Gå til innhold

Hvordan går det med de fantastiske forhandlingsevnene til Donald Trump?

Anbefalte innlegg

Jeg venter i spenning på når det blir fred i Ukraina og på Vestbredden, slik Trump lovet han skulle ordne innen 24 timer, bare han kom til makten. Nå er det 91 dager siden han kom til makten, så hvor er freden han lovte? Løy han kanskje? Har han ikke unike evner til å forhandle? Evner kun han har? 

Fortsetter under...

Østerdølen skrev (1 time siden):

Jeg venter i spenning på når det blir fred i Ukraina og på Vestbredden, slik Trump lovet han skulle ordne innen 24 timer, bare han kom til makten. Nå er det 91 dager siden han kom til makten, så hvor er freden han lovte? Løy han kanskje? Har han ikke unike evner til å forhandle? Evner kun han har? 

Ingen har vært nærmere fred enn Trump. Bare på noen få uker. Ingen har gjort mer iherdige forsøk. Likevel er det en triumf for enkelte at Trump ikke har lyktes, at mennesker fortsetter å dø, å leve i nød. Det viktigste er at Trump mislykkes. Det er til å glede seg over. For dette er ikke holdningen bare til en lokal gjøk på et bortgjemt forum.

Denne konflikten angår USA i liten grad. Like godt at de trekker seg helt ut. Så kan de som har ansvaret for konfliktene holde på som de vil. USA ville gjøre verden en tjeneste. Det får de ikke annet enn kritikk for, da kan det være det samme. Slik ville jeg tenkt om jeg var Trump.

Anonymkode: 9d98c...a6e

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ingen har vært nærmere fred enn Trump. Bare på noen få uker. Ingen har gjort mer iherdige forsøk. Likevel er det en triumf for enkelte at Trump ikke har lyktes, at mennesker fortsetter å dø, å leve i nød. Det viktigste er at Trump mislykkes. Det er til å glede seg over. For dette er ikke holdningen bare til en lokal gjøk på et bortgjemt forum.

Denne konflikten angår USA i liten grad. Like godt at de trekker seg helt ut. Så kan de som har ansvaret for konfliktene holde på som de vil. USA ville gjøre verden en tjeneste. Det får de ikke annet enn kritikk for, da kan det være det samme. Slik ville jeg tenkt om jeg var Trump.

Men han lovet jo å ordne opp innen 24 timer. Det betyr at han løy, det da?

Anonymkode: 97133...c16

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Han har vært MILEVIS fra fred! Han har ikke vært i NÆRHETEN av å oppnå fred på noe vis, så jeg skjønner ikke hvorfor du påstår noe slikt. Han trakasserer offeret, samtidig som han blir rundlurt av Putin, etter at han har sleiket han opp etter ryggen.

Ja, det godter meg noe innmari at den oppblåste løgnhalsen og alle hans disipler må svelge ordene sine. 

Han er jo tydeligvis ikke så eksepsjonell forhandler, som han påstår. Han har jo løyet for hele verden, det er jo bare å innrømme først som sist. Og siden han har løyet om dette, må vi gå ut fra at han lyver om alt annet også ( noe all historie viser at han faktisk har gjort...)  

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Man bør absolutt følge med på hva som skjer i verden, og pr nå er Trump en stor og skummel del av det. Om man ikke følger med nå er man rett og slett ganske dum. 

Anonymkode: 97133...c16

Dette er jo slik "de som er som meg er smarte, alle som tenker annerledes enn meg er dumme"-argumentasjon. At folk ikke gidder følge med på all idiotien til Trump gjør dem ikke dumme, bare lei.

Anonymkode: 2b80d...d1a

Annonse

Det blir mer og mer tydelig at T ikke egentlig jobber for fred i Ukraina. I hvert fall ikke en fred som innebærer at Ukraina er et fritt og demokratisk land. Han fremstår mer og mer som en løpegutt for Ps agendaer.

Ved å overlate Ukraina til P åpner det trolig i Ts hode veien for å anektere Grønland, hvor det er mer mineralforekomster enn i Ukraina. Dessuten er det jo hensiktsmessig å da sørge for at klimaet endrer seg enda mer, så blir det billigere for T og co å utvinne mineraler på Grønland.

T og co blir bare mer og mer latterlige, hvor både utenriksminister og forsvarsminister m.fl. deler hemmeligstemplet informasjon på usikre kanaler. Sistnevnte har også delt slik hemmeligstemplet informasjon med kone, annen familie og egen advokat på usikre sosiale kanaler.

Hadde det ikke vært så farlig og virkelig så kunne man trodd man satt og så på en parodi av statsledere som er latterlig høye på seg selv...

Anonymkode: 32974...a50

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Det blir mer og mer tydelig at T ikke egentlig jobber for fred i Ukraina. I hvert fall ikke en fred som innebærer at Ukraina er et fritt og demokratisk land. Han fremstår mer og mer som en løpegutt for Ps agendaer.

Ved å overlate Ukraina til P åpner det trolig i Ts hode veien for å anektere Grønland, hvor det er mer mineralforekomster enn i Ukraina. Dessuten er det jo hensiktsmessig å da sørge for at klimaet endrer seg enda mer, så blir det billigere for T og co å utvinne mineraler på Grønland.

T og co blir bare mer og mer latterlige, hvor både utenriksminister og forsvarsminister m.fl. deler hemmeligstemplet informasjon på usikre kanaler. Sistnevnte har også delt slik hemmeligstemplet informasjon med kone, annen familie og egen advokat på usikre sosiale kanaler.

Hadde det ikke vært så farlig og virkelig så kunne man trodd man satt og så på en parodi av statsledere som er latterlig høye på seg selv...

Anonymkode: 32974...a50

Ja,er ikke dette noe Trump og gjengen skulle fengsle Hillary for? Men gjør man det samme selv, er det plutselig helt greit... Forstå det, de som kan...

Er det ingen som har lært fra Trump sin forrige periode? Ikke ta alt han sier bokstavelig! Og følg heller med på hva som blir gjort mens media skriver med store bokstaver om noe han har sagt. 

Trump gikk nå til valg på å sette Amerika først! Han har tatt tak i et viktig problem som vi dessverre ikke velger å ta inn over seg og det er: Kina! 

For å få ned gjeld og forbruk i USA så kan de ikke lenger finansiere alle andre sine kriger. Så nå har han i alle fall fått EU og Europa til å våkne, nå er det våres tur til å betale for krigen i Ukraina. EU snakker også om en et felles forsvar mot Russland, men det spørs om ikke det bare blir med praten siden de sliter å få med seg Spania, Frankrike og Italia ++++. 

Anonymkode: e657f...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...