Gå til innhold

Tar legen feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Da er det jo ikke noe å bry seg om, det er bare hans personlige mening. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du i det hele tatt vurderer å gjøre det?

Anonymkode: bf292...136

Du skjønner ikke hvorfor jeg lurer på noe ift et råd fra en lege? Fordi normalt sett skal man kunne stole på en lege, men siden jeg føler at dette ikke henger på greip så spør jeg og googler temaet. Har ikke vurdert noe som helst, jeg lurer på om min magefølelse er riktig, å ignorere en leges beskjed er ikke dagligdags for min del.

Anonymkode: f6f5f...891

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jøss, hun spør jo fordi hun lurer på hvorfor han kom med dette. Ingen grunn til å bli furt.

Jo, dette er typisk dette forumet. I stedet for å svare så er det 15 høner som kakler og maser etter livshistorien din. Absolutt ingen her har noe med om jeg var hos legen pga inkontinens eller adhd. "Mennesket er ikke skapt for å spise korn" kan man fin svare på uten å be om diagnoselista mi. 

Nei, kornprodukter er bra med mindre.... bla bla bla... enkelt og greit svar.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du blir smått ufin når du blir spurt om helt grunnleggende info. Mulig du bør på sinnemestringskurs også, helt uten korn?

Anonymkode: e9cb8...062

Helt grunnleggende info? Folk het inne må logge seg ut om de ikke greier å svare, alltid skal det mer info til for å svare. Er folk virkelig så dumme at de ikke greier å svare på enkle spørsmål lenger...?

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jo, dette er typisk dette forumet. I stedet for å svare så er det 15 høner som kakler og maser etter livshistorien din. Absolutt ingen her har noe med om jeg var hos legen pga inkontinens eller adhd. "Mennesket er ikke skapt for å spise korn" kan man fin svare på uten å be om diagnoselista mi. 

Nei, kornprodukter er bra med mindre.... bla bla bla... enkelt og greit svar.

Omg, sånn ødelegger du din egen tråd, gratulerer med det. Ingen liker når hi blir uspiselig og sur når folk prøver å hjelpe. Folk driter i diagnoselista di, men for å ha en mening om at du skal stole på han eller deg selv, så er det jo helt naturlig å si i hvilken sammenheng han nevnte det. At du ikke skjønner det og blir sur, får stå for egen regning.

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Helt grunnleggende info? Folk het inne må logge seg ut om de ikke greier å svare, alltid skal det mer info til for å svare. Er folk virkelig så dumme at de ikke greier å svare på enkle spørsmål lenger...?

Tja, du kan jo lage en klagetråd eller 10 det kanskje...

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.4.2025 den 20.02):

Du skriver jo ingenting om hvorfor han har anbefalt det. Det kan fint være en helt legitim grunn til at nettopp DU bør unngå kornprodukter. 

regner med du har gått til legen for en grunn?

Anonymkode: 92ccc...9af

Dette.

Anonymkode: f2b05...51f

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.4.2025 den 23.40):

Er ingen grunn, han snakket generelt om kosthold og "vi mennesker er ikke skapt for å spise korn". Jeg har ikke glutenallergi.

Duger til legen flere ganger uten grunn?

Anonymkode: 92ccc...9af

Skrevet

Er ingen grunn, han snakket generelt om kosthold og "vi mennesker er ikke skapt for å spise korn". Jeg har ikke glutenallergi.

Høres ut som dette er en kjepphest han har, og avhengig av hva konsultasjonen handlet om, er det på grensen til uprofesjonelt å ri den kjepphesten ubedt. Aldri har jeg fått råd fra lege uten at jeg faktisk har feilet noe relevant. Forholder han seg ellers saklig til din helse, eller er det mye meninger om ditt og datt du ikke har oppsøkt ham for?

Skrevet

Høres ut som dette er en kjepphest han har, og avhengig av hva konsultasjonen handlet om, er det på grensen til uprofesjonelt å ri den kjepphesten ubedt. Aldri har jeg fått råd fra lege uten at jeg faktisk har feilet noe relevant. Forholder han seg ellers saklig til din helse, eller er det mye meninger om ditt og datt du ikke har oppsøkt ham for?

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.4.2025 den 23.50):

For å få allergimedisin mot pollen. Var det noe mer?? 

Jøss 

Anonymkode: c3d54...0ca

Skrevet

Det er kanskje noe i det. Jeg har prøvd og opplevde en stor endring i energinivå og en slags klarhet i hodet som var helt utrolig. Dr.Hexeberg har skrevet om det i en bok om hjernetåke og det finnes også en bok som heter noe med grain brain. 

Anonymkode: f0dd0...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...