Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #1 Skrevet 23. april 2025 Noen som har manglet sexlyst og fått den tilbake? Hva gjorde du? For meg er det helt dødt. Siste i verden jeg har lyst til. Vil ha kontroll og kroppen min i fred. Skal sies at jeg har hatt kroniske smerter i over 30 år, nå er det så mange ting at jeg orker bare ikke å kjenne etter. Anonymkode: 6d1be...b76
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #2 Skrevet 23. april 2025 Har du ikke kontroll og kroppen din i fred?? Anonymkode: 291fe...f00
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #3 Skrevet 23. april 2025 Ja. Jeg har utviklet ganske kraftige symptomer i forbindelse med perimenopause, så jeg har fått hormontilskudd av gynekolog, som overvåker nivået mitt ved å ta blodprøver. Inkludert der er bitte litt testosteron, og det var nesten som en magisk bryter. Ikke bare fikk jeg igjen sexlyst, men jeg har mer glede av det enn før og får lettere orgasme. Så mitt tips er å kontakte en dyktig gynekolog og få sjekket hormonnivået ditt. Anonymkode: 4f6c7...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå