Anonne Skrevet 21. april 2025 #1 Skrevet 21. april 2025 Min fraseparerte mann har kommet i kontakt med en dame som er 25 år gammel fra Argentina bosatt i USA hun har opptil flere kontoer på Insta,snapp, onlyfans, face. hvor hun posere og fremhever sine fordeler. Han er 56 Han skulle egentlig ha datter at i vinterferien men det ble avlyst for han skulle få besøk av denne jenta, men det ble avlyst hun kom ikke. Nå i påsken fikk vi beskjed om at hun kommer på torsdag og hun skulle bo hos han på ubestemt tid inntil 90 dager. datter skulle ha vært hos han fra Onsdag til lørdag. Men det gikk jo ikke for han skulle ha besøk av denne damen igjen. Jeg unner han virkelig å være lykkelig men jeg mener at det å dra en 25 år gammel jente inn i en leilighet med et soverom hvor de skal dele soverommet og datter sove på sofaen i stua er uhørt eller er jeg smålig ? Han reiste til Gardemoen for å hente henne på torsdag, men hun «kom» seg ikke ut av tollen hun trengte 300 Euro inn på sin konto for å få lov å komme inn i Norge. Jeg mener han blir lurt noe han selv ikke mener. Jeg har sagt til han at så lenge han driver på med hun så vil jeg ha minimum med kontakt, kun samarbeide om datter. sagt at om hun kommer kommer ikke datter til å være hos han på natta. Foteslo for han at om han er så desperat etter å få noen til å bo med han får han reise til Thailand å kle seg ei hore og ta med hjem. Sa at jeg ikke er i mot at han får ny dame men ikke på den måten at -i morgen flytter det inn ei jente på 25 år her- jenta tjener jo penger på onlyfans, hat over en million følere på Instagram. osv men har ikke råd til å reise på ferie til Norge ? Sa han fikk flytte til USA med henne siden hun er så rik. Han var blakk på tirsdag og jeg lånte han 500 kroner, på onsdag fikk jeg beskjed om at han får en dame som er rik og berømt på besøk men som da på torsdag hadde hun ikke penger til å komme inn. Er jeg urimelig? burde jeg ha sagt velkommen inn i min datters liv noe han mener jeg burde. Han ser ikke problemet med at en helt ukjent dame skal dele seng med han når datter bor der. Han har brukt masse penger på hun. Jeg mener han blir lurt.
Østerdølen Skrevet 21. april 2025 #2 Skrevet 21. april 2025 Ikke noe å bekymre seg over. Denne damen kommer aldri til Norge, så datteren din slipper å dele rom med noen. Dette lyser svindel laaang vei.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #3 Skrevet 21. april 2025 Østerdølen skrev (11 minutter siden): Ikke noe å bekymre seg over. Denne damen kommer aldri til Norge, så datteren din slipper å dele rom med noen. Dette lyser svindel laaang vei. Sier det samme Anonymkode: 1e9a9...1ea
Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #4 Skrevet 21. april 2025 Det er jo bare scam. Synd han ikke ser det selv og lar det gå utover barnet Anonymkode: 2434b...90f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #5 Skrevet 21. april 2025 Stakkars mann, han er betatt av en svindler, og hun kommer seg aldri inn i landet. Hvis han bare sender penger og aldri får møtt henne så er det hans tap. send han en link til filmen svindlerek på Netflix. Anonymkode: 0e8b9...64b
Anonne Skrevet 21. april 2025 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Stakkars mann, han er betatt av en svindler, og hun kommer seg aldri inn i landet. Hvis han bare sender penger og aldri får møtt henne så er det hans tap. send han en link til filmen svindlerek på Netflix. Anonymkode: 0e8b9...64b Ja det ser jeg men ikke han
Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #7 Skrevet 21. april 2025 Han er en av de naive mennene, ja... Merkelig at han ikke vet bedre. Anonymkode: 04779...11d
amandine Skrevet 21. april 2025 #8 Skrevet 21. april 2025 (endret) Du har et helt forskrudd menneskesyn, kvinnesyn, og jeg håper virkelig ikke at disse holdningene er noe datteren din vokser opp med å erfare fra sin mor. Hva faren hennes angår har hun visst vært uheldig på den siden også, stakkars jentungen. Du får bare passe på at du ikke har økonomiske bindinger til denne mannen, for han er i ferd med å bli svindlet. Jeg troe ikke du trenger å bekymre deg over om noen kommer på besøk, akkurat. Endret 21. april 2025 av amandine
Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #9 Skrevet 21. april 2025 Anonne skrev (57 minutter siden): Min fraseparerte mann har kommet i kontakt med en dame som er 25 år gammel fra Argentina bosatt i USA hun har opptil flere kontoer på Insta,snapp, onlyfans, face. hvor hun posere og fremhever sine fordeler. Han er 56 Han skulle egentlig ha datter at i vinterferien men det ble avlyst for han skulle få besøk av denne jenta, men det ble avlyst hun kom ikke. Nå i påsken fikk vi beskjed om at hun kommer på torsdag og hun skulle bo hos han på ubestemt tid inntil 90 dager. datter skulle ha vært hos han fra Onsdag til lørdag. Men det gikk jo ikke for han skulle ha besøk av denne damen igjen. Jeg unner han virkelig å være lykkelig men jeg mener at det å dra en 25 år gammel jente inn i en leilighet med et soverom hvor de skal dele soverommet og datter sove på sofaen i stua er uhørt eller er jeg smålig ? Han reiste til Gardemoen for å hente henne på torsdag, men hun «kom» seg ikke ut av tollen hun trengte 300 Euro inn på sin konto for å få lov å komme inn i Norge. Jeg mener han blir lurt noe han selv ikke mener. Jeg har sagt til han at så lenge han driver på med hun så vil jeg ha minimum med kontakt, kun samarbeide om datter. sagt at om hun kommer kommer ikke datter til å være hos han på natta. Foteslo for han at om han er så desperat etter å få noen til å bo med han får han reise til Thailand å kle seg ei hore og ta med hjem. Sa at jeg ikke er i mot at han får ny dame men ikke på den måten at -i morgen flytter det inn ei jente på 25 år her- jenta tjener jo penger på onlyfans, hat over en million følere på Instagram. osv men har ikke råd til å reise på ferie til Norge ? Sa han fikk flytte til USA med henne siden hun er så rik. Han var blakk på tirsdag og jeg lånte han 500 kroner, på onsdag fikk jeg beskjed om at han får en dame som er rik og berømt på besøk men som da på torsdag hadde hun ikke penger til å komme inn. Er jeg urimelig? burde jeg ha sagt velkommen inn i min datters liv noe han mener jeg burde. Han ser ikke problemet med at en helt ukjent dame skal dele seng med han når datter bor der. Han har brukt masse penger på hun. Jeg mener han blir lurt. Han er offer for svindel fra en falsk profil. Anonymkode: 3e718...6c2
Himmel og hav Skrevet 21. april 2025 #10 Skrevet 21. april 2025 Klassisk kjærlighetssvindel. Vi brukte måneder på å prøve å overbevise en venn om at den smellvakre modellen fra et annet land aldri ville komme til Norge og at "flybillettene" hun sendte bilder av og som han hadde betalt, ikke var flybilletter. Selv når vi viste han bilder av at dama var en popstjerne med et helt annet navn og vi fant nøyaktig samme bilder på nettet, så trodde han ikke på det. Forelskelse er et dop og det er utrolig hvilke bortforklaringer de som rammes av dette går på. Først etter å ha rota bort masse penger og kjørt til flyplassen flere ganger skjønte han det selv. Jeg tror det må gå opp for eksen din på samme måte. Ikke lån han penger og hold deg ellers unna. Dette må han finne ut av selv.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #11 Skrevet 21. april 2025 Den stakkars mannen er jo forelsket, og lurt trill rundt. Og du vil "kle på han en hore fra Thailand" Hjelpes meg 🙈 Bare hold fred du, istedenfor å helle salt i såret med kommentarene dine lar du han finne ut av dette selv. Du trenger ikke være redd for datteren din, for ingen kommer. Det mest skadelige for henne akkurat nå er faktisk dine uttalelser om hennes far. Anonymkode: c4d41...b26
Anonym bruker Skrevet 21. april 2025 #12 Skrevet 21. april 2025 Hans penger, hans problem. Han kjøper seg i beste fall en prostituert, for det er jo dette mennesket uansett, i verste fall taper han bare masse penger. Uansett bare pinlig. Anonymkode: 3ceaf...f2c
MissSaigon Skrevet 22. april 2025 #14 Skrevet 22. april 2025 Anonne skrev (18 timer siden): Min fraseparerte mann har kommet i kontakt med en dame som er 25 år gammel fra Argentina bosatt i USA hun har opptil flere kontoer på Insta,snapp, onlyfans, face. hvor hun posere og fremhever sine fordeler. Han er 56 Han skulle egentlig ha datter at i vinterferien men det ble avlyst for han skulle få besøk av denne jenta, men det ble avlyst hun kom ikke. Nå i påsken fikk vi beskjed om at hun kommer på torsdag og hun skulle bo hos han på ubestemt tid inntil 90 dager. datter skulle ha vært hos han fra Onsdag til lørdag. Men det gikk jo ikke for han skulle ha besøk av denne damen igjen. Jeg unner han virkelig å være lykkelig men jeg mener at det å dra en 25 år gammel jente inn i en leilighet med et soverom hvor de skal dele soverommet og datter sove på sofaen i stua er uhørt eller er jeg smålig ? Han reiste til Gardemoen for å hente henne på torsdag, men hun «kom» seg ikke ut av tollen hun trengte 300 Euro inn på sin konto for å få lov å komme inn i Norge. Jeg mener han blir lurt noe han selv ikke mener. Jeg har sagt til han at så lenge han driver på med hun så vil jeg ha minimum med kontakt, kun samarbeide om datter. sagt at om hun kommer kommer ikke datter til å være hos han på natta. Foteslo for han at om han er så desperat etter å få noen til å bo med han får han reise til Thailand å kle seg ei hore og ta med hjem. Sa at jeg ikke er i mot at han får ny dame men ikke på den måten at -i morgen flytter det inn ei jente på 25 år her- jenta tjener jo penger på onlyfans, hat over en million følere på Instagram. osv men har ikke råd til å reise på ferie til Norge ? Sa han fikk flytte til USA med henne siden hun er så rik. Han var blakk på tirsdag og jeg lånte han 500 kroner, på onsdag fikk jeg beskjed om at han får en dame som er rik og berømt på besøk men som da på torsdag hadde hun ikke penger til å komme inn. Er jeg urimelig? burde jeg ha sagt velkommen inn i min datters liv noe han mener jeg burde. Han ser ikke problemet med at en helt ukjent dame skal dele seng med han når datter bor der. Han har brukt masse penger på hun. Jeg mener han blir lurt. Kle seg ei hore? Å kjøpe mennesker kommer under trafficking, vet du. Enig med resten, du trenger ikke være bekymret for at denne damen noen gang kommer til å møte datteren din. Du har mye annet å bekymre deg over, da.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2025 #15 Skrevet 22. april 2025 Hvordan kan dette fortsatt skje i 2025? Hvorfor lar menn seg fortsatt lure av slike svindlere? Har han lite nettverk? Veldig ensom? Anonymkode: 6d089...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå