Gå til innhold

Rar opplevelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke overtroisk egentlig. Men jeg har det tøft for tiden, og det er mye for meg. 
Jeg skulle handle og kjøpte med en rekke cola flasker. Alle flaskene var helt vanlig men en av flaskene sto navnet på en avdød som jeg sørger over. Veldig rart at kun en av flaskene hadde navn, og det var hans navn. Følte at det var et tegn på en måte, som at jeg er her og ser og passer på deg ❤️ eller holder det på å rable for meg? 

Anonymkode: 7b32c...295

Fortsetter under...

Skrevet

Det holder på å rable for deg.

Anonymkode: bf1d7...389

Skrevet

Ikke bry deg om kommentaren over, du er nok bare sliten og følsom og det er ikke noe rart at det setter følelser og tanker i sving når navnet til en du sørger over dukker opp slik. Det er nok bare en tilfeldighet, men det er jo mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder og det er ikke noe galt i å finne trøst i å tenke at det er en liten hilsen fra den du savner. 

Anonymkode: 88efd...1ea

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg er ikke overtroisk egentlig. Men jeg har det tøft for tiden, og det er mye for meg. 
Jeg skulle handle og kjøpte med en rekke cola flasker. Alle flaskene var helt vanlig men en av flaskene sto navnet på en avdød som jeg sørger over. Veldig rart at kun en av flaskene hadde navn, og det var hans navn. Følte at det var et tegn på en måte, som at jeg er her og ser og passer på deg ❤️ eller holder det på å rable for meg? 

Haha nei

Anonymkode: 3722b...b54

Skrevet

Det er nok bare en tilfeldighet, men hvis du finner trøst i det, så ta det til deg. Spar den Colaen til en dag svanet er ekstra stort. 

Anonymkode: 23894...584

Skrevet

De skal ha navn på colaflaskene igjen gjennom sommeren, så at du fikk en flaske med navn er ikke så rart.

At det var navnet til noen du savner en tilfeldighet som varmet hjertet. Det rubler ikke for deg for det.

Anonymkode: f6da0...bd2

Annonse

Skrevet

Det er nok en tilfeldighet, men hvem vet.  Det går ikke an å motbevise heller, så tro det som er godt for deg.  Det må vi få lov til av og til. 

Anonymkode: db9f5...253

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Sto det et navn på en colaflaske?

Anonymkode: ba428...f2b

Skrevet

Du ser nok dessverre etter tegn fordi du har det så vondt akkurat nå

Anonymkode: ba428...f2b

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Kan jeg spørre om det var nær relasjon? Ikke helt utenkelig at det var et tegn, så det mener jeg det kan være. De viser ofte tegn via nummer/tall, så prøv å legg merke til tall ift fødselsdato eller like sifre som 22:22 eller 11:11 . 

Anonymkode: f4510...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...