Anonym bruker Skrevet 22. april 2025 #1 Skrevet 22. april 2025 Selv var jeg et meget utadvendt og sosialt barn. Veldig blid og glad. Gjorde masse ut av meg, og snakket på utpust og innpust. Jeg var nok ganske slitsom til tider. Var uredd, og så ikke konsekvenser av det jeg gjorde. Gjorde mye farlige ting. Som å klatre meget høyt, ballansere ved fossefall, stå på sykkelsete ned bratte bakker. Nå er jeg veldig rolig, litt usikker rundt ukjente mennesker. Noe konfliktsky og vurdere risiko før jeg gjør noe. Lurer litt på hva som endret seg på veien? Skulle gjerne hatt litt av den energien og ureddheten jeg hadde som barn. Hva med dere? Anonymkode: 9955d...6d8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2025 #2 Skrevet 22. april 2025 Som barn: preget av psykisk mishandling og omsorgssvikt. Nervøs, nervøse tics, svært lavt selbilde, redd for å feile og å synes. PTSD, og som følge av det hyperaktivitet Nå: høyt utdannet, selvsikker, leder store prosjekter, snakker for store forsamlinger ofte. Mye kan skje med behandling, medisiner og en god mann (hjertevenn) som hjelper en frem og støtter. Anonymkode: 542f9...f4a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2025 #3 Skrevet 22. april 2025 Helt normalt barn. Både aktiv og utadvendt og mye energi, men kunne også være sjenert. 20 årene god selvtillit. 30 årene lavere selvtillit. 40 årene god selvtillit Alt etter hva man opplever på livets veg Anonymkode: 19f71...ebb
Anonym bruker Skrevet 22. april 2025 #4 Skrevet 22. april 2025 Barn: Veldig krevende, men sjarmerende og snill. Voksen: Jeg er nok fortsatt krevende, sjarmerende og snill - men det krevende merker kun mine nærmeste. Anonymkode: 055ca...81e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #5 Skrevet 23. april 2025 Som barn: sjenert, sosialt klønete, dårlig selvtillit, lite venner. Kom fra ett hjem med vold, men også noe kjærlighet. Vi hadde dårlig økonomi og min mor slet psykisk. nå: sosial, god selvtillit, flere gode venner. Vil si jeg er sosialt god, jeg er snill og empatisk. En ganske god mor også vil jeg si selv om jeg ikke er perfekt. Har en god jobb og god utdanning. Anonymkode: 6e429...8cd
Anonym bruker Skrevet 23. april 2025 #6 Skrevet 23. april 2025 Som barn var jeg sjenert og redd for det meste. Jeg var livredd for å gjøre noe galt og får kjeft. Som ungdom var jeg en rebell, sint, vrang og uhåndterlig. Ble flyttet i fosterhjem da jeg var 17. Som voksen er jeg rolig, introvert og liker meg best for meg selv. Er usikker på mennesker, men sikker på meg selv. Har grei utdannelse og jobber med store prosjekter. Men jeg sliter en del sosialt og takker nei til det meste. Har 3 barn med to menn og er singel på 12. året nå fordi jeg ikke har klart lange forhold. Anonymkode: b8375...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå