Gå til innhold

Datteren min vil ha sushi i konfirmasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet
ulenissen skrev (21 minutter siden):

Sier du det samme til tante Olga som serverer snitter eller Gud forby Amrikansk gryte? 

Åh, nå fikk jeg lyst på amerikansk gryte med spiralloff ved siden av. Ren nostalgi, det har jeg ikke spist siden bestemor levde.

Det er noen retter jeg forbinder med henne, men aldri har laget selv. Det er amerikansk gryte, kokte grillpølser og terteskjell med fiskepudding og grønnsaker i hvit saus oppi og noen reker fra lake på toppen 😂 Fantastiske matminner, hehe.

Anonymkode: c9f12...40c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe galt med det men da bør dere ha noe annet i tillegg

Anonymkode: 7b4f8...644

Skrevet
ulenissen skrev (2 timer siden):

Sier du det samme til tante Olga som serverer snitter eller Gud forby Amrikansk gryte? 

Kjære tante Olga, hun server både snitter. Amerikansk gryte og mere til. Hun er opptatt av at alle skal bli mette. 

De eldre synes jo det er direkte flaut om gjestene ikke blir mette. 

Uansett så spiser vel de fleste snitter. Brødskiver med godt pålegg.  Som regel er det jo 5-6 forskjellige pålegg.  Pynt og stas kan plukkes av, om noen ikke liker grønnsaker.  

Anonymkode: 4b92c...ef7

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kjære tante Olga, hun server både snitter. Amerikansk gryte og mere til. Hun er opptatt av at alle skal bli mette. 

De eldre synes jo det er direkte flaut om gjestene ikke blir mette. 

Uansett så spiser vel de fleste snitter. Brødskiver med godt pålegg.  Som regel er det jo 5-6 forskjellige pålegg.  Pynt og stas kan plukkes av, om noen ikke liker grønnsaker.  

Anonymkode: 4b92c...ef7

Det er nok langt flere som ikke spiser brød enn som ikke spiser grønnsaker. Enten fordi de ikke liker det eller fordi de mener det er usunt. Det er derfor mange mener at snitter er utdatert som mat i selskap. 

Anonymkode: 720ab...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...