. At han må få muskelmasse og trene. Det at han må stramme seg og bli mer mandig. Men sønnen min blir bare fornærmet. Jeg er litt bekymret for hvordan jeg få kjæresten til å få godt inntrykk av sønnen. Dette kan jo være avgjørende for at kjæresten blir den farsfiguren sønnen min har savnet. Anonymkode: 96c13...ad6 Dette må være tull 😳! Det er ikke din sønn som skal måtte tilpasse seg kjæresten din på noen som helst måte, men motsatt! Anonymkode: 08d0e...51c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2025 #16 Skrevet 2. mai 2025 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Dette må være tull 😳! Det er ikke din sønn som skal måtte tilpasse seg kjæresten din på noen som helst måte, men motsatt! Anonymkode: 08d0e...51c Samme innlegget har vært postet før, det er bare tull. Anonymkode: 9a73e...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå