Gå til innhold

Min sønn er "svak"- hvordan presentere han overfor kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært alenemor. Min sønn har sagt at han har savnet farsfigur i livet sitt. Det er ting en mann som kunne ha hjulpet han med.

Sønnen min er snill men også veldig tynn/spinkel. Frisk men ikke sterk nok. Dårlig selvtillit og litt "klumsete". 

Nå er jeg sammen med en som sannsynligvis vil bli min samboer. Han er godt trent og "kul". Han liker kule og tøffe personligheter.

Jeg vil at han skal få godt inntrykk av min sønn. Jeg har prøvd å snakke med sønnen at han må spise riktig og trene. At han må få muskelmasse og trene. Det at han må stramme seg og bli mer mandig.  Men sønnen min blir bare fornærmet.

Jeg er litt bekymret for hvordan jeg få kjæresten til å få godt inntrykk av sønnen. Dette kan jo være avgjørende for at kjæresten blir den farsfiguren sønnen min har savnet.

Anonymkode: 96c13...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gudbedre for en idiotisk ting å trolle om 

Anonymkode: 6ee8f...302

Skrevet

Troll, denne historien har jeg sett her før,

Anonymkode: 9a73e...79f

Skrevet

Ny variant, like idiotisk. 

Du fornærmer alle brukerne av forumet. 

Anonymkode: 731bd...d63

Skrevet

Dette kan ikke være sant. Folk er ikke så dumme, håper jeg. 

Anonymkode: 1d3ad...950

Skrevet

Denne historien har jeg også lest her før. Og dersom det SKULLE være reelt, er det HI sin personlighet det er noe galt med - ikke sønnens.

Anonymkode: c6d0e...cca

Skrevet

Denne historien er ikke ny.

Om du skal trolle må du i det minste finne på noe selv...

Anonymkode: a07dc...cc6

Skrevet

Hvor mange ganger skal du troll om denne historien HI?

Finn på en ny historie u det minste når du skal trolle

Anonymkode: b9e51...9d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg har lenge vært alenemor. Min sønn har sagt at han har savnet farsfigur i livet sitt. Det er ting en mann som kunne ha hjulpet han med.

Sønnen min er snill men også veldig tynn/spinkel. Frisk men ikke sterk nok. Dårlig selvtillit og litt "klumsete". 

Nå er jeg sammen med en som sannsynligvis vil bli min samboer. Han er godt trent og "kul". Han liker kule og tøffe personligheter.

Jeg vil at han skal få godt inntrykk av min sønn. Jeg har prøvd å snakke med sønnen at han må spise riktig og trene. At han må få muskelmasse og trene. Det at han må stramme seg og bli mer mandig.  Men sønnen min blir bare fornærmet.

Jeg er litt bekymret for hvordan jeg få kjæresten til å få godt inntrykk av sønnen. Dette kan jo være avgjørende for at kjæresten blir den farsfiguren sønnen min har savnet.

Du er i hvert fall ikke kul... 

Anonymkode: 1a857...fa2

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Dette kan ikke være sant. Folk er ikke så dumme, håper jeg. 

Anonymkode: 1d3ad...950

Jo, her inne er det mange som er så dumme. 

Anonymkode: 1a857...fa2

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Deg igjen!  Du er en SLEM mor !

Anonymkode: e9484...48e

Skrevet

Kan absolutt vere sant, masse rare folk der ute.

Skrevet
pele skrev (10 minutter siden):

Kan absolutt vere sant, masse rare folk der ute.

Dette kunne dessverre vært sant, for som du sier, så finnes det mange ulike mennesker blant oss. Men akkurat denne har vi lest her inne tidligere, dette er et kjent troll. 

Anonymkode: a4ca2...d76

Skrevet

Hvis dette er sant burde sønnen din flytte til sin biologiske far og du burde ha minst mulig med han å gjøre.

Anonymkode: 18d2a...037

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.4.2025 den 22.34):

Dette må være tull 😳

Det er ikke din sønn som skal måtte tilpasse seg kjæresten din på noen som helst måte, men motsatt!

Anonymkode: 08d0e...51c

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Dette må være tull 😳

Det er ikke din sønn som skal måtte tilpasse seg kjæresten din på noen som helst måte, men motsatt!

Anonymkode: 08d0e...51c

Samme innlegget har vært postet før, det er bare tull.

Anonymkode: 9a73e...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...