Anonym bruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Hvordan håndtere en mann som hele tiden tar denne offerrollen og surver og klager på at uansett hva og hvor mye han gjør så er det ikke bra nok. For det er jo ikke tvil om at innsatsen hans ikke er bra nok, om man kan kalle det innsats. Han gjør ytterst lite, så og si ingenting på eget initiativ, han må tvinges til feks skifte på senger eller støvsuge ellers gjør ikke han det. Og da klager han nonstop mens han gjør det. Når han sier uansett hvor mye jrg gjør så lurer jeg på hva all denne jobbinga han påstår han gjør faktisk er? Har han tatt i støvsugeren denne mnd så har han vel i sitt hode gjort masse. Og det virker som han mener han burde fått medalje for hver lille ting han gjør. Sier jeg noe, kommer offerrollen og ingenting er bra nok. Anonymkode: f5257...d6c
Anonym bruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Kanskje du skal holde kjeft. Du høres jo ut som verdens verste kjerring. Du er problemet, ikke han. Anonymkode: 26931...bd6
Anonym bruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Kanskje du skal holde kjeft. Du høres jo ut som verdens verste kjerring. Du er problemet, ikke han. Anonymkode: 26931...bd6 Haha, nei hi er ikke problemet. Anonymkode: 6b94a...04f
Anonym bruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april Han høres ut som en bortskjemt liten drittunge. Så utrolig usexy og umandig. Kanskje dere skal skrive ned hva hver av dere gjør i løpet av en uke? Anonymkode: 32f53...154
Anonym bruker Skrevet 22. april #5 Skrevet 22. april Kan dere sette dere ned i fredstid og bli enige om en arbeidsfordeling? Del oppgavene i to og la ham velge liste. Da blir det vanskelig å komme med at han gjør så mye etterpå og med å krysse av på listen etter hvert blir det veldig tydelig. Anonymkode: 5ceb4...b51
sug lut Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Hvordan håndtere en mann som hele tiden tar denne offerrollen og surver og klager på at uansett hva og hvor mye han gjør så er det ikke bra nok. For det er jo ikke tvil om at innsatsen hans ikke er bra nok, om man kan kalle det innsats. Han gjør ytterst lite, så og si ingenting på eget initiativ, han må tvinges til feks skifte på senger eller støvsuge ellers gjør ikke han det. Og da klager han nonstop mens han gjør det. Når han sier uansett hvor mye jrg gjør så lurer jeg på hva all denne jobbinga han påstår han gjør faktisk er? Har han tatt i støvsugeren denne mnd så har han vel i sitt hode gjort masse. Og det virker som han mener han burde fått medalje for hver lille ting han gjør. Sier jeg noe, kommer offerrollen og ingenting er bra nok. Anonymkode: f5257...d6c Må du ha ham? Dødvekt er unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 22. april #7 Skrevet 22. april Jeg håper virkelig han er veldig god på veldig mange andre ting, for det du beskriver er absolutt ikke verdt det! Anonymkode: 973df...e08
Anonym bruker Skrevet 22. april #8 Skrevet 22. april Anonym bruker skrev (4 timer siden): Kanskje du skal holde kjeft. Du høres jo ut som verdens verste kjerring. Du er problemet, ikke han. Anonymkode: 26931...bd6 Dummeste jeg har hørt Anonymkode: 3cdd5...78c
Anonym bruker Skrevet 22. april #9 Skrevet 22. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Haha, nei hi er ikke problemet. Anonymkode: 6b94a...04f Det tror jeg. Eller jeg er 100% sikker. Anonymkode: 26931...bd6
Anonym bruker Skrevet 23. april #10 Skrevet 23. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det tror jeg. Eller jeg er 100% sikker. Anonymkode: 26931...bd6 Enig stakkars mann Anonymkode: ae031...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå