Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #1 Skrevet 23. april 2025 Så på tiktok nå en mor som danset blid og fornøyd mens hun holdt oppe datterens hvite skjørt. Datteren sto ved siden av henne å danset. Det hvite skjørtet hadde blodflekker. De så ut som sigøynere. Dette var for å «bevise» at datteren var jomfru, å masse kommentarer under med gratulerer, hun er ren, godt jobbet mamma. Sykt ekkelt opplegg å jeg blir trist av å se dette. Men tilbake til spørsmålet. Jeg blødde ikke første gang jeg hadde sex, gjorde du? Flaks for meg at ikke jeg tilhører en slik kultur! Anonymkode: 93d25...884
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #2 Skrevet 23. april 2025 Nei, har hørt at hvis man bruke tampong har allerede den hinna blitt brutt. Anonymkode: 4d5d6...461
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #3 Skrevet 23. april 2025 Tror jeg blødde litt, ja. Men ikke mye. Anonymkode: fa7d9...5c2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #4 Skrevet 23. april 2025 Nei, jeg blødde ikke. Men jeg var 18 år da og hadde både ridd, brukt tampong og trent ballett. Alle tingene kan visst tøye eller briste jomfruhinna. Men var litt sår i et par dager, uteb blod. Anonymkode: 4dfde...167
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #5 Skrevet 23. april 2025 Nei. Og tror folk fortsatt at det er vanlig å ha en jomfruhinne?? Anonymkode: 6aa39...383
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #6 Skrevet 23. april 2025 Jeg hadde verken ridd, danset ballett eller brukt tampong eller puttet andre ting "oppi der", men blødde gjorde jeg ikke. Men så er jeg et menneske og ikke en fantasifigur eller er født med noe som andre ikke er født med, så vidt jeg vet, i alle fall. Nå kan det sikkert være flere grunner enn "jomfruhinne" til at det i noen tilfeller kan komme blod, jeg er ingen ekspert på dette. Men, uansett, denne omtalte moren her, som jeg ikke har sett, stakkars unge. Vil vel egentlig ikke kalle det kultur engang, men ukultur. Anonymkode: 94cb6...549
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #7 Skrevet 23. april 2025 Er det virkelig noen som fortsatt tror at jenter har jomfruhinne?? Anonymkode: 84b0f...07f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #8 Skrevet 23. april 2025 Jeg blødde ikke Anonymkode: 789d4...f00
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #9 Skrevet 23. april 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er det virkelig noen som fortsatt tror at jenter har jomfruhinne?? Anonymkode: 84b0f...07f Det tenkte jeg på også. Jomfruhinne og Jomfrudommen. Makan til gammeldags språk. Det er ingenting som heter jomfruhinne. Anonymkode: 6e171...9dc
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #10 Skrevet 23. april 2025 Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg og en venninne puttet agurk, gulrot, pølse og den slags oppi hverandre lenge før jeg hadde ordentlig sex med en gutt. Anonymkode: c40c5...124
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #11 Skrevet 23. april 2025 Jeg blødde første gangen, ble "bare" fingret da. men det var veldig vondt og jeg blødde. Så ble ikke mer action på han for å si det sånn... hadde aldri brukt OB eller tampong da. Anonymkode: 5223c...be6
Anonym bruker Skrevet 24. april 2025 #12 Skrevet 24. april 2025 Så mye uvitenhet i Norge i 2025! Det finnes ingen jomfruhinne. https://sml.snl.no/jomfruhinnen Tenk all lidelse en slik vranglære har påført kvinner gjennom tidene. Jeg trodde oppriktig at alle opplyste mennesker visste bedre nå. Anonymkode: a8d4b...dc4
Anonym bruker Skrevet 24. april 2025 #13 Skrevet 24. april 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så mye uvitenhet i Norge i 2025! Det finnes ingen jomfruhinne. https://sml.snl.no/jomfruhinnen Tenk all lidelse en slik vranglære har påført kvinner gjennom tidene. Jeg trodde oppriktig at alle opplyste mennesker visste bedre nå. Anonymkode: a8d4b...dc4 Det er da ingenting i tråden som tyder på at man ikke vet dette... Jeg vet det ikke finnes en hinne i den forstand man trodde i gamle dager, men alle vet at det er en "krans" som gjør at sex første gang kan være litt vondt og noen blør litt. Den ekastiteten man har i vagina er ikke der hos en liten jente, den kommer etterhvert. Anonymkode: 4dfde...167
Anonym bruker Skrevet 24. april 2025 #14 Skrevet 24. april 2025 Jeg blødde litt. Anonymkode: e0fdc...5ee
Anonym bruker Skrevet 24. april 2025 #15 Skrevet 24. april 2025 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Det er da ingenting i tråden som tyder på at man ikke vet dette... Jeg vet det ikke finnes en hinne i den forstand man trodde i gamle dager, men alle vet at det er en "krans" som gjør at sex første gang kan være litt vondt og noen blør litt. Den ekastiteten man har i vagina er ikke der hos en liten jente, den kommer etterhvert. Anonymkode: 4dfde...167 Så det betyr at jo eldre man er jo mindre er sjansen for å blø? Anonymkode: 962e3...322
Anonym bruker Skrevet 24. april 2025 #16 Skrevet 24. april 2025 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Så det betyr at jo eldre man er jo mindre er sjansen for å blø? Anonymkode: 962e3...322 Det er veldig individuelt. Ingen kropp er 100% lik. Men de sier jo at driver du med idrett som turn, ballett o.l hvor du går i spagaten i alle retninger "tøyer du bort kransen" for å si det litt flåsete. Samme med idretter som ridning, og å bruke tampong, sexleketøy o.l for du tøyer jo mellomkjøttet nedi der. Det blir mindre trangt. Myten om jomfruhinne kommer jo fra at mange kvinner blødde litt første gangen. Anonymkode: 4dfde...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå