Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #1 Skrevet 23. april 2025 Heisann. Jeg har lenge tenkt å bytte arbeidsbeite, begynner å få nok av lærerhverdagen😩 nå er det noen interessante veilederstillinger rundt om kring, og jeg kunne tenkt meg å prøve noe slikt. Til høsten tenker jeg å søke på videreutdanning dersom jeg ikke får napp denne gangen, jeg har jo ikke erfaring med saksbehandling og forvaltning i den forstand. hvilket studium bør jeg ta? Finnes det et godt studium som ruster meg for saksbehandlingen som dere gjør i nav? Anonymkode: fda87...d0b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #2 Skrevet 23. april 2025 Jeg er lærer selv og har gått på AAP. Hver gang jeg har vært i dialog med veileder, har hun spurt om jeg ønsker å bli kollegaen hennes. Rekner da med at lærerutdanningen er god nok for å bli saksbehandler i NAV. Anonymkode: 58f60...cd9
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #3 Skrevet 23. april 2025 Jeg er barnehagelærer og jobber i Nav. Utdanningskravet for jobb i Nav er bachelor. Saksbehandlingen er jo veldig spesifikk ut fra hvilket område du skal jobbe på og de ulike områdene har ulikt lovverk, så jeg vet ikke om det er noe studium som er spesielt gunstig. Du vil få opplæring i det du skal drive med. Om du allikevel ønsker å ta noen studiepoeng så ville jeg valgt veiledning i en eller annen form. Det kommer alltid godt med. Anonymkode: 213cc...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå