Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #1 Skrevet 21. april 2025 Flere har sagt at jeg må snakke med fastlegen om helse, jobb og finne en god løsning sammen med fastlegen og arbeidsgiver. Jeg er mye plaget med sykdom som migrene og nakkevondt. Har også endometriose og et par andre plager som kan gå over av seg selv. Jeg har brukt opp egenmeldingsdager før halve året er omme og har en rekke sykemeldinger. Jeg gikk til fastlegen og ba om at vi skulle finne ut hvordan jeg kan gjøre det fremover. Jeg fikk absolutt ikke noe ut av besøket. Jeg fikk nye resepter, og det var det. Anonymkode: 18ec4...59b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #2 Skrevet 21. april 2025 Hm. Vet ikke. Men hva tenker du legen kan gjøre da? Anonymkode: b7b75...5cc
Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #3 Skrevet 21. april 2025 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Flere har sagt at jeg må snakke med fastlegen om helse, jobb og finne en god løsning sammen med fastlegen og arbeidsgiver. Jeg er mye plaget med sykdom som migrene og nakkevondt. Har også endometriose og et par andre plager som kan gå over av seg selv. Jeg har brukt opp egenmeldingsdager før halve året er omme og har en rekke sykemeldinger. Jeg gikk til fastlegen og ba om at vi skulle finne ut hvordan jeg kan gjøre det fremover. Jeg fikk absolutt ikke noe ut av besøket. Jeg fikk nye resepter, og det var det. Anonymkode: 18ec4...59b Be om et møte med legen, sjefen og BHT. Anonymkode: 6d290...b92
Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #4 Skrevet 21. april 2025 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Flere har sagt at jeg må snakke med fastlegen om helse, jobb og finne en god løsning sammen med fastlegen og arbeidsgiver. Jeg er mye plaget med sykdom som migrene og nakkevondt. Har også endometriose og et par andre plager som kan gå over av seg selv. Jeg har brukt opp egenmeldingsdager før halve året er omme og har en rekke sykemeldinger. Jeg gikk til fastlegen og ba om at vi skulle finne ut hvordan jeg kan gjøre det fremover. Jeg fikk absolutt ikke noe ut av besøket. Jeg fikk nye resepter, og det var det. Anonymkode: 18ec4...59b Hva ønsker du at legen skal gjøre? ønsker du annen behandling? Nye medisiner? Henvisning til spesialist? Opptrening? hva ønsker du at arbeidsgiver skal gjøre? Har dere diskutert arbeidsoppgavene dine? Tilrettelegging? Er det søkeboksen unntak fra arbeidsgiveransvaret? Hvilket ansvar tar du selv? Trener du? Unngår du ting som utløser migrenen? Anonymkode: 59166...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå